Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämisestä eteenpäin?

Vierailija
28.10.2023 |

Miehellä ja minulla on pitkä historia ja kaksi teini-ikäistä lasta ja yksi parikymppinen. Muutama vuosi mennyt huonosti. Syynä ainakin se, että mies ei ole pystynyt puhumaan suhteen (vaikeista) asioista, mistä minä sitten olen turhautunut ja suuttunut. Aiemmin, parikymppisenä, olin myös turhan mustasukkainen, eikä mieheni osannut rauhoitella, vaan oli jo silloin sitä mieltä, että asiat kääntyvät hyväksi, jos niille ei tee mitään. Ja mies kun on vähän huono puhumaan, niin sanoo aina välillä jotain törppöä.

Muutama vuosi sitten aloimme etääntyä. Molemmat kai luovuttivat hiljalleen. Alkoi tuntua pahalta. Sanoin miehelle, että  tarvitsen sen, että ensin tutustumme taas henkisesti toisiimme ja sen jälkeen fyysisesti. Mies etääntyi lisää eikä näköjään koskaan halunnut nähdä vaivaa tilanteen eteen. Päätin että tällä kertaa en tee aloitetta, vaan odotan että mies aktivoituu. No ei aktivoitunut ikinä.  

Seksin ja läheisyyden puute on ollut minulle iso ongelma. En kuitenkaan lähtenyt etsimään niitä muualta. 

Pari viikkoa sitten mies lähetti vahingossa minulle viestin "Olen vain tehnyt kotihommia. Ja ajatellut sinua ihana kulta". Hän poisti sen heti, mutta minä ehdin nähdä sen. Tuntui että sydän tulee rinnasta läpi. 

Mies on nyt kertonut, että hänellä on ollut parin vuoden ajan "kaverisuhde". Ensin muutaman kuukauden pituinen jonkin toisen naisen kanssa ja nyt viimeiset pari kuukautta tämän viesti-naisen kanssa. Molemmat on tavannut töiden kautta jossain tilaisuudessa. Ovat sitten kirjoitelleet ja pari kertaa tavanneet kahvilla. Seksiä ei kuulemma ole ollut. Kädestä pitelyä kyllä. Miehen mukaan hän kaipasi jutteluseuraa, ja suhteet olivat lähinnä kaverisuhteita. Ainakin toinen näistä naisista olisi halunnut enemmän, mutta mies ei lähtenyt siihen. Huom: miehellä on ollut erektio-ongelmaa jo pitkään.

Nyt mies on lopettanut "kaverisuhteen" ja haluaa jutella asioista ja jatkaa minun kanssani. Pari kertaa onkin jo onnistunut juttelemaan tästä tilanteesta. Sanoin että tarvitsen aikaa. 

Miten näette tämän tilanteen? Onko mies pettänyt? Kenen "syy" pettäminen on? Saanko olla loukkaantunut ja pettynyt? Miten tästä eteenpäin? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla