Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prismassa myytävät kestovaipat - Onko millaisia?

Vierailija
30.12.2006 |

Merkkiä en muista, mutta kuorivaipoilta näyttivät. Oli 3 eri kokoluokkaa. Hinta oli alle 10¿/kpl.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta cittarin vaipat ainakin hintansa väärtejä!

Muistaakseni vilkaistuani Prisman vaippoja, totesin etten niitä ainakaan ostaisi, vaikka muutoin ostammekin lähes kaiken ko. ketjun liikkeistä.

Osta 3-4 kuorta ja parit imut kaupasta, tee loput samalla mallilla itse. Meillä 3kk vauvalla riittää käytössä n. 20 vaippaa+4kuoret.

Vierailija
2/3 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismoissa olen nähnyt niitä (saksalaisia?) kuoria, mutta myös muun laisia vaippoja...

Mielestäni yksi tärkeimpiä kriteerejä kuorille on vuotosuojat! Ne prisman kuoret, jotka hankin (vielä liian isot), ovat vuotosuojalliset, mutta muistaakseni toisessa myymälässä näkemissäni niitä ei ollut.

Meillä siis käytössä Popolinin kuoret (3x S+1kpl M), varalla parit Bumbyt (eivät mielestäni aivan niin hyvät)+ ne yhdet Cittarin kuoret. Kätännössä neljät kuoret riittävät meillä, koska vauva kakkaa vain kerran päivässä.

Pyykkiä meillä pestään n. joka toinen tai kolmas päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Prismoissa olen nähnyt niitä (saksalaisia?) kuoria, mutta myös muun laisia vaippoja...

Mielestäni yksi tärkeimpiä kriteerejä kuorille on vuotosuojat! Ne prisman kuoret, jotka hankin (vielä liian isot), ovat vuotosuojalliset, mutta muistaakseni toisessa myymälässä näkemissäni niitä ei ollut.

Meillä siis käytössä Popolinin kuoret (3x S+1kpl M), varalla parit Bumbyt (eivät mielestäni aivan niin hyvät)+ ne yhdet PRISMAN kuoret. Kätännössä neljät kuoret riittävät meillä, koska vauva kakkaa vain kerran päivässä.

Pyykkiä meillä pestään n. joka toinen tai kolmas päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi