Minkä ikäinen olit, kun sait ekat silmälasisi?
Kommentit (23)
7-vuotias. En nähnyt ilman silmälaseja koulussa, mitä taululla luki.
Vierailija wrote:
Minulle kävi samoin, mutta ennätin kolmannelle luokalle, ennen kuin opettaja huomasi. Tämän kuun ensimmäinen päivä tuli 49 vuotta siitä, kun ekat lasit sain, vaikka olisin niitä tarvinnut jo ihan vaavista alkaen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minulle kävi samoin, mutta ennätin kolmannelle luokalle, ennen kuin opettaja huomasi. Tämän kuun ensimmäinen päivä tuli 49 vuotta siitä, kun ekat lasit sain, vaikka olisin niitä tarvinnut jo ihan vaavista alkaen.
Olin siis puolitoista kuukautta vaille 9-vuotias, kun lasit sain.
Eka luokalla, 7-vuotiaana. Alkuun piti käyttää vain koulussa, mutta ehkä kolmosluokalla jo kokoaikaisesti.
48v. Kaksi vuotta käytössä ja nyt leikatut silmät. Toivottavasti ei enää ikinä laseja.
Alle kouluikäinen, kun sain lasit karsastuksen hoitoon. Karsastus saatiin hoidettua ja toisen kerran sain lasit huonoon kaukonäköön yläasteella. Nykyään kolmekymppisenä laserleikkaus tehtynä eikö laseja enää.
49, mutta mun lapset sai 3-, 4-, 5- ja 8-vuotiaana.
Olin 10-vuotias, ja rillipiruksi pilkkaaminen alkoi ensimmäisestä päivästä. Lisäksi mut siirrettiin mukavalta takarivin paikaltani eturiviin istumaan luokan levottomimpien poikien viereen. Olivat eturivissä, jotta ope voisi paremmin vahtia heitä. En arvostanut.
26