Oletko lihava nainen?
Nainen oletko lihava?Jos olet niin haittaako se sinua vai onko sinulle ok että olet lihava?
Kommentit (84)
Virtsa karkaa kokoajan nivelrikko diapetes pahan hajuinen hengitys ym ym eli haittaa kyllä!
Olen. Lihasprosenttini on suuri, käyn aktiivisesti salilla. Läskiä voisin pudottaa muutaman kilon, mutta parempi kun läskit muuttuvat tässä pikkuhiljaa lihakseksi. Pidän itsestäni, paino ei ole ongelma.
En, painan 48 kg ja olen 173-senttinen.
En ole. Olen vaan painooni nähden liian lyhyt.
Minikikkeliä kiinnostaa. Oma lörttö maksamakkaran värinen siskonmakkaranpätkä kun on niin iso häpeä että pitää jollakin omaa surkeuttaan yrittää hoitaa.
Olen kuin ryhävalas, mutta kun ruoka, karkit, Wiener, leivokset on niin hyviä. Vielä kuitenkin miehet ovat kiinnostuneita. Painoni on 120 kg pituus 165 cm
En, vaan olen hoikka, lihaksikas mies.
Jos virtsa karkaa, niin Tenat on keksitty.
Mikä nyt on lihava? Omasta mielestä olen, jos vertaan siihen kun olin teininä 30 vuotta sitten 15 kiloa kevyempi ja kaksi kokoa pienempi. Toisaalta olen nyt paljon paremmassa kunnossa, koska tuolloin olin ns "laiha läski" ja nyt on lihaksia ja kuntoa tehdä kaikkea mitä haluan. Että siinä mielessä en ole lihava.
Siis mahdut pöydän alle seisomaan, mutta et maate ?
En enää, 15 kiloa lähtenyt ja vielä kesään mennessä 5 kiloa, niin olen normaalipainoinen, nyt lievästi ylipainoinen.
Olen lihava ja tällä hetkellä olen oikein ylpeä itsestäni, kun olen saanut 8 kiloa laihdutettua ja toivottavasti suunta alaspäin jatkuu maltillisella tahdilla, koska en halua näitä kiloja takaisin. Olo on jo nyt (vaikka painan edelleenkin paljon liikaa) tosi paljon kevyempi ja ketterämpi. En ole ollut millään laihdutuskuurilla, vaan keskittynyt miettimään ruokarytmiä, että syön tarpeeksi usein päivällä ja toki mietin sitä mitä syön milloinkin. Yllättäen minun ongelmani on ollut nimenomaan tuo ruokarytmi ja liian pitkät syömisvälit, nyt tuntuu, että pitää koko ajan pohtia sitä, että nyt pitää syödä jotain (vaikka ei ole edes nälkä) ja sitten pitää vielä miettiä, että mitä syön. Mutta kaikkeen tottuu ja yllätyin vaaalla nyt muutaman kuukauden jälkeen, että 8 kg on lähtenyt. En ole myöskään pohtinut mitään tavoitepainoa, tärkeintä on, että paino putoaa, toivottavasti ainakin n. 20 kg, jolloin olo on varmasti itsellään paljon kevyempi ja ketterämpi. Ja toki saa pudota enemmänkin, kunhan vaan tämä tapa syödä jäisi pysyväksi.
Omena päivässä pitää lääkärin loitolla ja jäätelö päivässä pitää mielen virkeänä.
Liikakiloja löytyy, mutta ei niitä tavallisten L-kokoisten vaatteiden alta näy. Nämä läskit ovat niin tasaisesti kropassa että ei häiritse ennen kuin katsoo valokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava ja tykkään tästä, mutta olen vain 130 kg.
Hui kauheeta, en tiedä yhtään lihavaa joka olisi tyytyväinen.
Olen.