Joka paikassa mua puhutellaan tyyliin "kaunis, nuori nainen"
Ja silti on uskomattomia vaikeuksia saada parisuhdetta vaikka aina väitetään, että kunhan on hoikka ja nätti niin miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Olen ihan kivakin, joten ei ole siitäkään kyse, että olisin tyly ja ilkeä.
Kommentit (57)
Muakin puhutellaan että kaunotar, mutta tyrkyllä tuntuu olevan lähinnä hirviöitä. Ei kaunotar halua hirviöitä muualla kuin saduissa.
Vierailija wrote:
No varmaan joku on kuitenkin ollut kiinnostunut? Mutta ehkä sinä et. Onhan se paljon tuurista kiinni, että löytyy sopiva kumppani.
Ei ole kukaan ainakaan ilmaissut olevansa. Ajatuksia en osaa lukea.
Ap
"Hei kaunis, nuori nainen. Lähekkö paneen?"
Eikö tuo ole teidän mielestä ärsyttävää? Teidät huomataan vain ulkonäön kautta eikä teillä ole muuten mitään väliä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No varmaan joku on kuitenkin ollut kiinnostunut? Mutta ehkä sinä et. Onhan se paljon tuurista kiinni, että löytyy sopiva kumppani.
Ap
Kai sentään jotain seksuaalista jännitettä vaistoat?
Jos minua kutsuttaisiin kauniiksi ja vielä ei liittyisi mihinkään niin vastaisin että olipa ilmoitusluontoinen asia.
Vierailija wrote:
Jos minua kutsuttaisiin kauniiksi ja vielä ei liittyisi mihinkään niin vastaisin että olipa ilmoitusluontoinen asia.
Ei tämä toteamus liitykään mihinkään iskemistilanteisiin. Ennakoin vaan, että jos en olisi tätä maininnut, niin hetkessä tulisi 10 "olet vaan liian ruma"-kommenttia.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Vaistoan useinkin, mutta tämä saattaa olla vaan mun omassa päässä.
Ap
Itserakkautta ainakin riittää, sinä kaunis, nuori nainen. Se ei välttämättä ole kovin kiva piirre ihmisessä, vaikutat ylpeältä. Kaunis, nuori nainen ei myöskään välttämättä ole kovin nätisti sanottu, riippuu ihan äänensävystä.
Vierailija wrote:
Itserakkautta ainakin riittää, sinä kaunis, nuori nainen. Se ei välttämättä ole kovin kiva piirre ihmisessä, vaikutat ylpeältä. Kaunis, nuori nainen ei myöskään välttämättä ole kovin nätisti sanottu, riippuu ihan äänensävystä.
Voi hyvä luoja :D
Ap
Aloittaja kuulostaa keholliselta narskulta.
Vierailija wrote:
Minkä perusteella teet tämän päätelmän?
Ilmeisesti kaikki miehet ovat kuulleet miten minulle kävi, kun etsin reilu 10v sitten tavallista, työssä käyvää, vähintään ylioppilaaksi lukenutta, omat hampaat omaavaa, lapsetonta ja pierutonta, reilusti itseäni nuorempaa ja normaalipainoista naista. Sain 86 000 erittäin vihaista heppatallin naista sekä kaksi miesoletettua kimppuuni. Olisi kai pitänyt ottaa suosiolla joku heistä, eli puoliksi hampaaton ja piereskelevä elämäntapatyötön kakaralaumansa kanssa.
Ystävällisin terveisin
Spessu
Kuinka monta aloitetta ap on itse tehnyt? Ei miehet sitä tiedä kenestä tykkäsit.
Juu, kaunis nuori nainen ei saa yhtään ketään.
Miten meidän muiden käy?? 😳
Ei ihme että syntyvyys laskee koko ajan!
Vierailija wrote:
Kuinka monta aloitetta ap on itse tehnyt? Ei miehet sitä tiedä kenestä tykkäsit.
Kiinnostunut mies tekee kyllä aloitteen. Enhän minäkään sen paremmin tiedä kuka minusta tykkää.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Vaistoan useinkin, mutta tämä saattaa olla vaan mun omassa päässä.
Ap
Tuskin on. Tällöin kannattaa olla mahdollisimman ystävällinen, kiltti ja huomioonottava miehelle. Miehet eivät voi vastustaa naisen ystävällisyyttä. Ennen pitkää hän tekee aloitteen. Tai sitten kaikki oli vain omaa kuvitelmaasi eikä kukaan häviä.
Vierailija wrote:
Aloittaja kuulostaa keholliselta narskulta.
Meni ämmillå tunteisiin :D
Voi että kun "aah m, kaikkialle minne menen, haluavat miehet minua mutta olen siitä huolimatta yksin" :D