Miksi miehiä häiritsee, jos nainen tykkää matkustella?
Olen lukenut useamman jutun aiheesta naiset treffipalstoilla/Tinderissä jne. Olen ihmetellyt, miksi näihin juttuihin haastatellut miehet usein tuntuvat tyrmäävän naiset, jotka tykkäävät matkustella tai juoda viiniä? Eikö nuo ole ihan normaaleja asioita?
Itselläni onneksi on ollut jo vuosia mies, joka tykkää matkustella kanssani. Mikäpä sen mukavampaa kuin ottaa taukoa arjesta ja kokea uusia asioita yhdessä. Suurimmalle osalle miehistä en näköjään kelpaisikaan.
Kommentit (313)
Vierailija wrote:
En tunne oikeasti yhtäkään miestä, joka unelmoisi vain matkustelusta samalla tavalla kuin monet naiset. Tai kyllä, mutta se matkustelu tarkoittaa heille sitä, että kiva käydä kerran vuodessa Etelässä makaamassa viikko rannalla.
Sen sijaan näille naisille, jotka pitävät tästä "matkustamisesta", niin tämä tarkoittaa kokemukseni mukaan sitä, että kun on lomaa, niin pitäisi saman tien olla lähdössä jonnekin maailman toiselle laidalle saamaan uusia kokemuksia ja elämyksiä.
Useimmilla miehillä on vaan muut mielenkiinnot, kun on lomaa, kuten mökkeily, kalastus, kaljanjuonti tai muut harrastukset. Yksi nainen piti aikoinaan jättää juuri tämän takia, että kun minulla on kuukauden kesäloma, niin en halua käyttää tätä koko aikaa trävelläämiseen maailmalla, eikä hän tuntunut käsittävän tätä
Minä en tunne yhtään miestä joka haluaisi vain maata rannalla matkoilla ollessaan, vaan tehdä asioita joista on kiinnostunut, kuten historialliset paikat, patikointi, extreme-urheilu, vesiurheilu jne. Näin katsos ihmisillä on erilaisia mielenkiinnon kohteita ja kannattaa etsiä itsensä kanssa samanhenkisiä ihmisiä eikä keskittyä dissaamaan niitä joilla on erilaiset mielenkiinnon kohteet.
Ei häiritse koska en ota kontaktia matkusteleviin naisiin. Sitten taas jos alkuaan ei matkustelusta innostunut yhtäkkiä haluaa alkaa lennellä ympäri maailmaa ja vaatii toista myös osallistumaan niin näkemiin koska itseä ei matkustelu kotomaata pidemmälle kiinosta pätkääkään.
Vierailija wrote:
Nainen pettää reissuillaan kun pitäähän naisen saada loma romanssi. Tai näin ainakin minulle useampikin matkustelua harrastava nainen sanonut
Ei sitten ole käynyt mielessä, että se matkustelusta pitävä nainen haluaa matkustella kumppaninsa kanssa eikä yksin?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nainen pettää reissuillaan kun pitäähän naisen saada loma romanssi. Tai näin ainakin minulle useampikin matkustelua harrastava nainen sanonut
Ei sitten ole käynyt mielessä, että se matkustelusta pitävä nainen haluaa matkustella kumppaninsa kanssa eikä yksin?
En minäkään ymmärrä. Yli sata matkaa ympäri maailmaa (juuri palasin kuukauden reissulta) yksin ja yhdessä enkä ole vieläkään pettänyt miestäni:) Enkä tunne ystäväpiirissäni ketään joka matkoillaan olisi sitä tehnyt, joillain tosin on rakastaja ihan kotimaassa. Kun se pano ei ole siinäkään pääasia....
Metatyöt joo.. kotityöt menee aikalailla tasan mutta eipä näy vaimoa vaihtamassa talvirenkaita, ajamassa nurmikkoa, leikkaamassa orapihlaja-aitaa kahdesti vuoteen, silppuamassa niitä piikkipaskoja, vaihtamassa öljyjä tai tekemässä jarruremonttia, kaivamassa salaojia maahan, pilkkomassa halkoja tai kantamassa niitä liiteristä sisälle, tekemässä lumitöitä jne jne jne...
Miksi naisia häiritsee että mies ei halua matkustella
Yhdistän matkailun ja mökkeilyn. Vuokraan mielelläni viehättäviä merenrantamökkejä Kreikan saaristosta, Ranskasta tai Englannin maaseudulta. Mielestäni on hienoa, että joka kerta pääsee hieman erilaiseen 'mökkiin' ja samalla voi tutustua lähiseudun nähtävyyksiin sekä patikoida erilaisessa luonnossa kuin kotona. Illallisen nautin mieluiten jossain viehättävässä maaseutupubissa. Viimeksi vuokrasimme mökin Englannin Cotswoldsin alueelta. En ole koskaan ymmärtänyt työleirimökkeilyä, sillä lomalla haluan rentoutua enkä halkoja hakata.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hyvä kun naiset elävät vain elämäänsä ja tämä kiukuttaa inceleitä XDDDd
ja kun miehet sanoo ääneen, ettei halua tietynlaisia naisia elämään niin kuka itkee? XDDDd
Ei ainakaan naiset? Ellet ole huomannut naiset viihtyvät sinkkuina ja matkustellen 🤣 tutkiusti maailman onnellisin ja tervein ihmisryhmä on sinkku lapsettomat naiset.
