Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut ystävän mieheen

Vierailija
25.10.2023 |

Olen ollut jo viisi! vuotta ihastunut ystäväni mieheen. Meillä on saman ikäisiä lapsia ja lasten vuoksi vietämme myös aikaa paljon perheiden kesken yhdessä. Ikinä en ole hänelle mitään sanonut, enkä aio asian eteen mitään tehdä. Toivon että tämä menisi ohi, mutta olen alkanut hyväksymään sen, että ehkä se ei mene... ollessaan meillä hän katsoo minua useasti, mutta kun katson häntä, hän kääntää katseensa pois nopeasti. Hän tarjoaa usein apuaan esim. Kokkailussa. Ja usein me kaksi johdamme keskustelua. Hän on joskus yhteisten perheiltojen jälkeen laittanut myös viestiä minulle(ei miehelleni) ja kiittänyt ihanasta illasta. Illanistujaisista lähtiessään hän aina "kaappaa minut halaukseen", ja puristaa tosi voimakkaasti itseään vasten. Ikinä en ole hänelle tunteistani puhunut, enkä puhu. Mutta viimeaikoina olen alkanut miettiä, että voisikohan hänellä olla samanlaisia tunteita minua kohtaan. Mitä tässä tilanteessa voisi tehdä? Välejä en oikein voi katkaista, koska Olemme tiiviisti samassa kaveriporukassa. Tunteistani en halua puhua, koska en missään nimessä halua tuoda tätä julki. Mutta tämä alkaa pikkuhiljaa nakertaan sisälläni aiva liikaa.. onko kohtalotovereita?  

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paha!

Ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin purra kieltä ja olla kuin ei oliskaan. Muuten tulee karmea sotku, jossa on kaksi perhettä ja lopulta välit poikki kaikkiin. 

Vierailija
2/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan onko kiinnostunut ja jos on menkää sänkyyn. Turha sitä on kärvistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että on kiinnostunut, nuo halailut ja muut. Mulla sama tilanne, tosin ei ole ystävän mies vaan naapuri, mutta epäilen että kiinnostunut on jollain tasolla. Lähettelee juuri tuollaisia kaikenmaailman kiitos-viestejä yms…

Vierailija
4/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamasi käytöksen perusteella uskon että joku muukin on huomannut, aivan varmasti pistäisin tuon käytöksen merkille. 

Vierailija
5/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille joku semi flirttiviesti ja kato miten vastaa…. 

mutta mitä sitten tapahtuis jos vaikuttaisi että on kiinnostunut, olisitko valmis pettämään?

Vierailija
6/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole valmis pettämään! Olen jo todella pitkään taistellut tätä tunnetta vastaan mm. jättämällä hänet täysin huomioimatta. Välillä en edes moikkaa häntä, kun saavumme samaan paikkaan, vaikka sydämeni lyö tuhatta ja sataa. Kyllä hän sitten tulee moikkaamaan, jos en ole häntä huomioinut. Kerroin tästä yhdelle hyvälle ulkopuoliselle ystävälleni, koska omat fiilikseni alkoivat käydä mahdottomaksi, ja aloin epäillä, että huomaako muut paikallaolijat käytöksessäni jotain. Ystäväni tuli salapoliisitehtäviin, ja sanoi, että ei siitä keskustelusta ulkopuolinen huomaa mitään. Tämä mies on tyyppiä "perusflirtti", joten hän luontaisesti flirttailee naisten kanssa. Siksi en ole varma, että onko hänellä edes tunteita minua kohtaan, vai käyttäytyykö näin kaikkien naisten kanssa. Muiden meidän yhteisten tuttujen kanssa hän ei käyttäydy kuitenkaan samalla lailla. Hän tuskin puhuu edes heille. 

Muutama vuosi sitten uskon, että mieheni huomasi minun ihastukseni tähän mieheen, mutta hän ei koskaan ottanut sitä puheeksi, enkä ollut huomaavinani mieheni mustasukkaisuuttaa. Sen jälkeen olen oppinut naamioimaan tunteeni vielä paremmin ja uskon, etät mieheni on unohtanut koko jutun. Koska, niinkuin sanottu, en halua edes puhua tästä kenellekkään, ettei tunteeni vain tulisi julkisiksi, koska se olisi täysi katastrofi ja vaikuttaisi monen ihmisen elämään. Tällä hetkellä ainoa lohduttava ajatus minulla on se, että odotan kun pienet lapset kasvavat aikuisiksi ja sitten ehkä uskallan lähestyä häntä. Olen jo miettinyt meneväni terapiaan tämän asian suhteen, mutta en tiedä miten naamioisin miehelleni "terapian tarpeen", koska muutoin meillä on kaikkia asiat hyvin. 

