Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten joka päiväiseen laittoon kyllästynyt

Vierailija
27.10.2023 |

Oletteko te (naiset siis lähinnä), miehet eivät varmaan hiuksiaan juurikaan laita.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa laittaa, pesu työpäivän jälkeen, aamulla vähän hiuskiinnettä kammatessa, siinä se.

Vierailija
22/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kiharapehko on siitä helppo ettei tarvitse kuin kastella kädet ja sitten pöyhiä/rutistella kutrit kuosiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, pesen useamman kerran viikossa urheilun jälkeen. Melkein aina siis jossain yleisessä suihkutilassa, ei tule hoidettua millään naamioilla tai edes jälkeen kuivailtua. auki ja harjaa tai kiinni ja hörsöt pois vahalla/pari pinniä, 1 minuutti. Kiireinen perheenäiti.

Vierailija
24/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä laitoin permanentin niin loppui hiusten kanssa väkertäminen! Nykyaineet ovat paljon parempia kuin kassrilla, tukka näyttää aina hyvältä. Suihkun jälkeen laitan hiuksiin hieman hiusöljyä ja sitten annan kuivua itsekseen. Kun kuiva niin haron sormet kevyesti hiusten läpi. Ei kulu aikaa yhtään ja tosiaan näyttää aina hyvältä! 

Entäs se tyvikasvu? Jo muutamassa viikossa permanentti on häiritsevästi poissa tyvestä ja juuri tyvessä tarvitaan kohotusta

Vierailija
25/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikillahan on nykyään pitkät huitaleet, jakaus keskellä päätä.  Sopii se naamaan tai ei.  Harvoilla sopii.

Eihän siinä mitään laittamista ole.

Se on niin äärettömän ikävän näköistä, kaikilla sama ja niin mitättömät lookit.

Ei minkäänlaista erottuvuutta, ei yllätyksellisyyttä, ei kauneutta.  Kunhan siinä roikkuvat.  Pikkutytöillä jo kaikilla tämä sama, silmille roikkuvat hiushuitulat, ei missään nimessä edes latvoja tasattu, että näyttäisi siistimmältä ja hiukset vahvemmalta.  

Ja kun monilla naisilla olisi paljon edullisemman näköistä laittaa hiuksiaan, vaikuttaisi tosi  paljon ulkonäköön.  Kapeat luisut naamat näyttää noita-akalta kun kahta puolta roikkuu epämääräisen mittaiset suorat, latvoista risat suikulat.  

Vierailija
26/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pesen hiukset joka aamu, niin niitä ei tarvitse erikseen "laittaa". Puhtaat hiukset näyttävät hyvältä ilman mitään kikkailua.

Mulla puhtaat hiukset menee ohuina päätä pitkin ja ovat näin pakkasten aikaan järkyttävän sähköiset. Jos haluaa pitää auki, on pakko tunkea jotain rakennetta antavaa ainetta ja föönätä. Inhoan laittaa hiuksia, enkä osaa

Osta parempaa hoitoainetta jos sähköiset. Hyvä hoitoaine auttaa siihen. 

Vierailija
27/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä laitoin permanentin niin loppui hiusten kanssa väkertäminen! Nykyaineet ovat paljon parempia kuin kassrilla, tukka näyttää aina hyvältä. Suihkun jälkeen laitan hiuksiin hieman hiusöljyä ja sitten annan kuivua itsekseen. Kun kuiva niin haron sormet kevyesti hiusten läpi. Ei kulu aikaa yhtään ja tosiaan näyttää aina hyvältä! 

Entäs se tyvikasvu? Jo muutamassa viikossa permanentti on häiritsevästi poissa tyvestä ja juuri tyvessä tarvitaan kohotusta

Ei sitä permanentissa samalla tavalla huomaa kuin värissä. Pysyy kauniina yli puoli vuotta, sitten pitää uusia. 

Vierailija
28/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka joutuu aamuisin aina laittamaan tympääntyy, eikä siihen ole mitään keinoja, helppohoitoinen leikkaus auttaa väillä jotta taas jaksaa vuoden parin kuluttua.

Vierailija
29/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mitään mönjiä" ja "ei mitään tököttejä" kuvaa varmaan useimman perusajatusmaailmaa. Se on ihan ok.

