Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy sanoa että paljon mieluummin kouluttaudun ja työskentelen hyväpalkkaisen työn eteen kuin olen millään tavalla riippuvainen miehestäni

Vierailija
27.10.2023 |

Tästä huolimatta ymmärrän ja rakastan myös erilaisen kotikasvatuksen saaneita naisia. 

Se ei ole minulta pois jos joku toinen etsii "elättäjää" kumppanistaan, samaan tapaan niitä miehiäkin löytyy jotka etsivät "elätettävää". Antaa heidän pariutua eskenään. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kela ja miehet on kaksi asiaa joiden en halua esiintyvän elämässäni. Niin pitää elää, että ne ei pääse elämääsi sanelemaan mitenkään eikä tarvitse niiden kanssa kommunikoida mistään asiasta.

Vähän tylysti tiivistetty mutta täyttä asiaa.

Vierailija
22/27 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olisi ihanaa jos miehet alkais voimaantua ja jakaa toisilleen boss bro koulutuksia jossa ne kertoo, että naisen on maksettava kaikki, miehellä on oikeus maata kaiket päivät himassa ja ryypätä kaverien kanssa, rilluttaa miten haluaa ihan vain koska mies on niin upea ja luomakunnan kruunu. Ja jos mies vaikka sattuisi tienaamaan 100 k euroa kuussa, niin nainen maksaisi silti kaiken ihan vaan koska on nainen.

Tää on vaan niin huvittavaa! No, ehkä niille elättäjää etsivälle valkenee joku päivä, että jos mies maksaa, se myös haluaa vastinetta. Ja se voi olla aika kylmää kyytiä.

Ei miesten tartte pitää tuollaisia koulutuksia, kun tuommoinen käytös tulee monilta miehiltä ihan luonnostaan. Ei onneksi kaikilta kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan tuota ajattelutapaa ja pyrin itsekin elämään noilla arvoilla.

Itsehän ihmettelen vieläkin yhtä tuttavaa. Koulutus tai työ ei kuulema kiinnosta. Olisi selkeästi kaiken energiansa perusteella (urheilee, harrastaa sitä sun tätä) kykenevä edes osa-aikaisiin töihin - mutta tästä päästään taas tuohon, että se työnteko ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Oli vähän aikaa työkkärin myöntämässä työharjoittelussa, josta vikisi kaiken aikaa, että on rankkaa nostella jotain maitopurkkia kevyempiä asioita hyllylle. Hänen miehensä käy töissä ja monesti kiukuttelee siitä, koska hänen mielestään aviomiehen kuuluisi auttaa taloudellisesti. Tää nainen vaan pelaa yömyöhään eikä mun mielestä kyllä hoida edes mitenkään arvostettavasti edes kotitöitä tai muuta tällaista. No, jokainen valitsee puolisonsa, mutta itse en kyllä ymmärrä miten se mies jaksaa katsoa jotain yömyöhään riekkuvaa laiskaa naista.

On hienoa, jos puolisoa autetaan tiukan paikan tullen. Mutta miksi kukaan täysijärkinen auttaisi ja elättäisi lopun elämäänsä jotakin riippakiveä, joka ei jaksa tehdä mitään?

Vierailija
24/27 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin jo lapsena, että yrtän tehdä kaikkeni, että minun ei tarvitse olla tilivelvollinen kenellekään omasta rahankäytöstäni. Onnekseni niin on käynyt vaikka 90-luvulla oli pitkiä työttömyysjaksojakin. Oma raha ja taloudellinen riippumattomuus on jotain niin ylivertaista, että arvostan niitä suuresti.

Vierailija
25/27 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä päätin jo lapsena, että yrtän tehdä kaikkeni, että minun ei tarvitse olla tilivelvollinen kenellekään omasta rahankäytöstäni. Onnekseni niin on käynyt vaikka 90-luvulla oli pitkiä työttömyysjaksojakin. Oma raha ja taloudellinen riippumattomuus on jotain niin ylivertaista, että arvostan niitä suuresti.

Tämähän on tosi ihailtavaa. Ja 90-luvulla muutenkin oli lamaa niin aika monella on tuolta vuosiluvulta pitkiä työttömyysjaksoja.

Vierailija
26/27 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu, upataas vähän

Vierailija
27/27 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskustelu, upataas vähän