Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikein on se "penis osuu oikeisiin paikkoihin"?

Vierailija
24.10.2023 |

Ote toisesta ketjusta "Iso Tavallaan se tuntuu hyvältä, mutta en pysty itse tekemään siinä mitään, makaamaan vaan ja yrittämään rentouttaa paikat. Paikat venyy niin, etten pysty kunnolla puristelemaan tai liikkumaan. Makaan vaan siinä otettavana. Pienen ja kovan kanssa on aika ihanaa, kun voi liikkua niin, että penis osuu oikein hyvään kohtaan eikä vain maata ketarat levällään. Mutta toisaalta ison kanssa tietää saaneensa.  "

Kuulostaa siltä, että se pillu olisi täynnä erityisiä nautinnon pisteitä ja että penistä voisi työnnellä naiseen poikittain, sivuttain ja ties miten joten se osuu niihin uuh niin ihaniin nautintopisteisiin.

Ja silti vain hyvin harva nainen arvostaa pientä kovaa penistä tai saati saa orkkuaan yhdynnässä.

Kertokaa nyt miten asia oikein on? Onko siellä pillussa tuntoa vai ei?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puolisoni on yhden ainoan kerran panon aikana sanonut "hei, nyt osuu jonnekin todella hyvään kohtaan!" Ja tämä oli edestäpäin naisen jalat olkapäilläni ja kalu oli pyllyssä

Vierailija
2/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?? Tottakai siellä on tuntoa. Mulla se on ilmeisesti sellanen kun A-piste joka on siellä ihan pohjalla ja siihen voi osua myös pepun kautta. 

Ehkä on muitakin pisteitä mutta tuohon osuminen tuntuu todella hyvältä joka työnnöllä, hiukan kierron päivästä riippuen joskus aivan mielettömän hyvältä! Sellainen tunne et voi vain huokailla ja nauttia siinä silmät suunnilleen ylösalaisin kääntyneinä.. tai sitten ratsastaa siinä innoissaan. Orkun saan helpoiten pepun kautta kyllä, sormet samalla klitoriksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kohdissa on erilaiset tunnot. Duh? 

Vierailija
4/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on tuntoa. Mutta eri naisilla eri kohdissa. Joillakin on esim emättimen alussa, jollakin emättimen pohjassa. Siksi sopivan kokoinen penis on tärkeä, koska osa tarvitsee pitkää penistä, osa taas paksua ja venyttävää. Penikset ovat myös eri muotoisia ja stimuloivat eri tavoin.

Vierailija
5/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun penis osuu miehen eturauhaseen, tulee taivaallisen ihmeellinen olo ja monille selittämättömät lapsuuden ihanat ajat ja tunteet palaavat mieleen. 

(Sori naiset, ette tule ikinä tietämään mistä on kyse.)

Vierailija
6/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisillä on erilaiset pimpit ja tuntoaistit ja kumppanit, joten tuntemukset voivat vaihdella hyvinkin paljon kumppanin, iän, elämänvaiheen ja etenkin eri ihmisten välillä. Myös se vaihtelee, osaavatko ja uskaltavatko ihmiset kertoa tuntemuksistaan,tai pitävätkö niitä edes tärkeinä.

Oma eksäni esim ei koskaan halunnut / kehdannut kertoa mikä hänestä tuntui / olisi tuntunut hyvältä, joten en myöskään ikinä oppinut tyydyttämään häntä kunnolla - jos hän nyt sitä edes olisi halunnut. En voi tietää, koska hän ei kertonut. Nykyinen kumppanini kertoo paitsi sanallisesti, mutta etenkin eleillään ja reaktioillaan mikä hänestä tuntuu hyvältä, ja nyt näin muutaman vuoden seurustelun jälkeen pystyn vaivattomasti saattamaan hänet useiden orgasmien sarjaan ja lopulta lukuisista laukeamisista seuraavaan uupuneeseen mutta läpionnelliseen tilaan. 

Vierailija
7/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kun penis osuu miehen eturauhaseen, tulee taivaallisen ihmeellinen olo ja monille selittämättömät lapsuuden ihanat ajat ja tunteet palaavat mieleen. 

(Sori naiset, ette tule ikinä tietämään mistä on kyse.)

Todellakin tämä!

BiM37

Vierailija
8/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuntoa.

Vierailija
9/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntoa on todellakin,  siinä klitoriksessa, ja siinä sitä onkin  ihan kovasti.

