Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulla siveysvyöhön vaimon käskystä

Vierailija
28.10.2023 |

Baari-illan jälkeinen aamu ja kiimaisena herättiin vaimon kanssa. Vaimo nousi ratsaille ja ohjasi kovan kaluni sisäänsä. Hän oli lähdössä töihin, mutta halusi mut hetkeksi sisään ennenkuin nousi ylös ja keskeytti yhdynnän. Hymyili mulle noustessaan sängystä ja sanoi että haluaa jättää mut kiimaiseksi päivän ajaksi.

Kävelin perässä kylpyhuoneeseen, jossa hyväiltiin toisiamme lämpimän suihkun alla. Kysyin, että tarkoittaako kiimaiseksi jättäminen munien lukitsemista? Ollaan kevyttä dominointia ja alistamista harrastettu satunnaisesti puolin ja toisin jo vuosia, mutta ikinä ennen ei ole halunnut lukita mua päiväksi. Nyt vaimo kuitenkin totesi suoraan, että sitähän se tarkoittaa ja hymyili ilkikurisesti. Hän oli jäänyt myös äskeistä seksistä kiimaiseksi ja ajatus minusta lukittuna hänen työpäivänsä ajan kuulemma kiihotti häntä suunnattomasti.

Nöyränä poistuin suihkusta ja kävelin vaatekaapille. Kaivoin siveysvyön esiin ja aloin asentamaan sitä paikoilleen, munani oli sen verran löystynyt jo tässä vaiheesssa, että sain vyön helposti laitettua. Vaimo käveli hetken päästä perässä itseään kuivaten ja jäi seuraamaan toimitusta hymyillen. Kun siveysvyö oli paikoillaan, hän otti lukon ja napsautti sen kiinni vyöhön samalla suudellen ja kassejani hyväillen.

Oli kyllä järjettömän kiihottavaa seurata vaimoni valmistautumista töihin lähtöön, kun itse makailin hieman krapulaisena alasti sängyllä pieni pippeli siveysvyössä. Vaimo myös hymyillen katseli ja kosketteli sitä kiusoitellen aina kun tuli makuuhuoneeseen hakemaan vaatteita.

Nyt kiimaisena odottelen ilmeisen kiimaista vaimoani töistä, Hän sanoi myös laittavansa käskyjä orjalle tekstiviestillä päivän aikana. Huh, mielenkiinnolla odotan millainen ilta meille on tulossa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi ilta kuluu ihan mukavasti työpaikan isomunaisen  sonnin kanssa! Lupasi lähettää työpaikan lihaskimppu hintin hoitelemaan sen kotona odottelevan surkimuksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla