Miksi miehiä häiritsee, jos nainen tykkää matkustella?
Olen lukenut useamman jutun aiheesta naiset treffipalstoilla/Tinderissä jne. Olen ihmetellyt, miksi näihin juttuihin haastatellut miehet usein tuntuvat tyrmäävän naiset, jotka tykkäävät matkustella tai juoda viiniä? Eikö nuo ole ihan normaaleja asioita?
Itselläni onneksi on ollut jo vuosia mies, joka tykkää matkustella kanssani. Mikäpä sen mukavampaa kuin ottaa taukoa arjesta ja kokea uusia asioita yhdessä. Suurimmalle osalle miehistä en näköjään kelpaisikaan.
Kommentit (313)
Te hesamuijat ette ymmärrä kuinka raskasta täältä maaseudulta on ensin matkustaa 5-7 tuntia lentokentälle ja sitten 5 tuntia lentokoneessa. Se on ihan eri kuin puolentunnin bussimatka lentokentälle!
Sitä ollaan niin ekoihmisiä, mutta itse saastutetaan lentämisellä. Ei niitä koneita ihan viherkasveista valmisteta, eikä ne maadu, eikä tuota happea maapallolle.
No miksi pitäisi aina etsiä jotain niin erikoista? Voi olla, ettei ikinä löydä sitä. Miksi ei tavallinen kelpaa? Varmaan ihan mielenkiintoisia kelpo ihmisiä. Pitääkö olla riippuliitoa ja vuorikiipeilyä harrastava? Ne vasta matkustelevatkin...🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Mulle tulee matkustelusta positiivisia mielikuvia. Todennäköisesti itsestään huolta pitävä, koulutettu, elämälle utelias ja asenteeltaan avoin ihminen. Ei liikaa vihervassari-ideologiaa, ei ahdistu jos jokainen muovinpala ei tule kierrätettyä ja syö todennäköisesti myös lihaa.
Toisinpäin. Yleensä matkustelu avartaa maailmankatsomusta sen verran, että se huuhtoo oikeistolaisen/äärioikeistolaisen ideologian pois. Silmät avautuvat siihen, että ihmiset ovatkin suurimmaksi osaksi suhteellisen samanlaisia ympäri maailmaa. Eli päinvastoin kuin nurkkapatriotismisen ajattelutavan mukaan.
Joo, siten ovat samanlaisia, että syövät, nukkuvat ja käyvät kuka minkäkinlaisessa vessassa.
Mutta ajatusmaailmat ja arvot ovatkin sitten ihan eri kauraa kun esim vertaa suominaista ja pikkukylässä asuvaa arabimiestä. Lyhyissä kohtaamisissa toki kaikki osaavat olla mukavia, jos edes vähän viitsivät.
Miksi naisia häiritsee miehen kalastusharrastus. Ihan normaalia toimintaa
Ei matkustaminen itsessään ainakaan itseäni häiritse. On tullut itsekin käytyä Pariisissa, Lontoossa, Berliinissa ja niin edelleen. Ehkä kerran vuodessa joku reissu, aina ei sitäkään. Mutta en silti kuvailisi itseäni 'matkustelevaksi' henkilöksi. Ne naiset jotka niin tekevät, se kertoo enemmänkin persoonasta. Se on ihmistyyppi joka yleensä haluaa esittää hienompaa ja fiinimpää mitä todellisuudessa on. Nämä henkilöt menevät sinne Pariisiin leikkimään jotain pariisitarta ja ottamaan kuvia Instagramiin. Nämä ovat kaikkea muuta kuin jalat-maassa tyyppisiä henkilöitä. Ihmisiä jotka elävät elämäänsä Instagramin kautta ja useimmiten näiden naisten arvomaailma on (matkustelusta huolimatta) hyvin vihervasemmistolainen. En tiedä miksi niin on, mutta niin se silti empiriani mukaan vaikuttaa olevan. Eli jos nainen kertoo harrastavansa viinejä ja matkustelua, niin tiedän jo siltä istumalta ettei hän ole henkilö jota jaksaisi kuunnella. Nämä eivät ole perinteisten perhearvojen puolella, eikä näissä ole vaimomatskua. Kovia, kylmiä ja wokea länkyttäviä pissaliisoja, jotka haluavat sinun rahoittavan chablista pöytään Milanolaisessa tavernassa.
En tiedä kysymykseen vastausta, mutta itseäni häiritsee ainakin ihmisisdä se tuhlailun määrä ja aeenne kaikki mulle ja heti.. kortit vinkuu koko ajan ja palkka menee velkoihin.. miten tällaisen ihmisen kanssa suunnittelisi tulevaisuutta, kun henkilö laittaa kaiken menee, mikä tulee
Ei häiritse matkustelu, kunhan ei jokaiselle puuduttavan tylsälle kaupunkilomalle ja pakollisissa nähtävyyksissä jonotteluille halua minua mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Matkustella. Oksettavaa puuhaa.
Oksettaako Thaimaaseen matkustaminen? Mutta sitähän ei lasketa, eihän? Ihan eri asia mennä p-llun perässä ja vieläpä mahdollisuus alaikäisiin!
Itse matkustan ihan itse tienaamillani rahoilla ihan yksin. Ihan niin paljon kuin haluan, sinä voit sitten viettää aikaa pää pöntössä oksentamassa, sehän ei minun elämääni mitenkään heilauta.
Se miksi matkustan ja miten siellä ulkomailla aikaa vietän ei sekään kuulu tipan tippaa yhdellekään örisevälle örkille, itsenäisenä naisena elän omaa itsenäistä elämääni kysymättä yhtään keneltäkään. Katsos sinulla ja kaltaisillasi ei ole hitustakaan merkitystä, paljonko oksennatte ja paljonko vihaatte ja paljonki kaunaa ja vihaa kannatte. Te olette mitättömiä randomeita joilla ei ole osaa eikä arpaa minun elämääni. Edelleenkin se karavaani kulkee koirat haukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia häiritsee miehen kalastusharrastus. Ihan normaalia toimintaa
Me ollaan yhdistetty matkustelu ja kalastus. Kesät asutaan vanissa pohjois-Norjassa. Pariskunnilla pitää olla muitakin yhteisiä harrastuksia kuin seksi. 20 v yhdessä.
Naiset kannattavat vihreitä eli naisia huolestuttaa ilmastonmuutos joten miksi naiset silti matkustelee ja ostelee uutta tavaraa? Minua ihmetyttää se että naiset ovat huolissaan ilmastonmuutoksesta ja naiset syyttää ilmastonmuutoksesta ihmisiä jotka ajaa töihin polttomoottoriautolla ja syövät lihaa kun taas samalla naiset istuu lentokoneessa joka saastuttaa ilmastoa tuhansia kertoja enemmän kuin henkilöauto.
Ei häiritse yhtään kunhan maksat lystin itse ja miksi naisia häiritsee se että matkustelen usein aasiaan nauttimaan lämmöstä&auringosta viinilasien kera?
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse yhtään kunhan maksat lystin itse ja miksi naisia häiritsee se että matkustelen usein aasiaan nauttimaan lämmöstä&auringosta viinilasien kera?
Älä unohda kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Koska matkustelusta tulee mielikuva pintaliitoelämästä tai kullankaivajasta. Yritetään esittää jotain, mitä ei ole.
Itseäni ärsyttää aina suunnattomasti ne kuvat jostain kallion laidalta tai vastaavasta paikasta tai somessa esitellään reissukuvia. Hylky automatig.
M38
Ööh, mitä? Jos ne matkakuvat kallion laidalta ovat ihan aitoja eikä ole photoshopannut itseään niihin, niin ei kyllä "yritä esittää jotain, mitä ei ole" vaan kyllä se nainen ihan oikeasti tykkää matkailusta ja on matkustanut. Ja mitenhän se on kullankaivaja, jos on jo ennen miehen löytymistä omilla rahoillaan matkustanut :D
Kuulostaa siltä, että sua ärsyttää suunnattomasti matkakuvat koska itselläsi ei ole varaa tai jaksamista matkustella. Sitten on happamia pihlajanmarjat ja eli "epäaitoja kullankaivajia" matkustavat naiset.
Mulle ainakin matkustelu ja muutkin uudet elämykset on ihan aitoa omaa itseä, eikä mitään esitystä. Haluan nähdä hienoja paikkoja ja kokea elämyksiä, vaikka tykkäänkin olla myös kotona. Viiniä en kylläkään lipitä, vaan olen absolutisti. Mieskin tykkää matkustelusta, pitäisi varmasti huvittavana ajatusta että "yritetään esittää jotain" nytkin, kun mietitään minne lähdettäisiin ensi kesänä reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ollaan niin ekoihmisiä, mutta itse saastutetaan lentämisellä. Ei niitä koneita ihan viherkasveista valmisteta, eikä ne maadu, eikä tuota happea maapallolle.
Koronan aikana lennot vedettiin lähes nollaan, silti naapallon kuormitus ei juurikaan vähentynyt.
Mietipä sitä. Pinnistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei matkustaminen itsessään ainakaan itseäni häiritse. On tullut itsekin käytyä Pariisissa, Lontoossa, Berliinissa ja niin edelleen. Ehkä kerran vuodessa joku reissu, aina ei sitäkään. Mutta en silti kuvailisi itseäni 'matkustelevaksi' henkilöksi. Ne naiset jotka niin tekevät, se kertoo enemmänkin persoonasta. Se on ihmistyyppi joka yleensä haluaa esittää hienompaa ja fiinimpää mitä todellisuudessa on. Nämä henkilöt menevät sinne Pariisiin leikkimään jotain pariisitarta ja ottamaan kuvia Instagramiin. Nämä ovat kaikkea muuta kuin jalat-maassa tyyppisiä henkilöitä. Ihmisiä jotka elävät elämäänsä Instagramin kautta ja useimmiten näiden naisten arvomaailma on (matkustelusta huolimatta) hyvin vihervasemmistolainen. En tiedä miksi niin on, mutta niin se silti empiriani mukaan vaikuttaa olevan. Eli jos nainen kertoo harrastavansa viinejä ja matkustelua, niin tiedän jo siltä istumalta ettei hän ole henkilö jota jaksaisi kuunnella. Nämä eivät o
Etpä sinäkään vaikuta ihmiseltä, jonka paasausta jaksaisi kuunnella. Syntyy kuva, että pidät itseäsi älykkäänä ja verbaalisesti lahjakkaana, mutta ulosanti on lähinnä kiusallista pätemistä, erityisesti viimeisimmän virkkeen brassailuyrityksessä. Chablis on ranskalainen rypäle, tavernoita on Kreikassa ja Milano sijaitsee Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi pitäisi aina etsiä jotain niin erikoista? Voi olla, ettei ikinä löydä sitä. Miksi ei tavallinen kelpaa? Varmaan ihan mielenkiintoisia kelpo ihmisiä. Pitääkö olla riippuliitoa ja vuorikiipeilyä harrastava? Ne vasta matkustelevatkin...🤣
Toiset tahtovat matkustella tämän tästä mummon luo, kun kuulemma on aika kohta lähteä täältä. 🤭 Miksi ihmeessä yhtäkkiä pitää olla jokin erikoinen syy matkustella mummon luo? Sama mummohan se on kuin ennenkin ja kaikki tietää, että kuolemalta ei toistaiseksi kukaan ole välttynyt. 🤣
Ei minua ainakaan häiritse. Pidän itsekin matkustelusta ja niinhän sitä sanotaan, että matkailu avartaa.
Mutta minä myös jääkiekosta, jalkapallosta sekä moottoriurheilusta. Miksi tämä sitten on ongelma joillekin naisille?
Öö, on harrastanut seksiä ulkomaalaisten miesten kanssa.
-nuori mies