Mitä oikein on se "penis osuu oikeisiin paikkoihin"?
Ote toisesta ketjusta "Iso Tavallaan se tuntuu hyvältä, mutta en pysty itse tekemään siinä mitään, makaamaan vaan ja yrittämään rentouttaa paikat. Paikat venyy niin, etten pysty kunnolla puristelemaan tai liikkumaan. Makaan vaan siinä otettavana. Pienen ja kovan kanssa on aika ihanaa, kun voi liikkua niin, että penis osuu oikein hyvään kohtaan eikä vain maata ketarat levällään. Mutta toisaalta ison kanssa tietää saaneensa. "
Kuulostaa siltä, että se pillu olisi täynnä erityisiä nautinnon pisteitä ja että penistä voisi työnnellä naiseen poikittain, sivuttain ja ties miten joten se osuu niihin uuh niin ihaniin nautintopisteisiin.
Ja silti vain hyvin harva nainen arvostaa pientä kovaa penistä tai saati saa orkkuaan yhdynnässä.
Kertokaa nyt miten asia oikein on? Onko siellä pillussa tuntoa vai ei?
Kommentit (76)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei ole. Se on klitoriksessa. Ja SE on ihan tieteellinen juttu.
Oletko tutustunut klitoriksen anatomiaan? Se ei suinkaan ole vain se ulkoinen osa mistä aina puhutaan. Itselläni emättimen sisällä olevat klitoriksen osat ovat todella tuntoherkkiä, ihan eri fiilikset kuin ulkoa hieromalla.
Taidat olla uusi tällä palstalla? Kyllä hän sinua kohta valistaa mm näin: kun ei tunnu niin ei, rakkauden huumassa naisraukat kuvittelevat pisteitä pilluunsa ja miesten mieliksi väittävät että hyvältä tuntuu, ja sitäpaitsi kaikki naiset ovat tällä palstalla miehiä, joa väittävät että pillussa jotain tuntuu. Kun ei tunnu.
Ei olekkaan, muutenhan kaikki naiset saisivat aina yhdynnässä, mutta näinhän ei valitettavasti ole.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On tuntoa, minulla toimii g-piste emättimen etuseinässä tai yläosassa. Sitä jos hieroo sormilla tai jos penis tökkii mukavasti siihen, niin laukean. Tässä pienempi penis on parempi, koska se osuu paremmin siihen mun g-pisteeseen. Paras on pienikokoinen ja vähän ylöspäin käyrä. Mutta suorakin toimii.
Synnytyksen jälkeen on yhdyntä tuntunut paljon herkemmälle ja nautinnollisemmalle.
Ja pieni toimii edelleen synnytyksen jälkeen?
m49
On toiminut vielä paremmin synnytyksen jälkeen, kun oma tuntoaisti on muuttunut herkemmäksi. Sitä en osaa sanoa, että onko itselläni väljät vai tiukat paikat. En tiedä olinko jotenkin tiukempi ennen synnytystä. En ole saanut palautetta suuntaan tai toiseen. Mutta pieni tuntuu hyvältä joka tapauksessa.
Mikä on pieni verrattuna omaan ~10/3 nysään?
m49
Vierailija wrote:
Ei olekkaan, muutenhan kaikki naiset saisivat aina yhdynnässä, mutta näinhän ei valitettavasti ole.
Voitaisiinko viimeinkin olla yhtä mieltä siitä, että osalla naisista tuntuu ja he saavat useimmiten tai aina yhdynnässä, ja osalla naisista ei taas tunnu ja he saavat helpommin muulla tavoin? Koska naiset ovat erilaisia, tärkeintä on se, että tietää minkälaiset mieltymykset omalla kumppanilla on, eikä se että olisi olemassa jokin maaginen tapa joka olisi jokaikiselle naiselle se paras.
