IL : Li Anderson vastustaa Israelia ja Israelilaisten aseiden hankintaa Suomeen
Anderson vasemmistolle tyypilliseen tapaan puolustaa islamisteja ja suoltaa juutalaisvihaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c7ec488f-2674-4bfc-b869-1419865ec…
Kommentit (1019)
Vierailija wrote:
Te, jotka toivotte kaikkien muslimien tappamista Gazassa, ette ole myötätuntoisia. Teiltä puuttuu kyky tuntea empatiaa riippumatta siitä keitä tapetaan. Olen pahoillani puolestanne.
Ja avoimesti juu talaisten kaa suttamista huutavilta ( esim Amnestyn hyväksymissä miekkareissa) ei puutu kykyä tuntea empatiaa?
Vierailija wrote:
"eiköhän se häiriintynyt löydy ihan sieltä peilikuvasta."
Ei.
Minä en kannata etnistä puhdistusta/kansanmurhaa + mielestäni Israelin harjoittama a p a r t h e id ja miehitys vahingoittavat Israelia, Israelin siviilejä.
Mitä jos luuseri opettelisit viimeinkin tuon yksinkertaisen lainaustoiminnon käyttämisen? Viestisi ovat aivan helvetin epäselviä lainausmerkkeineen.
Hyvä, että vielä on poliitikkoja, jotka uskaltavat kutsua asioita niiden oikeilla nimillä. Arvostan!
Vierailija wrote:
Palestiinan siviiliväestöä hamasin reilut "taistelijat" pitää ihmiskilpenä.
"Taistelijat" estivät siviiliväestöä poistumasta Gazasta, sillä taistelijoiden päämajat ja tunnelit rakenteineen ovat tehty vihollisen israelin maaperälle asti.
Miten siviiliväestöä kohdannut kriisi ei ole kansainvälisen median ja järjestöjen mukaan näiden "taistelijoiden" syytä ja tarkoituksenmukaista toimintaa?
Panttivankinaan ja ihmiskilviksi kelpaa jokainen, joka ei kuulu näihin "taistelijoihin" eli suomeksi sanottuna ter ro ris teihin.
Armotonta on terojen tappovimma.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei.
Minä en kannata etnistä puhdistusta/kansanmurhaa + mielestäni Israelin harjoittama a p a r t h e id ja miehitys vahingoittavat Israelia, Israelin siviilejä.
Niinkuin sinä välittäisit Israelin siviileistä hippusen vertaa. Jankkaat koko ajan toisen puolen siviileistä mutta ”sympatiastasi” ei riitä Israelin 1400 brutaalisti murh atulle siviilille sillä olet jäänyt vangiksi tuohon a part heid-pakkomielteeseesi
Sympatiaa olisi ollut mutta ei enää, kun aloittivat siviilien teurastuksen.
Kiitos vinkistä! Täytyypä äänestää Litä seuraavissa vaaleissa.
saako päivä retkistä rahat takaisin jos on Toiviomatkojen markalla ja maksanut etukäteen?
Vierailija wrote:
"Niinkuin sinä välittäisit Israelin siviileistä hippusen vertaa. Jankkaat koko ajan toisen puolen siviileistä mutta ”sympatiastasi” ei riitä Israelin 1400 brutaalisti murh atulle siviilille sillä olet jäänyt vangiksi tuohon a part heid-pakkomielteeseesi"
Puhut eri henkilölle. Mutta sinulle ei kelpaa vaikka massoittain tapettavat Palestiinalaiset käyttäisivät viimeisen hengenvetonsa Hamasin tuomitsemiseen.
sitten maankamaralle, mitä todistamme:
Gazassa kuollut arviolta yli 5000 ihmistä, kuolleista n. 62% naisia ja lapsia lapsia. (23. päivä https://news.un.org/en/story/2023/10/1142687)
On vastuutonta ja sairasta, että mediamme, poliittikkomme, ja psykopaatit täällä uskottelevat itselleen, että Israel käy "sotaa Hamasia" vastaan tai "iskee Hamasin kohteisiin", kun se on katkaissut elämän perusedellytykset n. 2 miljoonalta ihmiseltä joita se pommittaa sumeilematta ja järkyttävällä tahdilla.<
Minä ajattelen että he ga zassa jotka ovat nousseet ha masia vastaan ovat hyvin rohkeita ja olen pahoillani heidän puolestaan että ovat joutuneet maksamaan siitä hengellään. Tietenkään koko ga za ei ole yhtä kuin ha mas. Mutta minkä sille tekee että se on noussut valtaan ja aiheuttaa kärsimystä omilleen? Se on todella ongelma
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Raskaana olevat naiset sietämättömän todellisuuden keskellä, YK:
Pregnant women in Gaza are facing unbearable circumstances, including the lack of food, water, safe delivery services & lifesaving medical supplies.
https://twitter.com/UN/status/1715216771937087889
"Jokapäivä mietin missä synnytän. Pommitus ei lopu, yhtäkään ihmistä, puuta tai kiveä ei ole säästetty. Emme tiedä kenen talo tulee tuhotuksi tai kuka kuolee seuraavaksi. Toivon vain että minä ja lapseni olemme turvassa."
“Every day,” she said, “I wonder how I’ll give birth and where. The bombs don’t stop, and no human, tree or stone has been spared. We don’t know whose house will be destroyed or who will die. I just hope me and my child are safe.”
Al-Barbarin on tarkoitus synnyttää esikoisensa tässä kuussa, yksi tuhansista naisista Gazan kaistaleella joiden raskaus lähenee loppua.
Al-Barbari - kuinka sattuva nimi. Hän tuskii joutuu synnyttämään lastaan vatsa auki repimällä.
