Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi olet käynyt kampaajalla? Kuinka usein käyt?

Vierailija
30.12.2006 |

Kävin juuri ennen joulua. Käyn noin 2-4 kertaa vuodessa leikkauttamassa pitkiä hiuksiani. Muuten leikkaan itse edestä. Kampaajalla käynti on tylsän hintavaa, vaikka eivät tekisikään ihmeempiä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn noin kerran vuodessa, joskus harvemmin.

Vierailija
2/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten leikkaan hiuksiani itse, samoin lasten hiukset. Ihan sikakallista on kampaajalla käynti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja peittämässä juurikasvu uudella värillä. eli viimeksi kävin joulukuun alussa. nyt pidän taukoa pitkälle kevääseen ja värjään itse ja leikkaan sen minkä osaan. tyyristä touhua kampaajalla käynti. mulla meni syksyn aikana 270 euroa

Vierailija
4/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nyt kampaamo hintojen tulisi laskea joten kaikki vaan kampaamo käyntejä varaamaan.

Vierailija
5/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olisi taas päästä, latvat on tosi kuivat. Mutta rahaa ei oikein olisi, ja kihara hius on vaikea itse leikata...

Vierailija
6/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä silti, en tuon useammin käy itsekään, mutta kuvittelin, että muut ihmiset käy useammin kuin minä:)

Ite kävin viimeksi lokakuussa. Käyn keskimäärin 3-4 kertaa vuodessa hiustenleikkuussa. En todellakaan käy noissa 40 e:n paikoissa vaan parilla kympillä saa ainakin täältä päin leikkauksen. Tai sitten käyn Hairstorella jos on -50 %.

Lapsena ja opiskeluaikana äiti aina leikkasi hiukseni, mutta nyt työelämässä on rahaa käydä ihan kampaajallakin joskus:)

Vierailija
7/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava aika on varattu nyt ensi viikon perjantaiksi; uutta väriä ja tyyliä uuden vuoden kunniaksi. Kampaajalla käyn 5-6 kertaa vuodessa.

Vierailija
8/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jo nyt pitkät hiukset ja kasvatan niistä pidempiä, joten vain latvojen tasausta pari kertaa vuodessa, yleensä syksyllä ja keväällä (jolloin paljon juhlia edessä, häät, rippijuhlat, lakkiaiset jne.) (syksyllä " muuten vaan" :)

Vierailija
9/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen se veroalennus on tarkoitettu. Kannattaa ainakin vertailla hintoja..

t:kampaaja, joka tänään juuri ohjelmoi uudet hinnat koneeelle

Vierailija
10/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte vaan kuvitella että hiukseni saavat mitä parhainta hoitoa ja usein.

Ja ei maksa paljon.

Vierailija
11/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse kuivat latvat pois tai pyydän jotakuta apuun. Pari viime kertaa olen klipsinyt ihan itse.

Vierailija
12/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, vaikka on pitkät hiukset, koska muuten tulee ällö juurikasvu. Ja täällä pk-seudulla pesu/leikkaus/väri-setistä ei selviä alle 80-90 euron.

Vierailija
13/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni leikkaa aina hiukseni, eipä ole ollut valittamista ja edulliseksikin on tullut :). Permis onnistuu myös yms.

Vierailija
14/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kaikkia koskee, sisältäen muut palvelut paitsi ehostus, käsien hoito, ripset+kulmat ja jälleenmyyntituotteet.

-kampaaja

Vierailija
15/15 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiville liikkeille, onko tilanne muuttunut?

Kyllä se kaikkia koskee, sisältäen muut palvelut paitsi ehostus, käsien hoito, ripset+kulmat ja jälleenmyyntituotteet.

-kampaaja

[/quote]