Nautin niin helvatasti!

Vierailija
10/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuntemukset paranivat parin synnytyksen jälkeen, syytä en tiedä. Avainjuttu on kuitenkin se, että on riittävän kiihottunut, ts. klitoris sisäosineen on paisunut. Helpointa itselle on olla päällä, niin voi ohjailla oikeaan kulmaan. Parasta on, jos saa kikkailtua pientä venymisen tunnetta suulle ja mahdollisimman paljon painetta etupuolelle. Samalla kun pistää omat lihakset töihin ja mies avittaa vähän sormilla, olen aika valmista kauraa.  

Vierailija
11/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itsellä tuntemukset paranivat parin synnytyksen jälkeen, syytä en tiedä. Avainjuttu on kuitenkin se, että on riittävän kiihottunut, ts. klitoris sisäosineen on paisunut. Helpointa itselle on olla päällä, niin voi ohjailla oikeaan kulmaan. Parasta on, jos saa kikkailtua pientä venymisen tunnetta suulle ja mahdollisimman paljon painetta etupuolelle. Samalla kun pistää omat lihakset töihin ja mies avittaa vähän sormilla, olen aika valmista kauraa.  

Miehen sormet... ihanaa

Vierailija
12/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuntoa on todellakin,  siinä klitoriksessa, ja siinä sitä onkin  ihan kovasti.

Nautin niin helvatasti!

Sua on siis ihan turha panna. Muuta kun miehen omaksi iloksi. Eikä sekään ole kai kummosta.

Vierailija
13/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä eri nautinnon pisteitä. Ihan pohjalla on yhdenlainen, joka itselle tuntuu hyvältä. Sitten lähellä suuta on paras. Siinä keskivaiheilla tuntuu tosi hyvältä kun puristelee pillulla. Kierron eri vaiheissa tuo pohjimmainen tuntuu erilaiselta. Ja kiihottumistila vaikuttaa tietenkin paljon kaikkiin. Olen näitä oikein tutkiskellut sekä miehen kanssa ollessani, että yksin dildolla.

Vierailija
14/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tietää kun nainen ulisee ja vinkuu kun hinaaja, että nyt osuu oikeeseen paikkaan.

Vierailija
15/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oma puolisoni on yhden ainoan kerran panon aikana sanonut "hei, nyt osuu jonnekin todella hyvään kohtaan!" Ja tämä oli edestäpäin naisen jalat olkapäilläni ja kalu oli pyllyssä

Oi kauhee!!! 🤭

Vierailija
16/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on se ”nautintopiste” aika syvällä, saan parhaan tunnon puristelemalla. Siksi, vastoin yleistä mielipidettä, minulle sopii parhaiten pitkä ja ohuehko penis.

Vierailija
17/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuntoa, minulla toimii g-piste emättimen etuseinässä tai yläosassa. Sitä jos hieroo sormilla tai jos penis tökkii mukavasti siihen, niin laukean. Tässä pienempi penis on parempi, koska se osuu paremmin siihen mun g-pisteeseen. Paras on pienikokoinen ja vähän ylöspäin käyrä. Mutta suorakin toimii.

Synnytyksen jälkeen on yhdyntä tuntunut paljon herkemmälle ja nautinnollisemmalle. 

Vierailija
18/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se on klitoriksessa. Ja SE on ihan tieteellinen juttu.

Vierailija
19/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On tuntoa, minulla toimii g-piste emättimen etuseinässä tai yläosassa. Sitä jos hieroo sormilla tai jos penis tökkii mukavasti siihen, niin laukean. Tässä pienempi penis on parempi, koska se osuu paremmin siihen mun g-pisteeseen. Paras on pienikokoinen ja vähän ylöspäin käyrä. Mutta suorakin toimii.

Synnytyksen jälkeen on yhdyntä tuntunut paljon herkemmälle ja nautinnollisemmalle. 

Ja pieni toimii edelleen synnytyksen jälkeen?

m49

Vierailija
20/76 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja pieni toimii edelleen synnytyksen jälkeen?

m49

On toiminut vielä paremmin synnytyksen jälkeen, kun oma tuntoaisti on muuttunut herkemmäksi. Sitä en osaa sanoa, että onko itselläni väljät vai tiukat paikat. En tiedä olinko jotenkin tiukempi ennen synnytystä. En ole saanut palautetta suuntaan tai toiseen. Mutta pieni tuntuu hyvältä joka tapauksessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi