Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaamo-tapaus ja kasa paperia

Vierailija
26.10.2023 |

Sain syyttäjänvirastosta mutta pitääkö minun vielä tehdä jotain. Eniten harmittaa että pitää maksaa luottokiellosta ja ties kuinka kauan. Kunpa asianosaiset saisi ikuisen luottokiellon tekijän maksamana. 

Kiellonhan voi halutessaan keskeyttää jos hakee vaikka luottokorttia mutta se on siis siksi ettei henkilötunnusta käytetä väärin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen luottorekisteri tulee ens vuonna kai huhtikuussa, ni sen jälkeen ei tarvitse enää maksaa luottokielloista. Se ensimmäinen sivu pitää palauttaa ellet halua haastemiestä ovelle. Jos haet korvauksia, niin myös se viimeinen, mutta en tiedä pitääkö siihen hankkia apua joltain enemmän asiasta tietävältä.

Vierailija
2/12 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin et minne se vika sivu pitää palauttaa?

Samassa kuoressa kun eka sivu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä mietin et minne se vika sivu pitää palauttaa?

Samassa kuoressa kun eka sivu?

En tiiä...

Vierailija
4/12 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei vielä tullut perille se nivaska. 

Vierailija
5/12 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei vielä tullut perille se nivaska. 

Vierailija
6/12 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jolta sais mitään tietoa asiasta?

Vierailija
7/12 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni jättää paperin palauttamatta...kuolinpesiäkin...

Meinaako ne haastaa 15000 ihmistä eri puolilla maata? Miten? Joku juoksee ovella?

Vierailija
8/12 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joku jolta sais mitään tietoa asiasta?

Mitä siinä lukee otsikkona tai ohjeena?

Vierailija
9/12 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku selittää tämän. Joutuuko oikeuskäsittelyyn, vaikka ei ole tehnyt rikosilmoitusta? Onko mukana, vaikka ei ole tehnyt lausumaa? Mikä luku 9598 on? Eikö koko paketti vuotanut? Eikö kaikille lähtenytkään kiristysviestiä? Mitä 21000 tarkoittaa?

Syyttäjä nosti 18. lokakuuta syytteet psykoterapiakeskus Vastaamoon liittyvästä rikoskokonaisuudesta.

Vangittuna olevalle Aleksanteri Kivimäelle vaaditaan rangaistusta yli 30 000 rikoksesta.

Syyttäjän mukaan Kivimäki on syyllistynyt törkeään tietomurtoon, törkeän kiristyksen yritykseen, 9 598 törkeään yksityiselämää loukkaavaan tiedon levittämiseen, 21 316:een törkeän kiristyksen yritykseen ja 20 törkeään kiristykseen.

Kivimäki on kiistänyt syyllistyneensä rikoksiin.

Kokonaisuudessa on syyttäjän mukaan yli 21 000 asianomistajaa eli uhria.

Vierailija
10/12 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mikä tuo luku 9 598 on? Mistä tiedän että ovatko minun Vastaamo-tietoni netissä? En minä ole osannut mennä mihinkään helvetin nörttien pimeään nettiin niitä etsimään.

Vierailija
11/12 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä vaan rikosilmoituksen tehneet vai onko ne kaivanu kaikki nimet (21316)? Onko niitä enemmän, jotka ei edes asiasta tiedä? Onko reilu 9000 tehny lausuman? Kuka tietää?

Vierailija
12/12 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tämä eilen postissa. En tajunnut juuri mitään muuta kuin allekirjoittaa sen tiedoksiannon ja pistin postiin. Mukana oli myös lomake korvausvaatimuksen hakemiseen mutta en osannut täyttää sitä enkä ole edes varma kannattaako.... mukaan pitäisi liittää ilmeisesti taas kaikki viestit, kuitit yms. jotka olen jo poliisille laittanut mutta nyt korvausvaatimus tulisi tehdä itse.

Olen ymmärtänyt ettei siitä ole varmuudella hyötyä, Kivimäki varaton.

Oletteko tehneet sen?