IS: Suomalainen Cities Skylines 2-tietokonepeli on vuosisadan fiasko pelialalla.
Kommentit (17)
52/100 pistettä steamissä. Noh, taas yksi firma joka pilasi bisneksensä yhdessä yössä.
Tämähän oli se firma jossa oli nainen suunnittelijana. Mainitaanko se nainen tällä kertaa samalla ylihehkutuksella kuin ykkösosan aikoina?
Ykkösestä oon tykännyt älyttömästi. Kakkosta ajattelin vielä odotella vuoden vaihteeseen tai sen yli. Mä mikään betatestaaja ole, vaan maksava asiakas.
Vain yksi rehellinen arvostelija. Kaikki muut antoivat 8-9 arvosanoja. Noin korruptoitunut se ala on.
En ihmettele yhtään. Ensimmäinenkin oli paskaa. Ei lähelläkään mitä Sim Cityt ja Tycoonit olivat aikoinaan. Pelkkää rahastusta nämä nykyajan "pelit".
Se on muuten sitten turhaa selitellä että peli varmaan korjaillaan myöhemmin toimivaksi. Varmaan peli korjaillaankin myöhemmin toimivaksi mutta me pelaajat emme voi ottaa noin alistuneen asemaa että meille myydään aina joku puolivalmis paska ja selitellään vaan että kyllä se siitä korjaillaan. Ennen pelit tehtiin kerralla valmiiksi eikä niitä tarvinnut myöhemmin paremmaksi päivitellä.
Vierailija wrote:
Ykkösestä oon tykännyt älyttömästi. Kakkosta ajattelin vielä odotella vuoden vaihteeseen tai sen yli. Mä mikään betatestaaja ole, vaan maksava asiakas.
Olet beta-cuck joka ottaa kakkoseen?
Vierailija wrote:
EIkös tuo peli ole betatestivaiheen jo ohittanut? Jos näin on niin unohda koko peli. Tuollaiselle pelitalolle ei kannata rahaa antaa joka on sitä mieltä että puolivalmiin raakileen voi työntää ulos luvaten että joskus päivitellään peli kuntoon jos hotsittaa. Ei varmaan kukaan olisi tyytyväinen taloonkaan joka tullaan joskus laittamaan asuinkelvolliseksi kunhan keritään.
Suomessa on paha tehdä videopelejä kunnolla kun ei kukaan usko suhun ja rahoita kuitenkaan. Harmi homma. Jäi Kalevala-MMO tekemättä. Mutta ei se mitään. Mennään Uuteen-Seelantiin. Siellä kinnoitusta löytyy.
Vierailija wrote:
En ihmettele yhtään. Ensimmäinenkin oli paskaa. Ei lähelläkään mitä Sim Cityt ja Tycoonit olivat aikoinaan. Pelkkää rahastusta nämä nykyajan "pelit".
Joo, muistan tuon hyvin. Se odotettu remake versio simcitystä oli niin kauhea että pettyneet asiakkaat alkoivat etsiä jotain klooniversiota tyydyttäkseen pelihimoansa. Sitten löysivät cities skylinesin mikä oli onnenpotku tolle suomifirmalle. Toki, se ei ollut mikään hyvä peli, muttei yhtä täyspaskakaan kuin se uusi simcity. Nyt ne sitten pilaisivat kaiken sen hyvän mitä saivat tuosta tilanteesta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joo, muistan tuon hyvin. Se odotettu remake versio simcitystä oli niin kauhea että pettyneet asiakkaat alkoivat etsiä jotain klooniversiota tyydyttäkseen pelihimoansa. Sitten löysivät cities skylinesin mikä oli onnenpotku tolle suomifirmalle. Toki, se ei ollut mikään hyvä peli, muttei yhtä täyspaskakaan kuin se uusi simcity. Nyt ne sitten pilaisivat kaiken sen hyvän mitä saivat tuosta tilanteesta.
Itse kyllä tykkäsin siitä torsosta simcitystä enemmän kuin cities skylinesistä. Vaikka se olikin aika rajoittunut niin silti se tuntui simcityltä ja sitä oli hauska pelata, toisin kuin tuota cities skylinesiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
https://www.rollercoastertycoon.com/
Tämä on ihan huippuhyvä. Suosittelen!
Vierailija wrote:
No kyllä tuon Karoliina Korppoon suuhun spermat roiskisi. Näyttää ihan OnlyFans-kamalta noilla pinkeillä wokehiuksilla.
Kannattaa varoa ettei jää kikkeli niitteihin kiinni.
Vierailija wrote:
Suomessa on paha tehdä videopelejä kunnolla kun ei kukaan usko suhun ja rahoita kuitenkaan. Harmi homma. Jäi Kalevala-MMO tekemättä. Mutta ei se mitään. Mennään Uuteen-Seelantiin. Siellä kinnoitusta löytyy.
Ei koske pelkkiä pelejä vaan ihan kaikkea. Ei löydy sijoittajia tai rahoittajia. Tai siis ehkä löytyy, mutta rahaa ei laiteta tiskiin tarpeeksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olet beta-cuck joka ottaa kakkoseen?
Miksi et ole ylilaudalla?
Jospa ne optimoi sen vielä.