Joka tapauksessa tilanne on todella sietämätön, vaikuttaa uniini ja keskittymiseeni töissä. Välillä on parempia ja välillä taas huonompia kausia, mutta se tunne ei poistu mielestäni ja olen ajatellut häntä melkeinpä päivittäin jo vuodesta 2018 asti. 

Vierailija
7/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus orastavaa kiinnostusta perhetuttua kohtaan. Lapsemme olivat kavereita. En todellakaan halunnut edetä asiassa mitenkään. Ratkaisin tilanteen niin, että ystävystyin ja lähennyin enemmän vaimon kanssa. Näin kiinnostus mieheen lakkasi. 

Vierailija
8/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekste voi ruveta swingereiksi , ryhmäseksi parinvaihtoineen on niin kivaa että kaikki saa ja paljon !!

Vierailija
9/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan voi selvittää ehkä niin,että jos on paljon puhuttavaa,niin juttelee kahdestaan jostain ja kyllä kai sen ihastuksen voi jotenkin huomata? Tietysti jos on luonnostaan flirtti,niin saattaa hymyillä kaikille naisille samalla tavalla? Mutta jonkin tunteen kuten molemminpuolisen kipinän saattaa tuntea?

Vierailija
10/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt juuri tätä samaa taktiikkaa, mutta ei auttanut minulla. Pahensi vain tilannetta, koska aluksi en tuntenut vaimoa, ja nyt olemme ihan hyviä kavereita, joten omatuntoni kolkuttaa entistä enemmän :/

Vierailija
11/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ettekste voi ruveta swingereiksi , ryhmäseksi parinvaihtoineen on niin kivaa että kaikki saa ja paljon !!

Tämä olisi ihan täydellistä :D Mutta oma mieheni ei suostuisi siihen ikinä, eikä myöskään hänen vaimonsa. 

Vierailija
12/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Vaikea tilanne. Voihan ihastuminen!

Vierailija
13/21 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihanaa olisi, jos voisit rakastella intohimoisesti ihastuksesi kanssa ja hän työntäisi jykevän elimensä kosteaan vakoosi ah kuinka ihanaaa uuuuuuuuuuh

Vierailija
14/21 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että hän vaan leikkii, kukapa ei olisi imarrellut. Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa: joko unohdat kaikki romanttiset ajatukset, tai sitten menette sänkyyn. 

Laitan tähän kuitenkin tositarinaan tuttavastani, joka oli lähestulkoon samassa tilanteessa: hän kuuli eräänä mökki-iltana kun ko. mies kehui naureskelleen kavereilleen tyyliin ”joo, toi läskipe*se saa orkun joka kerta kun vilkaisen sitä kohti” Tuttavani sattui kuulemaan tuon kommentin, kuten myös pari muuta paikalla ollutta ystävää, mukaanlukien tuon miehen vaimo. Se oli todella nolo tilanne, ja ystäväni oli häpeästä lähes sekaisin viikkokausia. Välit eivät koskaan palanneet ennalleen.

Vierailija
15/21 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia viestejä se sulle lähettelee, kirjoitteleeko lasten asioista? Tuntuuko että tekee tikusta asiaa?

Vierailija
16/21 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Millaisia viestejä se sulle lähettelee, kirjoitteleeko lasten asioista? Tuntuuko että tekee tikusta asiaa?

Joskus on lähettänyt miesten reissusta kuvia, kun ovat olleet pyöräreissulla, joskus taas kuvan lapsestaan, kun on voittanut pokaalin ja sit niitä kiitosviestejä illanistujaisista. Mutta ei mitään, mikä olisi flirttailevaa. Nyt ei ole kyllä vähän aikaan tullut mitään viestiä. Ehkäpä vaan näen kaiken ihastuneen silmin ja kuvittelen sellaista, mitä ei ole olemassa. Tämä, että kirjoitan aiheesta tänne, on itse asiassa jo helpottanut aika paljon myös tajuamaan, että olen luultavasti vain ihastunut omaan mielikuvaani hänestä. Jospa tämä tunne joskus vielä helpottaisi... 🙈

Vierailija
17/21 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen käyttänyt juuri tätä samaa taktiikkaa, mutta ei auttanut minulla. Pahensi vain tilannetta, koska aluksi en tuntenut vaimoa, ja nyt olemme ihan hyviä kavereita, joten omatuntoni kolkuttaa entistä enemmän :/

Oletko ap? Aloitusviestissä sanotaan, että ap on ihastunut ystävänsä mieheen, joten oletettavasti tuntee jo miehen vaimon aika hyvin.

Vierailija
18/21 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.

Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.

Vierailija
19/21 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että annat hänen tehdä tarpeensa suhun. Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.

Vierailija
20/21 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuvaamasi käytöksen perusteella uskon että joku muukin on huomannut, aivan varmasti pistäisin tuon käytöksen merkille. 

Minä tiesin ennen miestäni, että tämä menee vielä kimppaan kaverinsa vaimon kanssa ja aloin petaamaan omaa eroani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän