Instagramista: mun PT seuraa kaikkia muita asiakkaitaan paitsi minua :/
Tuosta toisesta Instagram-ketjusta tuli mieleen kysyä teiltä muilta naisilta, häiritsisikö teitä tällainen asia. Mun PT:llä on noin kymmenen asiakasta ja ollaan sellainen tuttavapiiri. PT seuraa siis kaikkia näitä muita, paitsi minua. Ja seuraa siis myös sellaisia, jotka eivät seuraa häntä takaisin.
Mulla on vaan jotenkin ulkopuolinen olo tässä porukassa. Jos alan seuraamaan osaa näistä tyypeistä, eivät seuraa takaisin.
Sanokaa nyt, että olen ihan lapsellinen ja pitäisi unohtaa nämä some-hommat.
Kommentit (45)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Parhainta kai jättää asia huomiotta, jos PT on muuten kiva ja huomioi sut tasavertaisesti työssään.
Ymmärrän kyllä harmituksesi. Töissä tulen hyvin juttuun työkavereiden kanssa ja tavataan välillä vapaa-ajallakin. Kun huomasin, että parhailla työkavereillani on keskenään oma läpänheiton yms Whatsapp ryhmänsä, jossa minä en ole, niin tuntuihan se ikävältä. Että enkö ole tarpeeksi mielenkiintoinen. Muttaturha vaivata itseään tuollaisella.
On tosi hyvä ja mun kehitys on ollut aivan valtava. Nelikymppisestä sohvaperunasta täysin kuntoon. Kehuu ja ihmettelee mun kehitystä joka kerta kun nähdään.
Muistan vieläkin sen tyrmistyksen kun aloin seuraamaan PT:tä ja hän ei seurannut takaisin. Itkin ihan.
Hiton some :D
ap
Auts, tuo on kyllä paha. Helppo sanoa, ettei hän ole vain huomannut sinun seuraustasi. Mutta jos PT oikeasti sinua haluaisi seurata, hän etsisi nimellä tai sitten jopa kysyisi millä nimellä siellä olet.
Et vaan ole tarpeeksi mielenkiintoinen.
Poistin fb:n ja instan kuukausi sitten - se on ollut mitä parhain asia. Suosittelen asiaa myös ap:lle
Seuraavissa treeneissä hakkaat nyrkkeilysäkin sijaan hyypiön luumun turvoksiin.
Vierailija wrote:
Voi aikoja, voi tapoja!
onneksi olen jo niin vanha, ettei minun tarvitse kerätä seuraajia missään sosiaalisessa mediassa. Käytän myös vanhanaikaista FB:tä. Enkä hyväksy ”ystävikseni” muita kuin niitä, jotka tunnen ja olen muutenkin tekemisissä. Instagramissa samoin, minua seuraavat vain ystäväni enkä itse seuraa ketään tuntemattomia tai julkkiksia.
Aikansa voi käyttää paremminkin.
Eli sun somessa kenenkään ei tarvitse puhua sulle tai tykkäillä ja olet täysin ok sen asian kanssa?
Tykkäät puhua itseksesi siellä ystäviesi keskellä ja ihan sama, "kuunteleeko" tai vatsaako sinulle kukaan?
Tapa se on tämäkin. Kertoo oikeasti kuitenkin siitä, että tarvitset seuraajia ympärillesi. Muuten et olisi yhteydessä noihin ihmisiin ollenkaan.
Vierailija wrote:
Poistin fb:n ja instan kuukausi sitten - se on ollut mitä parhain asia. Suosittelen asiaa myös ap:lle
Juu voin sanoa 100% varmuudella, että olisin onnellisempi ilman mitään someja. Tulisi vapaa ja onnellinen olo.
ap
Vierailija wrote:
Seuraavissa treeneissä hakkaat nyrkkeilysäkin sijaan hyypiön luumun turvoksiin.
Ai kauheeta, nauroin ääneen :D
ap
Sinun kannattaisi todella miettiä, kuinka tervettä on kytätä somessa, kuka tuttu seuraa ketäkin ja sitten kaiken päälle vielä nostaa valtava draama, jos henkilö ei satu seuraamaan sinua!
Tuo nimittäin ei ole tervettä toimintaa! Tarvitset apua!
Vierailija wrote:
Sinun kannattaisi todella miettiä, kuinka tervettä on kytätä somessa, kuka tuttu seuraa ketäkin ja sitten kaiken päälle vielä nostaa valtava draama, jos henkilö ei satu seuraamaan sinua!
valtava draama av-palstalla :)
ap
Kysy pt:ltä miksei seuraa sua. Mutta oikeastaan vaikutat tosi rasittavaa, se varmaan syy.
Taitaa olla jotenkin kateellinen tai muuten jotakin hampaankolossa. Pistäisin vaihtoon ja porukan myös. Ei kannata uhrata enää yhtäkään ajatustaan tuollaisille ihmisille.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
valtava draama av-palstalla :)
ap
Oliko siis alkuperäinen viestisi sarkasmia vai vitsi? Et kai oikeasti etsi somessa henkilöitä, joiden sinun mielestäsi pitäisi seurata sinua, mutta eivät seuraa ja ole aiheesta niin huolissaan, että sinun pitää kirjoittaa verkkoon tällaisista löydöistä?
Voi olla PT:llä ihan yksinkertaisesti taloudelliset syyt! Voi mennä bisnekset karille, jos potentiaaliset asiakkaat näkisivät, että personal trainer seuraa instagrammiasi ja päättelisivät, että olet hänen asiakkaansa.
Kohta jokaisella on yksi tai jopa kaksi PGO:ta, Personal Government Officer, henkilökohtainen valtion viranomainen...
Onko tilisi aktiivisen oloinen? Oletko tykännyt tai kommentoinut tuon henkilön postauksia? Minulle on joskus tullut yllätyksenä, että joku käyttääkin Instagramia, vaikka tilillä ei näytä olevan mitään uutta postausta pariin vuoteen ja stooreja ei tule koskaan. Jos sinulla on tällainen uinuva tili, voisi johtua siitäkin.
Mitä yläasteella, sitä aikuisena. Siksi annan normojen seurata toisiaan ihan vapaasti.
Vierailija wrote:
PT seuraa niitä keillä paras takapuoli
Niin se on.
Toiset peeteet on myös sellasia, että ne laittaa ihan viestiä muutenkin ja saattaa vähän pokailla jne. Siitähän tulee hirvee haloo tietenkin.
Mun kaveri oli kolarissa ja ollu kuntoutuksessa selän takia. Nyt se on päässyt sairaalasta veks ja sillä on nainen peeteenä ja kaveri on siis mies. Tää peetee on kaverissa aina ihan kiinni, niin että sen isot tissit on melkee suuussa jne. Kaveri on hyvässä kondisessa ollu aina ja kroppa on silmälle iloksi. Se nainen koskettelee kaveria koko aika ja sit muka hieroo alaselkää jne. Eikä se ole edes sen duuni. Mä olen siis itse nähnyt tämän, kun olin mukana kuntoilemassa ja sivusta kattelin. Sit se nostelee kaverin kaverin paitaa ja kattelee, että menee selälle oikein ne jutut. Sitä ei tarvitse tehdä ja nähdä. Frendi tietää kyllä itsekin tajuaa sen. Se nainen oli laittanut viestin sitten ja oli vissiin ollut kännissä, kun aika selitti kaikenlaista.
Kaveri vaan sano mulle, että ajattele, jos tilanne olis toistepäin. Toi peetee olis selkä rikki ja mä hieroisin munaa sen naamaa ja nostelisin sen paitaaa ja lähettelisin viestejä, niin mähän olisin lehtien etusivulla, että peetee se koskettelee ja viestii kännissä.
Muuten ok rinnastus, mutta rinnat ja sukupuolielin eivät ole rinnastettavissa. Pöljä.
Ovatko muut ryhmässä myös nelikymppisiä? Ettei johdu iästä seuraamattomuutesi?
Toisaalta olet jo 4kymppinen joten miksi välität teini-ikäisten "sosiaali" somepisteistä?
Ehkä personal trainer on saanut sinusta livenä stalkkeriviboja, eikä halua rohkaista sinua treenaushetkien ulkopuoliseen kontaktiin. Onhan tuo vähän kummallista jos hän seuraa joka ainoaa muuta teidän ryhmän asiakasta, mutta ei sinua. Onko tilisi omalla nimelläsi ja kuvat sellaisia että olet tunnistettavissa niistä, ts. et käytä kasvofilttereitä tai muikistele oudosti kuvissa?
Hyi, helevetti! Onneksi minulla ei ole tuollainen elämä!