Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagramista: mun PT seuraa kaikkia muita asiakkaitaan paitsi minua :/

Vierailija
27.10.2023 |

Tuosta toisesta Instagram-ketjusta tuli mieleen kysyä teiltä muilta naisilta, häiritsisikö teitä tällainen asia. Mun PT:llä on noin kymmenen asiakasta ja ollaan sellainen tuttavapiiri. PT seuraa siis kaikkia näitä muita, paitsi minua. Ja seuraa siis myös sellaisia, jotka eivät seuraa häntä takaisin.

Mulla on vaan jotenkin ulkopuolinen olo tässä porukassa. Jos alan seuraamaan osaa näistä tyypeistä, eivät seuraa takaisin. 

Sanokaa nyt, että olen ihan lapsellinen ja pitäisi unohtaa nämä some-hommat.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sanotaan niin. 

Kysy joskus toiste, jos haluat muuta apua ongelmaasi.

Vierailija
2/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaiset asiat vaivaa päätä, niin ei kannata roikkua koko somessa. En seuraa ketään tai tykkää mistään postauksesta ja silti minulla on ystäviä. Onnistuu varmasti muiltakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko some on kyllä ihan perseestä. Aika helposti näkee ketä on suosittu ja kuka se epäkiinnostava. 

Vierailija
4/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi pahalta minustakin jos tuollaisen huomaisin, vaikka en somea kyllä käytä. Mutta todellisuudessa varmaankin epähuomiossa jättänyt seuraamatta just sinua.

Noin yleisesti olisi kyllä hyvä kitkeä some mahdollisimman vähiin omasta elämästään. Siitä ei ole kuin haittaa tavalliselle ihmiselle.

Vierailija
5/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PT seuraa niitä keillä paras takapuoli

Vierailija
6/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuntuisi pahalta minustakin jos tuollaisen huomaisin, vaikka en somea kyllä käytä. Mutta todellisuudessa varmaankin epähuomiossa jättänyt seuraamatta just sinua.

Noin yleisesti olisi kyllä hyvä kitkeä some mahdollisimman vähiin omasta elämästään. Siitä ei ole kuin haittaa tavalliselle ihmiselle.

Lisään vielä, että itselläni oli ihan addiktio. Nykyään ei ole tiliä kuin twitterissä. Ja täällä käyn, mutta mielestäni näitä ei lasketa kun ei kerätä itselle jotain somepisteitä.

Vierailija
7/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tää on kyllä totta. Tää PT aika usein näyttää omasta puhelimestaan esim videoita muiden asiakkaiden treeneistä, että katsopa kun Minna tekee tuon hyvin jne. Vähän hölmö oli siinä niitä katsellessa. Outoa olisi kysyä suoraankin.

Vierailija
8/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

PT seuraa niitä keillä paras takapuoli

Varmasti totta tämäkin :D

ap

Vierailija
9/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin pt:tä. Joo some-jutut on ”lapsellisia”, mutta kyllä toi kertoo ihmisestä. Mulla alkoi ainakin mennä paremmin kun aloin jättää kaikki oudosti käyttäytyvät ihmiset kylmästi taakse ja pidän tuttavapiirissäni vain normaalia täyspäistä porukkaa.

Vierailija
10/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aikoja, voi tapoja! 

onneksi olen jo niin vanha, ettei minun tarvitse kerätä seuraajia missään sosiaalisessa mediassa. Käytän myös vanhanaikaista FB:tä. Enkä hyväksy ”ystävikseni” muita kuin niitä, jotka tunnen ja olen muutenkin tekemisissä. Instagramissa samoin, minua seuraavat vain ystäväni enkä itse seuraa ketään tuntemattomia tai julkkiksia. 

Aikansa voi käyttää paremminkin.

Vierailija
11/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaihtaisin pt:tä. Joo some-jutut on ”lapsellisia”, mutta kyllä toi kertoo ihmisestä. Mulla alkoi ainakin mennä paremmin kun aloin jättää kaikki oudosti käyttäytyvät ihmiset kylmästi taakse ja pidän tuttavapiirissäni vain normaalia täyspäistä porukkaa.

Varmaan sitten pitää. Ei tämä tunnekaan ole kiva kun kokoajan tuntee olevansa porukan ulkopuolella.

ap

Vierailija
12/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voi aikoja, voi tapoja! 

onneksi olen jo niin vanha, ettei minun tarvitse kerätä seuraajia missään sosiaalisessa mediassa. Käytän myös vanhanaikaista FB:tä. Enkä hyväksy ”ystävikseni” muita kuin niitä, jotka tunnen ja olen muutenkin tekemisissä. Instagramissa samoin, minua seuraavat vain ystäväni enkä itse seuraa ketään tuntemattomia tai julkkiksia. 

Aikansa voi käyttää paremminkin.

Kun pointti olikin se, että tunnen hyvin tämän PT:n, mutta hän ei jostain syystä halua olla tekemisissä somessa minun kanssani..

ap

Vierailija
13/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko erityylinen kuin muut? Ulkoisesti tai siinä mitä postaat someen?

Vierailija
14/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhainta kai jättää asia huomiotta, jos PT on muuten kiva ja huomioi sut tasavertaisesti työssään.

Ymmärrän kyllä harmituksesi. Töissä tulen hyvin juttuun työkavereiden kanssa ja tavataan välillä vapaa-ajallakin. Kun huomasin, että parhailla työkavereillani on keskenään oma läpänheiton yms Whatsapp ryhmänsä, jossa minä en ole, niin tuntuihan se ikävältä. Että enkö ole tarpeeksi mielenkiintoinen. Mutta turha vaivata itseään tuollaisella.

Vierailija
15/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletko erityylinen kuin muut? Ulkoisesti tai siinä mitä postaat someen?

En kovin erityylinen. Hänen asiakkaat parikymppisistä hyvännäköisistå tosiaan yli kuusikymppisiin. Minä siinä välissä, ihan kunnossa oleva nelikymppinen. Ja someen olen laittanut treenijuttuja, myös missä PT näkyy. Olen kysynyt luvan näkymiselle, mutta ei siltikään.

ap

Vierailija
16/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Parhainta kai jättää asia huomiotta, jos PT on muuten kiva ja huomioi sut tasavertaisesti työssään.

Ymmärrän kyllä harmituksesi. Töissä tulen hyvin juttuun työkavereiden kanssa ja tavataan välillä vapaa-ajallakin. Kun huomasin, että parhailla työkavereillani on keskenään oma läpänheiton yms Whatsapp ryhmänsä, jossa minä en ole, niin tuntuihan se ikävältä. Että enkö ole tarpeeksi mielenkiintoinen. Muttaturha vaivata itseään tuollaisella.

On tosi hyvä ja mun kehitys on ollut aivan valtava. Nelikymppisestä sohvaperunasta täysin kuntoon. Kehuu ja ihmettelee mun kehitystä joka kerta kun nähdään.

Muistan vieläkin sen tyrmistyksen kun aloin seuraamaan PT:tä ja hän ei seurannut takaisin. Itkin ihan.

Hiton some :D

ap

Vierailija
17/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo seurailut on todella lapsellisia, mutta mitäpä sitä naisilta muuta voi odottaa.

Vierailija
18/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tai kuka on PT?

Vierailija
19/45 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä tai kuka on PT?

Puolue Toveri?