60v anoppi haukkui minun lihonneen
Sanoi pienten lasteni edessä vihaisena että "olet lihonnut, LIHONNUT!!"
Meinasin alkaa itkemään. Olen 161cm ja painan hädintuskin 50kg. Nuoruudessani sairastin bulimian, joten paino on herkkä aihe. Näytin siinä hetkessä varmaan lihonneelta kun minulla oli kaks fleecetakkia ja päällekkäin ja normaalihousujen päällä fleecehousut.
Anoppi työelämässä oleva ihminen ja laukoo aina jotain paino kommentteja kaikista lihavista. Hän on itse vain luuta ja nahkaa.
Kommentit (4)
Ihan sama. Mutta tyhmähän sinä olet kun et osaa suomea kirjoittaa. Ootko joku tuontimuija ryccälästä? Ne pullahtaa synnytettyään.
Ikävää, että itsetuntoa ei voi ostaa apteekista. Olisiko kuitenkin vauvahormonien syytä, että mokoma sinua itkettää? Vai oletko muutenkin erikoisen itkuinen?
Se on sitten toinen juttu, onko se haukkumista, jos sanoo jonkun lihoneen. Jos on lihonut niin sitten on, mitä se kenellekään muulle kuuluu?
Tietysti miehesi sanoo äidilleen, ettei noin saa sanoa. Minun edesmennyt anoppini sanoi, kun en voinut imettää, ei tullut maitoa, että suojelenko tissejäni. No en suojellut. Ei vaan tullut maitoa. Mies laittoi hänet pyytämään anteeksi ja hän vapaaehtoisesti toi meidän lapselle korvikkeet vuodeksi.
Et ole ja entä vaikka olisitkin? Kelpaat oikein hyvin minkä painoisena tahansa.
Anoppi on törkeä. Mun äiti on samanlainen: painaa itse sata kiloa. Minä olen normaalipainoinen ja joskus nuorempana, kun olin hoikka, hän sittenkin arvosteli "makkaroitani" oikein nyppi niitä koska tahansa. Sellasia toiset on.