Miten päästä eroon kärpäsistä asunnossa?
Kyseessä siis perus kärpäset eikä banaanikärpäset?
Kommentit (17)
Kärpänen tuntee olonsa pieneksi suuressa maailmassa.
Kun vein asunnosta vaimoni ruumiin pois, niin enää ei ole kärpäsiä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kissa.
Sama! Paitsi, että kissa on maailman surkein metsästäjä, yritystä löytyy, mutta ei ole tainnut yhtään kärpästä saanut kiinni ilman apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kissa.
Sama! Paitsi, että kissa on maailman surkein metsästäjä, yritystä löytyy, mutta ei ole tainnut yhtään kärpästä saanut kiinni ilman apua.
On sulla surkea kissa :)
Minulla on sellainen sähköhärveli mihin ne lentää ja naps, sinne kärventyy.
Hyvä siivous, tuuletusikkunoihin verkot, kärpäspaperia ja sähköinen kärpäsmaila käyttöön.
Bug-a-salt 3.0 ja metsästämään:
Et päästä niitä sisään, ollenkaan. Verkko-ovi parvekkeella, verkkoikkunat tai ne on kiinni. Lasitettu parveke, asuminen paikassa jossa ei ole kärpäsiä noin paljon. Ja kärpäspaperi jos tilanne karkaa lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kissa.
On sulla surkea kissa :)
Miksi kissan pitäisi esim. syödä tautisia kärpäsiä jotka saattavat syödä ulkoa vaikka koiran kakkaa?
Mulla on raidin läpinäkyvää kärpäspaperia, sinisessä paketissa, hyvin sieppaa
Vierailija kirjoitti:
Et päästä niitä sisään, ollenkaan. Verkko-ovi parvekkeella, verkkoikkunat tai ne on kiinni. Lasitettu parveke, asuminen paikassa jossa ei ole kärpäsiä noin paljon. Ja kärpäspaperi jos tilanne karkaa lapasesta.
Asun ihan hienossa kämpässä niin ei voi mitään verkkoja laittaa.
Vanhanajan kärpäspaperi, löytyy mm. Raidin tuotevalikoimasta.
Kärpäslätkä