Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagramista: mun PT seuraa kaikkia muita asiakkaitaan paitsi minua :/

Vierailija
27.10.2023 |

Tuosta toisesta Instagram-ketjusta tuli mieleen kysyä teiltä muilta naisilta, häiritsisikö teitä tällainen asia. Mun PT:llä on noin kymmenen asiakasta ja ollaan sellainen tuttavapiiri. PT seuraa siis kaikkia näitä muita, paitsi minua. Ja seuraa siis myös sellaisia, jotka eivät seuraa häntä takaisin.

Mulla on vaan jotenkin ulkopuolinen olo tässä porukassa. Jos alan seuraamaan osaa näistä tyypeistä, eivät seuraa takaisin. 

Sanokaa nyt, että olen ihan lapsellinen ja pitäisi unohtaa nämä some-hommat.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kysy pt:ltä miksei seuraa sua. Mutta oikeastaan vaikutat tosi rasittavaa, se varmaan syy.

Jaa, minusta ap vaikuttaa kivalta. Ja ei ota tilannetta liian vakavasti, vaikka tunteikkaasti ottaakin. Näkee myös sen tilanteen hölmöyden, huvittuneesti kertoi ihan itkeneensä ja muutenkin vaikuttaa täysin jalat maassa tyypiltä, jota muuten oikeasti kohdellaan nyt vähän inhottavasti, ellei sitten ole pt vahingossa jättänyt seuraamatta.

Ap, vähennä somea reilusti, tekee oikeasti niiin hyvää. Ja yritä olla miettimättä tätä seuraamis-juttua enempää, ei seuraa ja sillä hyvä. Kun kerran muuten ei ole mitenkään inhottava sinulle tämä pt. Ilo irti siitä mistä lähtee ja taka-alalle höpöhöpösomet!

Vierailija
42/45 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua seuraa varjo en pääse eroon voihan elämä mitä teen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda pt:tä. Vaikka olisi hyvä työssään niin tuo hänen oheiskäytös on aika tökeröä.

Vierailija
44/45 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tuo siis että näyttää sulle somevideoita muista asiakkaista ja kehuu niitä mutta sitten sun pyyntöä seurata ei edes hyväksy. Miten tuo on hyvää käytöstä? 

Vierailija
45/45 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä sinulle kuuluu? Oletko jo päässyt yli tästä? En voi lakata miettimästä ongelmaasi ja kokemaasi vääryyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän