Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lihava nainen?

Vierailija
26.10.2023 |

Nainen oletko lihava?Jos olet niin haittaako se sinua vai onko sinulle ok että olet lihava?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, inhoan itseäni ja sitä selkärangattomuutta itsessäni, että en pysty laihduttamaan. Tai jos pystyn, niin en saa pidettyä painoa tietyn rajan sisällä, vaan hetken kuluttua se alkaa nousemaan uudelleen. 

Vierailija
22/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta on onneksi vain mun ongelma & elämässä menee muuten yleisesti kivasti. Oon saanut viimeisen vuoden aikana tietyillä muutoksilla vähän pois ja lisää yritän, mutta en hampaat irvessä tai siten, että ajatukset kiloista tai laihduttamisesta täyttäisi koko pään ja sättisin jatkuvasti itseäni - elämästä pitää yrittää  nauttiakin - jos ei joka päivä, niin joka viikko - ei 'vasta sitten, kun'. Lisäksi tässä maailmassa on aika isoja murheita, joista olen enemmän huolissani ja joihin tuhlaan enemmän aivokapasiteettiani kuin omiin mitättömiin ongelmiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, olen normaalipainoinen. Pidän itsestäni kuitenkin enemmän kun olen hieman yli normaalipainorajan.

Vierailija
24/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kuulun suomalaisten vähemmistöön.

Naisilla on sentään hormonaalisia ja biologisia syitä olla pyöreä, mutta mihin miehet tarvitsevat jäätävää pallomahaansa? He eivät kuitenkaan ruoki tai kanna jälkeläisiään, mikä selittäisi, miksi rasvaa pitää varastoida kehoon. Silti meillä on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia. 

Vierailija
25/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava. 

Vierailija
26/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vähän todenneet, että oisin lihavahko. Mut miesten mielestä oon ihana...

Vierailija
27/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen lihava ja tykkään tästä.

Vaikea kuvitella. Ole rehellinen itsellesi

Vierailija
28/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen normaalipainoinen, mutta haluaisin olla hieman hoikempi. Normaalipainossa laihduttaminen on näin keski-ikäisenä erittäin vaikeaa.

Vierailija
29/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 21 ja en haluaisi olla hoikempi. Koska liikun paljon niin lähtisi lihakset sitten jos laihtuisi

Vierailija
30/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja kyllä haittaa. Läskit löllyy, hinkkaa ja hikoilee inhottavasti joka puolella kroppaa ja lisäksi näyttää rumalta. 15kg pitäisi tiputtaa. 

Vierailija
31/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja mieheni on lihava eikä haittaa pätkääkään.

Vierailija
32/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalloisen lihava, ei tietenkään ole ok.

Vierailija
33/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava. Ei ole suuntaan tai toiseen merkittävä asia elämässäni. Enää siis. Sen jälkeen, kun lakkasin välittämästä muiden mielipiteistä. Painoni on laskenut ihan luonnostaan vähän niistä ajoista, kun painoni täytti kaikki ajatukseni.

Seurustelukumppani on aina ollut, tälläkin hetkellä olen pitkässä suhteessa. On ystäviä ja mukava työ. Ei ole mitään, mitä haluaisin tehdä ja painoni vuoksi en voisi.

Vierailija
34/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen lihava. Ei ole suuntaan tai toiseen merkittävä asia elämässäni. Enää siis. Sen jälkeen, kun lakkasin välittämästä muiden mielipiteistä. Painoni on laskenut ihan luonnostaan vähän niistä ajoista, kun painoni täytti kaikki ajatukseni.

Seurustelukumppani on aina ollut, tälläkin hetkellä olen pitkässä suhteessa. On ystäviä ja mukava työ. Ei ole mitään, mitä haluaisin tehdä ja painoni vuoksi en voisi.

Ai niin, ja maksan veroja luultavasti huomattavasti enemmän kuin kukaan netissä verovarojen tuhlaamisesta oyhöttävä ihmnen. Olen erittäin todennäköisesti käyttänyt teihin enemmän rahaa kuin tulette koskaan käyttänyt minuun.

Vierailija
35/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja kyllä haittaa. Olen saanut 10kg pois. Vielä toiset 10kg pois niin sitten on hyvä.

Vierailija
36/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava enkä nyt varsinaisesti tästä nauti, mutta ei niin paljoa haittaakaan, että alkaisin aktiivisesti laihduttamaan enää. 

Vierailija
37/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja ollut koko ikäni. Olen ollut harvinaisen terve ja olen pärjännyt hyvin työelämässä. Miestä ei ole, mutta tuskin olisi laihanakaan. Tosin laihana en olisikaan minä.

Vierailija
38/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava. Siis painoa on kyllä todella paljon. Mutta vielä ei LUOJAN KIITOS ole tullut lihavuuden liittännäissairauksia tai vaivoja. Eli terveydentila on hyvä, vielä. Liittynee toki siihen, että olen vasta parikymppinen. Ulkonäön puolesta en pidä lihavuuttani kauheana asiana, koska rakastan muotojani ja pehmeyttäni, mutta oman terveyteni tähden haluaisin pudottaa painoa. Ja paraikaa sitä kovasti yritänkin. Lapsesta asti olen ollut ylipainoinen.

Vierailija
39/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap:lla lihavuusfobia vai -fetissi 🤔 Vai miksi hän näitä aloituksia tehtailee?

Vierailija
40/84 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ole lihava, enkä ole koskaan ollutkaan. BMI 17.4, ikää nelisenkymmentä. Toisaalta mulle olis ihan ok olla vaikka pikkuisen pyöreämpikin, kunhan vaan on terve. 

Tuohan on jo alipainoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän