Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vain ystävällinen?

Vierailija
12.12.2023 |

Ihastuin mieheen, jonka asiakkaana olin ja tunnustin ihastukseni hänelle. Olikin varattu mutta puhuttiin asia halki ja ollaan oltu asiallisissa ja hyvissä väleissä myös tämän jälkeen. Olen ajatellut, että mies on oikeasti hyvä mies ja arvostan että uskollinen vaimolleen ja kertoi heti olevansa varattu. Ystäväni kuitenkin kritisoi sitä että mies on ihastukseni tunnustamisen jälkeen pitänyt yhteyttä ja juttelee niitä näitä (voisi puhua vain työasioista), vaikka tietää että olen ihastunut. Nyt mies sitten yhtäkkiä pyysi syömään, mikä oli ihan normaalia silloin kuin olin hänen asiakkaansa. Nyt meillä ei varsinaisesti enää ole asiakassuhdetta. Totesi vain että kun ei olla nähty vähään aikaan ja kysyi mentäisiinkö syömään. Pyytää myös esim. poikkeamaan jos liikun kyseisellä paikkakunnalla. Aloin kaverin kritiikistä johtuen miettiä onko mies sittenkään niin ylikunnollinen? Vai voiko ihan vilpittömästi ajatella että ollaan kavereita ja siksi tykkää nähdä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sitä imartelee ja haluaa paistatella. Ja ei ole kunnollinen. Mitäs tykkäisit jos sun mies tekis noin kun joku on ilmaissut kiinnostuksensa?

Tuskin se siihen jää, mutta vaikka jäisikin, yöök.

Vierailija
2/12 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod näk haluaa pillua, kuten miehet yleensä. Olet varma nakki, kun olet ihastunut. Hyvin harva mies on uskollinen, jos tilaisuus tulee. Se on ihan biologiaa, miesten kuuluu siittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tod näk haluaa pillua, kuten miehet yleensä. Olet varma nakki, kun olet ihastunut. Hyvin harva mies on uskollinen, jos tilaisuus tulee. Se on ihan biologiaa, miesten kuuluu siittää. 

Niin vaikealta, kuin se sinusta kommentoija saattaakin tuntua

niin:

Myös miehet ovat aivan tavallisia ihmisiä. Heillä on suurinpiirtein

samat huolet työpakoilla, vapaa-ajalla, parisuhteessa, perheestään, lapsistaan, 

omista vanhemistaan ja kaikesta muustakin, ihmisen normaalista 

elämästä.  Tosiasia on sekin ettei joka ikinen mies, ole aina

ja jatkuvasti hakemassa ja metsädyämässä, sitä pelkkää

pillua.  Se seksi on vain hetki, ja hetken helpotus stressiin ja

muihin paineisiin.  Sitä seksin antamaa hurmiota kun ei ole 

7/24/365.

Kukaan ihminen ei on mikään kone tai robotti. Miehillä on

on myös tunteet, rakastuminen, halu sitoutua, pitää huolta

jälkelösistään ja hänelle rakkaista ihmisistä.

Tämä on globaalisti tiedetty ja tunnettu tosiasia.

Vierailija
4/12 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja juttu luistaa. Mietin voiko mies ihan vain tykätä jutella. Itse olen hyväksynyt ettei meistä voi tulla mitään, mutta mies on ihmisenä tosi kiva ja tykkään jutella hänen kanssaan. Ymmärtää työjuttujani paremmin kuin kukaan muu.

Vierailija
5/12 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä miehenä loukkaantuisin, jos joku ajattelisi, että kaikki tai kavereina ja ystävinä pitämäni naiset olisivat minulle vain enemmän ja vähemmän potentiaalisia seksikumppaneita. - On niin, että jotta voi olla kaveri tai ystävä  se edellytttää sitä, että molemmat haluavat sitä yhtälailla. Kaveruuteen ja ystävyyteen kuuluu myös toisen rajojen kunnioittaminen. - - - Tiedän toki, että on heitäkin, jotka saattavat haluta itselleen suhteen, jossa ei välttämättä mitään muuta yhteistä kuin  seksin harrastaminen mutta itse en ole valmis tai halukas tällaisiin viritelmiin tai säätöihin.

Sinkkumies

Vierailija
6/12 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskotella itselleen mitään mikä ei ole totta. 

Ja mitä sinkkunainen tekee varatun miehen seurassa?

Jos puhtaat jauhot olisi pöydällä niin esittelisi sinut vaimolleen ja muullekin perheelle ja olisit perhetuttu. 

Vierailija
7/12 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä miehenä loukkaantuisin, jos joku ajattelisi, että kaikki tai kavereina ja ystävinä pitämäni naiset olisivat minulle vain enemmän ja vähemmän potentiaalisia seksikumppaneita. - On niin, että jotta voi olla kaveri tai ystävä  se edellytttää sitä, että molemmat haluavat sitä yhtälailla. Kaveruuteen ja ystävyyteen kuuluu myös toisen rajojen kunnioittaminen. - - - Tiedän toki, että on heitäkin, jotka saattavat haluta itselleen suhteen, jossa ei välttämättä mitään muuta yhteistä kuin  seksin harrastaminen mutta itse en ole valmis tai halukas tällaisiin viritelmiin tai säätöihin.

Sinkkumies

Ketään ei kiinnosta pohdiskelusi parisuhteista. Et ole koskaan ollut parisuhteessa ja olet nelikymppinen neitsyt. Ei sinulla ole mitään annettavaa näihin keskusteluihin. 

Vierailija
8/12 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Olipas rakentava kommentti! - Mua harmittaa kun tääl on ilm. useampi mies, joka käyttää tota samaa nimimerkkiä ja ainakin joku tai jotkut tuon nimimerkin takana olleet kirjoitukset on ollut hyviä.

Vierailija
9/12 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis tutustuttu töissä ja tavattu vain töiden merkeissä. Alkuun puhuttiin vain töistä, sitten jossain vaiheessa alettiin puhua myös muusta, kuten töistä muuten, harrastuksista yms. Nyt ensimmäistä kertaa mies ehdotti tapaamista muuten kuin töiden merkeissä, tosin työasiaa soitti. 

Vierailija
10/12 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä

Vierailija
11/12 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.

Vierailija
12/12 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan vielä

Älä nosta. Puhu sille ihmiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi