Entiset harmaahiiret, miten olette uskaltautuneet persoonallisemmiksi?
Jokainen tietää jos aihe osuu itseen 😊 Eli te jotka olette aiemmin olleet arkoja ettekä ole mitenkään halunneet erottua joukosta. Sitten hiljalleen ehkä itseluottamuksen kasvaessa, uskaltautuneet pukeutumaan värikkäämmin, omalla tyylillä. Ja mitä kaikkea siihen voi liittyäkään, hiusmalli joka tuntuu omalta, meikkaustapa, korut, you name it.
Olen vasta näin aikuisena alkanut uskaltautua tekemään valintoja joita itse haluan, miettimättä mitä muut ajattelee. Se pätee jo pukeutumisessa ja hiusmallissa. Mutta nyt kävin optikolla ja piti valita lasit, niin iski ramppikuume. Löysin siis aivan ihanat kehykset joista tuli heti se olo että haluun nää!! Sitten tuli tunne että mitä ihmiset oikein ajattelee jos mulla on tällaiset lasit. Tunne ärsytti koska olen ollut pääsemässä sellaisesta yli, mutta siltikään en nyt laseja ostanut. Jäin vielä miettimään. Ja vaikka kuinka mietin että tulen onnelliseksi jos ostan juuri ne lasit, eikä muiden mielipiteellä ole väliä, niin tuntuu että pitää ehkä valita jotkut muut.
Ärsyttää. Tätä takuulla ei ymmärräkään sellainen, jolla ei samanlaisia itseluottamusongelmia ole ollut. Mutta kohtalotovereitakin ehkä löytyy?
Kommentit (23)
Omat lasit ovat muuttuneet kerta kerralta räväkämmiksi. Ajatuksena ehkä vanha sisustuspiirien totuus "mitä et voi piilottaa, korosta"
Tiiän tuon tunteen kun tahtois pukea tietyllä tapaa mutta ajattelee ettei voi. Mutta oikeesti miksei vois? Kukaan ei ajattele pahasti tai no, ne jotka ajattelee niin ajattelee niin joka tapauksessa. Oot joko liian erikoisesti pukeutunut tai liian tavallisesti. Aina löytyy syy moittia mutta syy moittijoissa! Ja ne lasit jos kerran ainoa erikoisuus on väri niin mitä mietit, älä turhaa. Luulin aloituksesta että on tyyliin tähtilasit tai jotain superspessua. Go for it!
Mun (naispuolinen) työkaverini on myös tuollainen huomaamaton tyyliltään. Mutta hänellä on todella upeat kynnet, joita mm. lakkailee silloin tällöin. Olen jopa uskaltautunut kehumaan niitä, kun ovat niin hienot. Yksi ainoista naisista, joiden ulkonäköä olen uskaltautunut kehumaan ääneen.