top 5 inhokit:
1. koirat
2. hevoset
3. silli
4. mantelimassa
5. kumina
Kommentit (47)
2.suomen kielen taitamattomuus
3.jahkailu
3.närästys
5.miehen nalkutus
1. leuhkat ihmiset
2. ilkeät ihmiset
3. typerä työ
4. läski
5. ihrakuoriaiset
1. Hama-helmet
2. Miehen lenkkikamat
3. Pullataikina (menen paniikkiin kun se vie koko käden)
4. Pohjasta raa`at leivonnaiset
5. Tony Halme ja vanhat kepun miehet
Pidän muuten homopojista! Pidätkö sinä?
t. 22
Olen sattumoisin vammaishoitaja ammatiltani ja vammaiset ovat todellakin fiksumpia kuin sinä 22.
Sinun täytyy olla kakara, ei kukaan aikuinen ihminen tuollaista edes kehtaa kirjoittaa.
Sinäkin voit saada joskus vammaisen lapsen, muista se.
Ja, minun suvaitsevaisuuteni riittää kyllä homoihinkin asti.
Mutta ei ääliöihin. -23
siellä kalikka kalahti olevinaan välittävän ja inhimillisen vammaishoitajan nilkkaan. hah haa .
täällä yritöt turhaan kiillottaa sädekehääsi. taidat olla väkivaltainen mielenterveysongelmainen?
vai miksi keuhkoat täällä kevyestä huumoripläjäyksestä?
1. limaiset asiat
2. käärmeet
3. paljaat kuivat halkeilleet jalat
4. keltaiset varpaan kynnet
5. lian haju
ettet itse joudu esim auto-onnettomuuteen ja joudu loppuiäksi pyörätuoliin, koska silloin sinäkin olet vammainen. Joten ohjeeksi sinulle, pysy neljän seinän sisällä ja mielummin makaa lattialla paikoillasi.
Opettele kirjoittamaan ensin ja tule sitten kommentoimaan.
Ja toisekseen, minusta on aivan luonnollista, että ihmiset puolustelevat niitä asioita, jotka ovat lähellä sydäntään. (ei 23)
Kaikki muu menee, mutta jos itse on suvaitsematon, miten voi inhota suvaitsemattomia ihmisiä?
Vierailija:
2. ääliöt/vammaiset
3. köyhät
4. suvaitsemattomat ihmiset (asioissa joita itse siedän)
5. limanuljaskat
-sanat " masuasukki" ja " masukki"
-hassunhauskat huovutetut hatut aikuisilla
-halvat ja huonosti tehdyt vaatteet
-raskaudesta vouhotus
-ihmiset jotka ovat julmia lapsille tai eläimille
Mietippä kuinka moni oikeasti inhoaa/vihaa vammaisia? Sitä ei vaan saa sanoa ääneen, muutakuin täällä. Ei ne kuulu kenenkään suosikkeihin. Toisten on vaan siedettävä niitä jos omalle kohdalle sattuu. Turha muuta väittääkkään. Ainakaan minulle.
Olen joskus miettinyt, että jos oma lapseni olisi vammainen, rakastaisin häntä varmaan ihan järjettömästi. Koska hän tarvitsisi enemmän tukea kuin terveet lapseni (joita myös rakasta aivan äärettömän paljon). Mieheni sairastaa tautia, joka voi johtaa lopulta pyörätuoliin. Rakastan häntä takuulla yhtä paljon, vaikka hän istuisikin siinä pyörätuolissa. Surullista tuollainen turha viha ja ennakkoluuloisuus. Tiesitkö, että se on oikeasti pelkoa? Se on palkoa erilaisuutta kohtaan.
Vierailija:
Mietippä kuinka moni oikeasti inhoaa/vihaa vammaisia? Sitä ei vaan saa sanoa ääneen, muutakuin täällä. Ei ne kuulu kenenkään suosikkeihin. Toisten on vaan siedettävä niitä jos omalle kohdalle sattuu. Turha muuta väittääkkään. Ainakaan minulle.
1. Paskantärkeys
2. Avannepussin haju
3. Raaka viina
4. Anne Pohtamomainen sädekehä-hyvyys
5. Liköörikarkit ja niiden sisällön purskahdus suuhun
1. tyhmät mutta omahyväiset ihmiset
2. duunipaikka, jossa ääliöpomo pompottelee alaisia miten sattuu
3. loputon univelka
4. omasta saamattomuudesta johtuva ylipaino
5. äitini, joka ei vieläkään ole tajunnut lopettaa soittelemasta kännissä mulle
1. Täit ja muut inhat epidemiat, joita varten koko koti pitää desinfioida
2. Muut pienet ja vikkelät ötökät ja öttiäiset kuten leppäkertut ja hämähäkit
3. Oma löllyvä mahamakkarani, joka tosin alkaa sulaa ihan pian Painonvartijoiden pisteillä (ensin toki juhlin Uutta Vuotta...)
4. Ökyilevät ihmiset, jotka kiilaavat mersuillaan meidän autoliinimme takapuskuriin Tuusulanväylällä, etuilevat postissa röyhkeästi minkkiturkki kahisten, työntävät pienet opiskelijaäidit maitohyllyjen taakse isoilla ostoskärryillään, jotka pullistelevat graavilohta sekä smetanaa...
5. Aikaiset arkiaamut, jolloin kiire saa kiukkuiseksi ja hammastahna pläjähtää suoraan ainolle kivalle puserolle
T: Tutuille terveisiä!
2. maksaruoat
3. ykkös olut
4. koiran karvat
5. kissan kusi
jotka eivät pidä lapsista (vaikuttavat kooovvviiin kylmiltä)
2. Ihmiset, jotka eivät pidä eläimistä ( sama kuin edellisessä syynä)
3. Ilkeät ihmiset
4. Nälänhätä
5. sairaudet
Itse inhoot vammaisia!!! Ja köyhiä!!!
Vittu mikä ääliö olet!!