Uskallan epäillä, että lapseton, keski-ikäinen sinkkunainen olisi onnellisin ihmisryhmä.. Nuoremmat varmasti voikin olla, kun on vielä olemassa se selkänoja, että tietää ettei juna mennyt jo ohi.
Entäs nuo kiukkunsa nielleet seniori rouvat? Kuulkaas nyt rakkaat miehet. Miehen täytyy olla naisen mielestä sen verta spesiaali että tämä suostuu nielemään ärtymystä. Nuoret naiset on kuunnelleet (iso)äitejään eivätkä suostu lähtemään minkä tahansa puliveijarin matkaan.
Koska suurelle osalle näistä matkustelijattarista, säästöt tarkoittaa vain matkustamatonta rahaa.
Matkustelu ja viini on jo klisee, meemi suorastaan jos mennään nuorison termeihin. Se ei oikein kerro naisesta mitään erityistä, koska se on niin monessa profiilissa.
Mutta pääsyy on varmaan yksinkertaisesti se, että on paljon miehiä jotka eivät ole erityisen kiinnostuneita matkustelusta ja silloinhan on ihan loogista että pyyhkii matkustelunaiset pois. Suhde harvemmin kestää sitä, että toinen haluaa matkustella ja toinen ei.
Vierailija wrote:
Matkustelu ja viini on jo klisee, meemi suorastaan jos mennään nuorison termeihin. Se ei oikein kerro naisesta mitään erityistä, koska se on niin monessa profiilissa.
Mutta pääsyy on varmaan yksinkertaisesti se, että on paljon miehiä jotka eivät ole erityisen kiinnostuneita matkustelusta ja silloinhan on ihan loogista että pyyhkii matkustelunaiset pois. Suhde harvemmin kestää sitä, että toinen haluaa matkustella ja toinen ei.
Klisee tai ei niin onhan se hyvä, että asiasta mainitsee profiilissa koska se kuitenkin auttaa ainakin karsimaan ne pois, jotka eivät välitä lainkaan matkustelusta. Ehkä hyvä olisi lisätä minkälaisesta matkailusta tykkää, esim. onko enemmän rantalöhöilijä, kulttuurifriikki vai seikkailumatkailija. Toki siihen profiiliin olisi sitten hyvä laittaa muutakin. Viinin laitto profiilin hieman kummastuttaa itseäni, hyvin harva oikeasti on oikea viininharrastaja, joka käy viinimaistijaisissa ja matkustelee esim. viinitiloille.
Mä olen nainen, kohta 50 ja ollut kerran lentokoneessa.
Tuttava pariskunta matkustelee erikohteisiin ja eriaikaan. Joillekin tuokin on ongelma.
Vierailija wrote:
Kaikilla ei ole rahaa matkustaa
Työhaastattelussa kysyttiin, että etkö puhu englantia edes matkoilla. Siis millä matkoilla 🤔
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kaikilla ei ole rahaa matkustaa
Työhaastattelussa kysyttiin, että etkö puhu englantia edes matkoilla. Siis millä matkoilla 🤔
Englannin puhuminen loppuu siihen, kun koulut on käyty.
Ei ruokakaupoissa puhuta englantia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Naisten matkat tiedetään. Eivät ne missään Lontoossa tai Berliinissä käy vaan Tallinassa ja Kreetalla.
Itse olen käynyt kaikissa noissa paikoissa, yhteensä lähes sadassa maassa. Olen muun muassa käynyt Botswanassa safarilla ja viettänyt kuukauden Tiibetin vuorilla.
T. N29
Miltä tuntuu kun katsoo peiliin ja näkee todellisen ilmastoterroristin?
Olen eri kirjoittaja, mutta olen varmasti saastuttanut elämäni aikana vähemmän kuin nämä matkustelusta urputtavat. En ole koskaan yksityisautoillut, en omista lemmikkejä, en osta pikamuotia vaan teen vaatteeni pääosin itse, en syö lihaa, kasvatan suuren osan ruoastani itse - ja ennen kaikkea - en ole mennyt lisääntymään. Se j
Miksi valehtelet internetissä? Jo muutama lentomatka vuodessa tekee aivan jäätävän hiilijalanjäljen, mihin ei lihansyönti, yksityisautoilu, lemmikit tai muu kulutus mitenkään vertaudu. Teepä jokin netistä löytyvä testi ja totea tämä fakta ihan itse. Kun matkustelet, niin älä yritä selittää sitä miksikään muuksi kuin ilmastoterrorismiksi, sillä se olisi älyllisesti epärehellistä.
Vierailija wrote:
Tuttava pariskunta matkustelee erikohteisiin ja eriaikaan. Joillekin tuokin on ongelma.
Minäkin tunnen pariskunnan, joiden lomamieltymykset eivät sovi yhteen. Molemmat käy omilla lomillaan. Nainen hakee kulttuuria lähinnä Euroopan puolelta ja mies sukeltamista Aasian puolelta.
Paljon irtosuhteita ulkomaalaisten miesten kanssa, ja kumi on joskus varmasti unohdettu ainakin suuseksissä.
Ärsyttää siksi, että tavallinen työssäkäyvä ei todellakaan reissaa ja matkustele jatkuvasti. Työtkin pitää tehdä eikä tavallisen työssäkäyvän tilikään riitä siihen. Näillä paljon matkustelevilla ja sitä somessa esittelevillä tulot verottajan silmissä on yleensä kovin vaatimattomat. Millä rahalla ne reissaa? Onko se pillun voima, jolla matkustelevat ja saavat miehet maksamaan matkat.