Vierailija
30/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita hiuksia. Pesen ne pari kertaa viikossa ja annan kuivua itsekseen. Sykerö tai ponnari. Vähän hiuksiin jätettävää hoitoainetta ennen kuin sidon sykerölle - tulee ilmaiset kiharat.

Ikää 64 vuotta, hartiamittaiset hiukset ja otsatukka.

Vierailija
31/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pesen hiukset joka aamu, niin niitä ei tarvitse erikseen "laittaa". Puhtaat hiukset näyttävät hyvältä ilman mitään kikkailua.

Mulla puhtaat hiukset menee ohuina päätä pitkin ja ovat näin pakkasten aikaan järkyttävän sähköiset. Jos haluaa pitää auki, on pakko tunkea jotain rakennetta antavaa ainetta ja föönätä. Inhoan laittaa hiuksia, enkä osaa

Aika harvan hiukset on kuohkeat, jos niiden antaa itsekseen kuivua lituskoiksi. Tottakai siis föönataan pesun jälkeen.

Vierailija
32/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei sitä permanentissa samalla tavalla huomaa kuin värissä. Pysyy kauniina yli puoli vuotta, sitten pitää uusia.

Sama, pari kertaa vuodessa minäkin kiharat laitatan. Pesun jälkeen käytän vain muotovaahtoa niin kastelluilla käsillä pöyhiminen ja rutistelu riittää aamuisin kuosiin laittamiseksi.

- se toinen kiharapehko

Vierailija
33/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin en jaksa laittaa. Näytän hirveältä ilman laittamista. Ja loppujen lopuksi siihen menee vain noin 10 minuuttia.

Vierailija
34/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täälä viitsimätöntä väkeä, ei suomalaista naista suotta sanota laiskaksi itsensä kanssa, vai onko tämä jotain körttiperimää ettei saa niin ulkokultainen olla…

Vierailija
35/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onpas täälä viitsimätöntä väkeä, ei suomalaista naista suotta sanota laiskaksi itsensä kanssa, vai onko tämä jotain körttiperimää ettei saa niin ulkokultainen olla…

Ihan normaalia av:n toimintaa, täällähän suorastaan kilpaillaan sillä, että kuka huolehtii ulkonäöstään vähiten. Kasvoillekin pelkkä vesipesu kerran viikossa ja kerran vuodessa sipaisu perusvoidetta. 

Vierailija
36/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Osta parempaa hoitoainetta jos sähköiset. Hyvä hoitoaine auttaa siihen.

Mikä se olisi? Kiitollisena otan vastaan vinkkejä. Nykyinen on jokin anti-frizz tuote.

Vierailija
37/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aika harvan hiukset on kuohkeat, jos niiden antaa itsekseen kuivua lituskoiksi. Tottakai siis föönataan pesun jälkeen.

Voi olla, mutta onhan se föönäyskin hiusten laittamista. Johon olen kyllästynyt.

Vierailija
38/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan joka päivä hiukset. Oli työ- tai vapaapäivä. Asiakaspalvelija olen. Töissä siistiä ja asiallista, vapaa-ajalla rennompaa. 

Ap, ota kokeiluun erilaisia hainhampaita, metallisia "linnunnokkia." Niillä saa helposti siistinnäköisiä kampauksia. Aamuvuoroon mennessä, herään aamulla 4.30. Siinä silmät ristissä hiukset laitan kuitenkin. Sään mukaankin joutuu kampauksia miettimään tai sitten töissä laittamaan hiukset, minä nimittäin kävelen/pyöräilen töihin. 

Mutta joo, kyllä joskus kyllästyttää. Inspiraatiota haen tubesta "easy updo, easy hairdo, office hairdo, gym hairdo, jne"

Vierailija
39/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voi olla, mutta onhan se föönäyskin hiusten laittamista. Johon olen kyllästynyt.

Se on vaan kuivaamista ellei käytä jotain pyöröharjoja apuna.

Vierailija
40/56 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi luonnonkiharat hiukset omaava ja kyllä laitan niitä. Joka toinen päivä pesu, sen jälkeen muotovaahtoa ja ponnarille missä saavat kuivua. Sitten muotoilen jonkun kampauksen. Joka toinen päivä ei tarvitse kuin ne valmiiksi kuivat hiukset laittaa, mulla on klipsejä, ponnareita, pinnejä, hiuskukkia ym. Eipä kauaa kestä laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan