Iida Vainio aikoo ryhtyä poliitikoksi
HS: Iida Vainio suunnittelee poliitikon uraa – paljastaa suosikkipuolueensa
Iida Vainion suunnitelmissa on hypätä mukaan politiikkaan noin kymmenen vuoden kuluessa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009951507.html
– Mulla on tässä nyt tietyn verran aikaa tehdä musiikkia, juontokeikkoja ja somea. Sitten mä siirryn politiikkaan, Vainio sanoo HS:lle.
Vainio paljastaa lehdelle suosikkipuolueensa. Häneen vetoavat eniten perussuomalaiset ja kokoomus.
Vielä toistaiseksi Vainio aikoo panostaa uraansa musiikin parissa. HS:n mukaan hän tekee itse tietokoneella musiikkia, opettelee soittamaan kitaraa ja kirjoittaa sanoituksia.
Kommentit (50)
Tuohan sopisi oikein mainiosti älykkyydeltään tai pikemminkin sen puutteeltaan persvekottimien joukkoon.
Tuskin on sen epäpätevämpi kuin joku Sammalkangas. Miksi siis ei?
Ainahan sitä voi luulla ryhtyvänsä.
No eipä persut ainakaan tyhmemmiksi muutu Vainion liittyessä puolueeseen kun siellä on jo jumala säätää säät Hakkarinen ja littanan maan Laura noin niinkuin esimerkiksi.
Onko katu-uskottavuus ja äänestjien kannatus kunnossa, tuleeko Iidasta vaalien ääniharava?
[minä vaan kysyn]
Vierailija wrote:
Tuohan sopisi oikein mainiosti älykkyydeltään tai pikemminkin sen puutteeltaan persvekottimien joukkoon.
Ihan oikea puolue iidalle. Ellei hurahda uskoon niin sitten kd.
Noin kymmenen vuotta on aika pitkä aika...ehkä hän keksii jotain muuta.
Elina Valtosen housut tutisee. Tulee kova haastaja.
Vierailija wrote:
Ei se Marinia tyhmempi ole. Opettelee vain toistelemaan sanoja samalla tavalla, niin voi olla helposti Suomen pääministeri tulevaisuudessa.
Vierailija wrote:
😂
Persuissahan hän olisi varmasti tähän asti fiksuin poliitikko, joten eipä pilkata häntä.
Vierailija wrote:
No eipä persut ainakaan tyhmemmiksi muutu Vainion liittyessä puolueeseen kun siellä on jo jumala säätää säät Hakkarinen ja littanan maan Laura noin niinkuin esimerkiksi.
Ehkä hänen kuitenkin täytyy tehdä ensin jotain rikoksia kuten leenat ja lulut. Eikös se ole persuilla keino hankkia sulka hattuun?
Sopisi parhaiten Anon seuraksi VKK-puolueeseen. Siinä porukassa voisi jopa pärjätäkin älykkyydessä.
Ei huolita persuihin, kannattaisi mennä demukoihin uudeksi Mariniksi.
Onkos tämä Iida sukua juoksija Alisa Vainiolle.