Bee "Viimeinen sana" on kyllä hyvä kappale
Kommentit (30)
Vierailija wrote:
Ei ois ensimmäisiä eikä viimeisiä sanoja.. ah niin toivon että näin olisi ollut. Olisi jäänyt eräs ihminen kokonaan pois elämästä.
Eli joku mukava Mies olisi säästynyt sinulta.
Tämähän on radiojuontaja Sari Seppälän tytär.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Muuten hyvä,mutta s vika ja ääni nasaali ja honottava yhtä aikaa??
Ei jatkoon!
Eli aivan keskiverto-helsinkiläinen.
Hmm.. pidän tavastasi ajatella. 👍
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kun tämä on soinut radiossa ja sitten radiojuontaja on sanonut ”Bee: Viimeisiä sanoja”, olen aina kuullut ”Behm”. Olen sitten ihmetellyt, että Behm ei kuulosta tässä yhtään itseltään. Nyt vasta selvisi että se onkin Bee eikä Behm.
Niin mäkin olen luullut, et on Behm. Nyt vasta kuulin, et on Bee, en ole aiemmin kuullutkaan hänestä.
Oot varmaan tän kuullut Bee:ltä aiemmin. Hän on oikealta nimeltään Bertta Seppälä ja edesmenneen Juontaja Sari Seppälän tytär
Jaa. Nyrkkitappelun Haureus sekottaa mun pään on hyvä biisi. Samoin kuin Hetsin Trist Javisst. No niin, tasoissa ollaan.
Vierailija wrote:
Jaa. Nyrkkitappelun Haureus sekottaa mun pään on hyvä biisi. Samoin kuin Hetsin Trist Javisst. No niin, tasoissa ollaan.
Kenen kanssa? Et ainakaan minun kanssa ole tasoissa ja en ole AP. Ihan hirveetä turhanpäiväistä rytkytystä oli nuo. Koetappa viheltää nuo kappaleet? Se on raja musiikin ja jonkun muun välillä. Ollut jo 1800-luvulta lähtien.
Aliisa Syrjä on paljon parempi kuin tämä. Seppälän radioklaani tainnut soittaa taukoamatta biisejään kanavilla.
Honotusta. Ei jaksa kuunnella. Kertsi tietysti kyllä varsin hyvä.
On kun sikaa hakattais vasaralla päähän
Eli aivan keskiverto-helsinkiläinen.