Pitkät vaaleat hiukset, pitkä hoikka nainen.
Onko liikaa pyydetty kun haluan tuollaisen naisen?
Kommentit (33)
Vielä kun olisi älykäs ja huumorintajuinenkin.
Naapurin naisella kiharat vaaleat hiukset vyötärölle asti. Hoikka varsi ja kaunis hymy. Hauska ja kiltinoloinen. Täydellinen on.
Olen itse 168 cm pitkä, painan noin 54 kg. Vaaleat pitkät hiukset. Yliopisto käyty, hyvässä ammatissa. Kauniiksikin kehuttu.
Eniten arvostan miehessä samanlaista huumorintajua, älykkyyttä ja hyvää seuraa. Matkustelu, seksi ja ihan tavallinen hyvä arki.
Oma mies on lyhyt ja kalju, mutta aivan parasta seuraa. En vaihtaisi kenenkään muuhun. Olen kyllä huomannut, että mieluusti minua esittelee uusille tutuilleen. Pitkään ollaan oltu jo yhdessä eli ei haittaa, mutta kai se on miehille tärkeä asia, että oma puoliso on esittelemisen arvoinen...
Pitkähiuksisilla blondeilla on niin kova statusarvo ja niistä kilpaillaan. Pettävät helpommin myös.
Näin tuollaisen kerran, mutten uskaltanut lähestyä, koska ensinnäkään en ole 2-metrinen mies, vaan keskipituinen mies ja toisekseen, en ollut rikas enkä vaikutusvaltainen. Enkä tiennyt sitäkään, oliko nainen edes vapaa.
Nyt viime aikoina on vuosien, vuosien jälkeen tullut uusi kohtaaminen tuollaisen naisen kanssa (eri nainen), ja hyvin viehättävä on tämä nainen silmissäni. Eipä ole tuon ensin mainitun naisen jälkeen kukaan muu herättänyt samalla tavalla kiinnostusta. Mutta en edelleenkään uskalla lähestyä. Pituuteni kun ei ole muuttunut miksikään, asemani työelämässä ja varallisuuteni ovat kyllä kohentuneet, mutta silti. Enkä tässäkään tapauksessa tiedä, onko nainen edes vapaa.
On liikaa vaatia toista ihmistä omakseen.
Parisuhde syntyy jos on syntyäkseen.
Ei se haluaminen ja vaatiminen asiaa edistä.
Suhtaudu naisiin ihmisinä, äläkä hyödykkeinä.
Vierailija wrote:
Näin tuollaisen kerran, mutten uskaltanut lähestyä, koska ensinnäkään en ole 2-metrinen mies, vaan keskipituinen mies ja toisekseen, en ollut rikas enkä vaikutusvaltainen. Enkä tiennyt sitäkään, oliko nainen edes vapaa.
Nyt viime aikoina on vuosien, vuosien jälkeen tullut uusi kohtaaminen tuollaisen naisen kanssa (eri nainen), ja hyvin viehättävä on tämä nainen silmissäni. Eipä ole tuon ensin mainitun naisen jälkeen kukaan muu herättänyt samalla tavalla kiinnostusta. Mutta en edelleenkään uskalla lähestyä. Pituuteni kun ei ole muuttunut miksikään, asemani työelämässä ja varallisuuteni ovat kyllä kohentuneet, mutta silti. Enkä tässäkään tapauksessa tiedä, onko nainen edes vapaa.
Olen vapaa ja kiinnostunut. Lähesty vaan rohkeasti.
Riippu ihan sinusta itsestäsi. Onko sinulla pitkät vaaleat hiukset ja olet pitkä ja hoikka mies?
Vierailija wrote:
Riippu ihan sinusta itsestäsi. Onko sinulla pitkät vaaleat hiukset ja olet pitkä ja hoikka mies?
No en ole mies, muuten kriteerit täyttyy.
Voihan sitä katsoa muualtakin kun Suomesta. Ei mulle ainakaan ole ongelma laajentaa hakua esim. Eurooppaan laajemmin jos omia mieltymyksiä vastaavia ei ole lähempää tarjolla. Mutta jos haluaa jotain tiettyä, niin sitten pitää varautua näkemään vähän vaivaakin asian eteen, anonyymipalstoilla itkeminen ei yleensä edesauta kumppanin löytämisessä.