Vierailija wrote:
Kiitos vinkistä! Täytyypä äänestää Litä seuraavissa vaaleissa.
Täytyypä varmaan myös hypätä kaivoon ja juoda vähän bensiiniä?
Kukapa normaali ihminen ei vastustaisi Netanjahun hallinnon terrorikampanjaa ja palestiinalaisten kansanmurhaa.
Vierailija wrote:
Kuka ottaisi näitä Hamasin yhdenkään taistelijaterroristin naapuriinsa asumaan...yhdenkään?
No vastauksia pyydän...joka puolustelee näiden taistelijaterroristien tekoja..tahdotko ottaa?
Voipi olla että otettava on jos ei suostu luopumaan luuloista, että hamasin joukot ihan silkkaa hyvyyttään mellastaa ja levittää propagandaa.
"Minä ajattelen että he ga zassa jotka ovat nousseet ha masia vastaan ovat hyvin rohkeita ja olen pahoillani heidän puolestaan että ovat joutuneet maksamaan siitä hengellään. Tietenkään koko ga za ei ole yhtä kuin ha mas. Mutta minkä sille tekee että se on noussut valtaan ja aiheuttaa kärsimystä omilleen? Se on todella ongelma "
Ongelma on Israelin harjoittama Palestiinalaisten etninen puhdistus/kansanmurha.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei.
Niinkuin sinä välittäisit Israelin siviileistä hippusen vertaa. Jankkaat koko ajan toisen puolen siviileistä mutta ”sympatiastasi” ei riitä Israelin 1400 brutaalisti murh atulle siviilille sillä olet jäänyt vangiksi tuohon a part heid-pakkomielteeseesi
Sympatiaa olisi ollut mutta ei enää, kun aloittivat siviilien teurastuksen.
*ha mas aloitti siviilien teurastuksen 7.10.
Noin, korjasin sulle kun lipsahti moka sulta 👍🏻
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Täällä näkyy olevan muutama hullu, jotka komppaavat ja postaavat näitä "kuolema kaikille musuille ja terroristinpenikat täytyy tappaa ja ihana katsoa räjähtäneitä terolapsia". Onneksi näissä ketjuissa tulee hyvin esiin, millaiset ihmiset näitä Israelin tekoja puolustelevat tässä vaiheessa.
Eli inhimillistät ter roristit?
inhimillistitkö isiksenkin terot? Ha mas on itse luokitellut itsensä uudeksi isikseksi
Itse en toivo ”kuolemaa kaikille musuille ”, mutta brutaaleille teroille kylläkin ja luulisi että jokainen täysissä järjissään oleva haluaisi heidät tilille teoistaan. Ellei sitten itse edusta samaa…
Tuolla Gazassa ollaan tekemässä kansanmurhaa, ei metsästämässä t_e_r_r_o_r_i_s_t_e_j_a. Siellä on mm. tapettu, vammautettu sekä tehty orvoiksi tuhansia lapsia jo nyt ihan lyhyessä ajassa. Jos puolustat tätä niin olet paha tai kostonhalun sokaisema hullu.
Vierailija wrote:
"Minä ajattelen että he ga zassa jotka ovat nousseet ha masia vastaan ovat hyvin rohkeita ja olen pahoillani heidän puolestaan että ovat joutuneet maksamaan siitä hengellään. Tietenkään koko ga za ei ole yhtä kuin ha mas. Mutta minkä sille tekee että se on noussut valtaan ja aiheuttaa kärsimystä omilleen? Se on todella ongelma "
Ongelma on Israelin harjoittama Palestiinalaisten etninen puhdistus/kansanmurha.
Hienosti on uponnut sinuunkin tämä 👍🏻👍🏻
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Täällä näkyy olevan muutama hullu, jotka komppaavat ja postaavat näitä "kuolema kaikille musuille ja terroristinpenikat täytyy tappaa ja ihana katsoa räjähtäneitä terolapsia". Onneksi näissä ketjuissa tulee hyvin esiin, millaiset ihmiset näitä Israelin tekoja puolustelevat tässä vaiheessa.
Eli inhimillistät ter roristit?
inhimillistitkö isiksenkin terot? Ha mas on itse luokitellut itsensä uudeksi isikseksi
Itse en toivo ”kuolemaa kaikille musuille ”, mutta brutaaleille teroille kylläkin ja luulisi että jokainen täysissä järjissään oleva haluaisi heidät tilille teoistaan. Ellei sitten itse edusta samaa…
Tuolla Gazassa ollaan tekemässä kansanmurhaa, ei metsästämässä t_e_r_r_o_r_i_s_t_e_j_a. Siellä on mm. tapettu, vammautettu sekä tehty orvoiksi tuhansia laps
Ketään ei kiinnosta sinun itkusi luuseri.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuka ottaisi näitä Hamasin yhdenkään taistelijaterroristin naapuriinsa asumaan...yhdenkään?
No vastauksia pyydän...joka puolustelee näiden taistelijaterroristien tekoja..tahdotko ottaa?
Voipi olla että otettava on jos ei suostu luopumaan luuloista, että hamasin joukot ihan silkkaa hyvyyttään mellastaa ja levittää propagandaa.
Se olisi kuin punaisen maton levittämistä heille...Voi miten naiveja ihmiset onkaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hienosti on uponnut sinuunkin tämä 👍🏻👍🏻
Vanha totuus on se että vajaaseen älyyn uppoaa paskempikin propaganda. Siksi pahimmat diktaattorit ovat aina halunneet pitää kansan sivistymättömänä.
Mitä tuo äm mä on vetänyt että on saanut naamansa jo noin nuorena tuohon kuntoon?