Oletko lihava nainen?
Nainen oletko lihava?Jos olet niin haittaako se sinua vai onko sinulle ok että olet lihava?
Kommentit (84)
Olen, mutta on onneksi vain mun ongelma & elämässä menee muuten yleisesti kivasti. Oon saanut viimeisen vuoden aikana tietyillä muutoksilla vähän pois ja lisää yritän, mutta en hampaat irvessä tai siten, että ajatukset kiloista tai laihduttamisesta täyttäisi koko pään ja sättisin jatkuvasti itseäni - elämästä pitää yrittää nauttiakin - jos ei joka päivä, niin joka viikko - ei 'vasta sitten, kun'. Lisäksi tässä maailmassa on aika isoja murheita, joista olen enemmän huolissani ja joihin tuhlaan enemmän aivokapasiteettiani kuin omiin mitättömiin ongelmiini.
En ole lihava, olen normaalipainoinen. Pidän itsestäni kuitenkin enemmän kun olen hieman yli normaalipainorajan.
En ole. Kuulun suomalaisten vähemmistöön.
Naisilla on sentään hormonaalisia ja biologisia syitä olla pyöreä, mutta mihin miehet tarvitsevat jäätävää pallomahaansa? He eivät kuitenkaan ruoki tai kanna jälkeläisiään, mikä selittäisi, miksi rasvaa pitää varastoida kehoon. Silti meillä on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia.
Naiset vähän todenneet, että oisin lihavahko. Mut miesten mielestä oon ihana...
Vierailija wrote:
Olen lihava ja tykkään tästä.
Vaikea kuvitella. Ole rehellinen itsellesi
En ole. Olen normaalipainoinen, mutta haluaisin olla hieman hoikempi. Normaalipainossa laihduttaminen on näin keski-ikäisenä erittäin vaikeaa.
Bmi 21 ja en haluaisi olla hoikempi. Koska liikun paljon niin lähtisi lihakset sitten jos laihtuisi
Olen ylipainoinen ja kyllä haittaa. Läskit löllyy, hinkkaa ja hikoilee inhottavasti joka puolella kroppaa ja lisäksi näyttää rumalta. 15kg pitäisi tiputtaa.
Olen lihava ja mieheni on lihava eikä haittaa pätkääkään.
Olen sairaalloisen lihava, ei tietenkään ole ok.
Olen lihava. Ei ole suuntaan tai toiseen merkittävä asia elämässäni. Enää siis. Sen jälkeen, kun lakkasin välittämästä muiden mielipiteistä. Painoni on laskenut ihan luonnostaan vähän niistä ajoista, kun painoni täytti kaikki ajatukseni.
Seurustelukumppani on aina ollut, tälläkin hetkellä olen pitkässä suhteessa. On ystäviä ja mukava työ. Ei ole mitään, mitä haluaisin tehdä ja painoni vuoksi en voisi.
Vierailija wrote:
Olen lihava. Ei ole suuntaan tai toiseen merkittävä asia elämässäni. Enää siis. Sen jälkeen, kun lakkasin välittämästä muiden mielipiteistä. Painoni on laskenut ihan luonnostaan vähän niistä ajoista, kun painoni täytti kaikki ajatukseni.
Seurustelukumppani on aina ollut, tälläkin hetkellä olen pitkässä suhteessa. On ystäviä ja mukava työ. Ei ole mitään, mitä haluaisin tehdä ja painoni vuoksi en voisi.
Ai niin, ja maksan veroja luultavasti huomattavasti enemmän kuin kukaan netissä verovarojen tuhlaamisesta oyhöttävä ihmnen. Olen erittäin todennäköisesti käyttänyt teihin enemmän rahaa kuin tulette koskaan käyttänyt minuun.
Olen ja kyllä haittaa. Olen saanut 10kg pois. Vielä toiset 10kg pois niin sitten on hyvä.
Olen lihava enkä nyt varsinaisesti tästä nauti, mutta ei niin paljoa haittaakaan, että alkaisin aktiivisesti laihduttamaan enää.
Olen ylipainoinen ja ollut koko ikäni. Olen ollut harvinaisen terve ja olen pärjännyt hyvin työelämässä. Miestä ei ole, mutta tuskin olisi laihanakaan. Tosin laihana en olisikaan minä.
Olen lihava. Siis painoa on kyllä todella paljon. Mutta vielä ei LUOJAN KIITOS ole tullut lihavuuden liittännäissairauksia tai vaivoja. Eli terveydentila on hyvä, vielä. Liittynee toki siihen, että olen vasta parikymppinen. Ulkonäön puolesta en pidä lihavuuttani kauheana asiana, koska rakastan muotojani ja pehmeyttäni, mutta oman terveyteni tähden haluaisin pudottaa painoa. Ja paraikaa sitä kovasti yritänkin. Lapsesta asti olen ollut ylipainoinen.
Onkohan ap:lla lihavuusfobia vai -fetissi 🤔 Vai miksi hän näitä aloituksia tehtailee?
Vierailija wrote:
En ole lihava, enkä ole koskaan ollutkaan. BMI 17.4, ikää nelisenkymmentä. Toisaalta mulle olis ihan ok olla vaikka pikkuisen pyöreämpikin, kunhan vaan on terve.
Tuohan on jo alipainoa.
Olen, inhoan itseäni ja sitä selkärangattomuutta itsessäni, että en pysty laihduttamaan. Tai jos pystyn, niin en saa pidettyä painoa tietyn rajan sisällä, vaan hetken kuluttua se alkaa nousemaan uudelleen.