Mammat VARASTELEVAT kettupeittoja?
Rikosaalto! Synnyttäneet mammat pöllivät peitot sairaaloista, kun on niin kiva kettukuosi!
Mitä tekee poliisi? Ei mitään. Rosvot on saatava kiinni ja vankilaan.
Kommentit (44)
Oikeesti toi on niin noloa. Palauttakaa nyt rosvot ne peitot takaisin.
Vierailija wrote:
Mahtaakohan kaikki ymmärtää ettei se ole tarkoitettu mukaanotettavaksi?
Miksi joku luulisi että sen saa ottaa mukaan?
Mutkun MÄ haluan. Niin mä saan ottaa ja mun vauvalla pitää olla ihqu peitto jota kuvata someen, nih.
Supernoloa.
Vierailija wrote:
Jos peitto on noin suosittu, niin ehkä sen voisi sisällyttää äitiyspakkaukseen?
Tai sen voisi lunastaa ihan rahalla omakseen. Hyvä pisnes valmistajallekin. Suomalaista työtä.
No se on sitten ihan eri asia mitä äitiyspakkauksessa on. Ei liity Taysiin, Pirhaan, peiton valmistajaan tai vuokraajaan mitenkään.
Vierailija wrote:
Tätä on ilmeisesti nykypäivä. Minä minä-asenne oikein korostuu - kun on kaunis kuosi, niin minä vien sen kotiin!
Instagramissa on tili missä naureskellaan valkoisen naisen tarpeelle pelastaa villieläimiä vaikka henkensä uhalla. Vaihtaa sen kettukuosin joksikin muuksi niin ongelma hoituu sillä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos peitto on noin suosittu, niin ehkä sen voisi sisällyttää äitiyspakkaukseen?
Tai sen voisi lunastaa ihan rahalla omakseen. Hyvä pisnes valmistajallekin. Suomalaista työtä.
Mihin sitä peittoa tarvitaan kotona, kun peitto ja sen ominaisuudet on suunniteltu juuri vastasyntyneen käyttöön esim. lämpöominausuudet
Tuskin tuota peittoa tarpeeseen nyysitään! Muistoksi ottavat, että voi tämä vauveli aikuisena ihastella, että tällainen minulla oli synnärillä ja äiti sen minulle muistoksi varasti!
Eihän niitä voi kotona käyttää, kaikki vieraat arvaavat peittovarkaaksi.
Case Koska Mä Voin. Ei ole näemmä pakko ajatella sairaalan kuluja tai muita vauvoja, jos peitto on kiva niin senkun mukaan vaan.
Minä minä minä. Mutta kun minä haluan. Ei ole mitään väliä toisen ihmisen kunnioituksella, toisten omaisuuden kunnioituksella. Tällaisilla ihmisillä ei ole mitään moraalia eikä sivistystä. On vain loppumaton ahneus ja itsekkyys. Oikeuksia kyllä itketään ja huudetaan. Mitään velvollisuuksia ei ole.
Idiotismia. Minkähänlaista kasvatusta kyseisten vanhempien lapset saavat? Tulevia rikollisia?
Vierailija wrote:
Onpa noloja äitejä kun kehtaavat somessakin levitellä kuvia varastamistaan peitoista!
Puolivuosisatainen vasemmistolaishenkinen kristillisistä hyveistä irrottamis- ja irroittautumispolitiikka on ollut menestyksekästä. Ja asiaan kuuluvasti ei osata edes hävetä. Vielä vähän aikaa niin rakenteet romahtavat. Ja sitten jäljelle jääneet ihmettelevät miten tässä näin kävi.
Vierailija wrote:
Onpa noloja äitejä kun kehtaavat somessakin levitellä kuvia varastamistaan peitoista!
Ihan kuulkaa käräyttäkää ne mammat sinne sairaalaan! TOSI NOLOA VARASTAA!
Millä hastagilla näitä varas-mammoja voisi etsiä instasta? #kettupeitto
Vierailija wrote:
Minä vähän epäilen tuota mikrosiruttamista. Miksi peittoja mikrosirutettaisiin? Etteikö olisi vaan peloite että saadaan peitot takaisin.
Voiko joku olla näin pihalla?
"Peitoissa on mikrosiru, jolla valvotaan peittojen kiertoa. Vastaava siru on vuokrattavissa työvaatteissa. Mikrusiruista näkyy, jos peitot ovat jääneet palautumatta."
Vierailija wrote:
Millä hastagilla näitä varas-mammoja voisi etsiä instasta? #kettupeitto
Minä haluaisin kanssa nähdä ketkä idiootit näitä vielä instassa esittelee.
Saattaa olla kiusallinen tilanne joissain perheissä kun muu perhe oivaltaa mistä vauvan kettupeitto on kotoisin. Ainakin joku perhe oli käynyt palauttamassa peiton. Helvetin noloa!
Ahhahaa, nään sieluni silmin kun kaksi äidit on tavanneet esim vauvamuskarissa. Ja kaikki ihastelleet yhden kettupeittoa ja kysyneet mistä sen on saanut. Ja vastauksena ”lahjaksi sain”
Ja nyt kaikki näkee uutisista mistä peitto on ”lahjaksi” tullut 😵💫😵💫😵💫
Lupaan julkaista täällä ja ylilaudalla Mamman, joka somessaan esittelee kettupeittoa.
On niin persoonallinen kuosi, että kiinnittää huomion.
Tai sitten jää vaihtoehdoksi pitkäkyntisille piilotella ihanaa peittoa vain kotonaan, kun eihän kukaan kehtaa leimautua varkaaksi jos muut näkevät tuon peiton.
Varkaus on varkaus, oli se sitten peitto tai timanttikaulakoru. Tästä tekee vielä alhaisempaa se, että nämä vanhemmat ovat varastaneet samalla muilta alueen vastasyntyneiltä vauvoilta mahdollisuuden käyttää tuota peittoa. Käsittämätöntä itsekkyyttä.