Joka paikassa mua puhutellaan tyyliin "kaunis, nuori nainen"
Ja silti on uskomattomia vaikeuksia saada parisuhdetta vaikka aina väitetään, että kunhan on hoikka ja nätti niin miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Olen ihan kivakin, joten ei ole siitäkään kyse, että olisin tyly ja ilkeä.
Kommentit (57)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuinka monta aloitetta ap on itse tehnyt? Ei miehet sitä tiedä kenestä tykkäsit.
Kiinnostunut mies tekee kyllä aloitteen. Enhän minäkään sen paremmin tiedä kuka minusta tykkää.
Ap
Kaikki miehet tykkää.
Suurin osa vaan on varattuja.
Ap
Vierailija wrote:
"Joka paikassa". Niin varmaan
Todella usein. Hämmentävän usein ja hämmentävissä yhteyksissä.
Ap
Et tarvitse miestä. Ilman on parempi.
Vierailija wrote:
Tarvitsen. Haluan kumppanuutta, seksiä ja läheisyyttä.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tarvitsen. Haluan kumppanuutta, seksiä ja läheisyyttä.
Ap
Miehet eivät halua kuin seksiä.
"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään"
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Vierailija wrote:
Minä en ole onnellinen.
Ap
Vierailija wrote:
Ilmeisesti kaikki miehet ovat kuulleet miten minulle kävi, kun etsin reilu 10v sitten tavallista, työssä käyvää, vähintään ylioppilaaksi lukenutta, omat hampaat omaavaa, lapsetonta ja pierutonta, reilusti itseäni nuorempaa ja normaalipainoista naista. Sain 86 000 erittäin vihaista heppatallin naista sekä kaksi miesoletettua kimppuuni. Olisi kai pitänyt ottaa suosiolla joku heistä, eli puoliksi hampaaton ja piereskelevä elämäntapatyötön kakaralaumansa kanssa.
Ystävällisin terveisin
Spessu
Pierutonta ihmistä ei tämä maapallo päällään kanna.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä en ole onnellinen.
Ap
Olet kuitenkin onnellisempi nyt kuin olisit miehen kanssa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuinka monta aloitetta ap on itse tehnyt? Ei miehet sitä tiedä kenestä tykkäsit.
Kiinnostunut mies tekee kyllä aloitteen. Enhän minäkään sen paremmin tiedä kuka minusta tykkää.
Ap
Ei aina tee. Kiinnostusta voi kyllä osoittaa, minkä toisessa viestissä sanoitkin huomanneesi. Jos haluat parisuhteen ja huomaat mielenkiintoisen miehen olevan sinusta kiinnostunut, ei muuta kuin mukaan vaan! Elämä kun ei ole sukupuolittunutta sääntöpeliä, jossa pitää odottaa toisen siirtoa kuin shakissa.
Nimim. tuleva vaimoni soitti minulle (elettiin jo someaikakautta, eli äänipuhelut oli kaukana normista), kun olin opiskelijaristeilyllä useamman kerran kysellyt hänestä yhteiseltä ystävältä. Ystävä oli välittänyt tiedon eteenpäin.
Höpö höpö. Tarinasi kuulostaa täysin keksityltä. En ole koskaan elämässäni tavannut kaunista nuorta naista, tai edes vähän vanhempaa kaunista naista, jolla olisi mitään ongelmia saada parisuhdetta.
Vierailija wrote:
Höpö höpö. Tarinasi kuulostaa täysin keksityltä. En ole koskaan elämässäni tavannut kaunista nuorta naista, tai edes vähän vanhempaa kaunista naista, jolla olisi mitään ongelmia saada parisuhdetta.
Etpä sitten ole paljon maailmaa nähnyt.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Et vaan oikeasti ole niin kaunis, kuin luulet olevasi.
Kerro missä asut, haluan matkustaa paikalle ja omin silmin ja korvin todistaa nuo puhuttelut, en nimittäin muuten sinua usko.
😄
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ilmeisesti kaikki miehet ovat kuulleet miten minulle kävi, kun etsin reilu 10v sitten tavallista, työssä käyvää, vähintään ylioppilaaksi lukenutta, omat hampaat omaavaa, lapsetonta ja pierutonta, reilusti itseäni nuorempaa ja normaalipainoista naista. Sain 86 000 erittäin vihaista heppatallin naista sekä kaksi miesoletettua kimppuuni. Olisi kai pitänyt ottaa suosiolla joku heistä, eli puoliksi hampaaton ja piereskelevä elämäntapatyötön kakaralaumansa kanssa.
Ystävällisin terveisin
Spessu
Pierutonta ihmistä ei tämä maapallo päällään kanna.
Kannattaa etsiä joku muumi. Niillä ei ole edes peräaukkoa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Et vaan oikeasti ole niin kaunis, kuin luulet olevasi.
Juuri tämän takia otsikko on tuo. Ei ole kyse omista luuloistani.
Ap
Toivottavasti prinsessa saa oman prinssin, olis kiva asia, onnea '
Kaikki miehet tykkää.