Uupumus - työviikko tuntuu kuukaudelta
Jo lauantaina ahdistaa se, että pian on taas maanantai. Olen tosi väsynyt. Mm. huonon johtamisen ja sen takia että en pitänyt kesälomaa koen, että miten hitossa tulen jaksamaan edes jouluun? Muita?
Kommentit (12)
Uupumuksen takia jo vuoden saikulla, ei ole leikin asia:(
oon kelan rahoilla ei paljoo työuupumukset paina.
Mulla uupumista aiheuttaa ylipitkät työviikot. Meillä saa teettää jopa 12 päivää töitä ilman vapaapäiviä.
Nyt tänä syksynä on ollut erityisen paljon näitä yli 7 päivän pötköjä. Nytkin on kymmenen päivän työputki, jota ennen oli pari päivää vapaata, jota ennen oli 9 päivää töitä. Tiedossa on vielä tälle vuodelle ainakin kaksi 9 päivän putkea.
Kroppa ja pää ei tykkää.
Väsyttää työelämän vanhanaikaisuus. Miksi työpaikalla on pakko notkua se 8 tuntia, vaikka odotetut työt pystyy tekemään paljon nopeammin ja silti hyvin.
Myös kyttääminen ja mikromanagerointi väsyttää.
Oon vaimon kanssa peppupanolla.
Hyvin jaksaa taas viikon kitiseviä kakaroita!
Et pitänyt kesälomaa, syytät siis muita ?
Yhyyy yhyyyy on niin raskasta, olisit tyytyväinen että sulla on töitä.
Vierailija wrote:
Et pitänyt kesälomaa, syytät siis muita ?
A) En varsinaisesti syyttänyt.
B) Lomaa ei välttämättä ole uudessa duunissa/sitä ei ole varaa pitää.
Vierailija wrote:
Yhyyy yhyyyy on niin raskasta, olisit tyytyväinen että sulla on töitä.
Tein aivan v....sti töitä saadakseniammatin, jossa töitä riittää.
Suomalainen työyhteisö on melkeinpä Euroopan häntäpäätä, kuilun reunalla. Johtaminen on suoraan suolesta, siihen perkeleen sohimiseen kyllästyy ja turhautuu, pelolla johdetaan tai sitten vaan mu-tu tuntumalla, tehokkaat yksilöt saavat tarpeekseen, kuten minä, alisuorittajia kiusataan ja pilkataan, jos on tarpeeksi terävä, kuten minä, saatan myös joutua kiusatuksi tai ensimmäisen yyteen uhriksi. Hallitus vain ruokkii lisää eripuraa työpaikoille, tarpeeksi perkeleen kestämistä muutoinki ja nimenomaan kusipäisiin kollegoihin TAI johtoportaaseen ja liian usein juurikin tähän viimeksi mainitsemaani. KAIKKIA PERKELEEN TAUTISIA JOHTAJIKSI VALITAANKIN !
Täällä sama. Olen nyt uupumuksen takia viikon saikulla.