Eikö olisikin yksinkertaista? Mutta silloin meillä ei valitettavasti olisi mitään kinattavaa täällä palstalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On tuntoa, minulla toimii g-piste emättimen etuseinässä tai yläosassa. Sitä jos hieroo sormilla tai jos penis tökkii mukavasti siihen, niin laukean. Tässä pienempi penis on parempi, koska se osuu paremmin siihen mun g-pisteeseen. Paras on pienikokoinen ja vähän ylöspäin käyrä. Mutta suorakin toimii.
Synnytyksen jälkeen on yhdyntä tuntunut paljon herkemmälle ja nautinnollisemmalle.
m49
On toiminut vielä paremmin synnytyksen jälkeen, kun oma tuntoaisti on muuttunut herkemmäksi. Sitä en osaa sanoa, että onko itselläni väljät vai tiukat paikat. En tiedä olinko jotenkin tiukempi ennen synnytystä. En ole saanut palautetta suuntaan tai toiseen. Mutta pieni tuntuu hyvältä joka tapauk
En ole viivoittimella mitannut kenenkään penistä tai kysellyt senttimetrejä, mutta olen nähnyt ja tuntenut sisälläni isoja ja pieniä. Ei ole ollut kellään niin pientä, etteikö olisi tuntunut hyvältä. On ollut varmasti myös alle 10 cm pituisia. Jos sormi tuntuu hyvältä sisällä, niin kyllä samanpituinen ja -paksuinen peniskin tuntuu. Olen huomannut, että isommat eivät samalla lailla kosketa. Ja lisäksi isommat jäävät helpommin löysiksi, on enemmän erektio-ongelmia. Tykkään pienistä ja terhakoista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voitaisiinko viimeinkin olla yhtä mieltä siitä, että osalla naisista tuntuu ja he saavat useimmiten tai aina yhdynnässä, ja osalla naisista ei taas tunnu ja he saavat helpommin muulla tavoin? Koska naiset ovat erilaisia, tärkeintä on se, että tietää minkälaiset mieltymykset omalla kumppanilla on, eikä se että olisi olemassa jokin maaginen tapa joka olisi jokaikiselle naiselle se paras.
Eikö olisikin yksinkertaista? Mutta silloin meillä ei valitettavasti olisi mitään kinattavaa täällä palstalla.
Eihän täällä naiset kinaa, vain miehet naisten kanssa, koskapa tietävät naiset tunnot seksissä paremmin kuin naiset itse.
Tottakai naiset saavat saad miten tahtovat. Miehethän täällä haukkuvat naisia hiekka pildeiksi ym, ei muut naiset.
Minä esim en saa pelkässä yhdynnässä, VAIKKA siitä nautinkin. Nautinkin sitten eniten ja todella isoista orkuista, kun mies samalla hyväilee klitoristani.
Miksi jauhetaan, että "antakaa naisetn nauttia yhdynnästä" - kuka ihme sitä on ollut kieltämässä ikinä? Niitä naisia täällä tylytetty jotka eivät saa, jopa kerrottu että ovat epäkelpoja ja jäävät valinnassa viimeiseksi, huonommiksi. Näin se täällä on mennyt jo kauan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
m49
On toiminut vielä paremmin synnytyksen jälkeen, kun oma tuntoaisti on muuttunut herkemmäksi. Sitä en osaa sanoa, että onko itselläni väljät vai tiukat paikat. En tiedä olinko jotenkin tiukempi ennen synnytystä. En ole saanut palautetta suuntaan tai t
Nam. Missä kaltaisesi naiset piileskelevät? Tuokaa julki kokemuksia pienempien penisten kanssa puuhastelusta, tuntemuksia, mikä tuntuu hyvältä, mikä onnistuu ja mikä ei.
m49
Joo nyt pitääkin kehua sitten minimunat...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oletko tutustunut klitoriksen anatomiaan? Se ei suinkaan ole vain se ulkoinen osa mistä aina puhutaan. Itselläni emättimen sisällä olevat klitoriksen osat ovat todella tuntoherkkiä, ihan eri fiilikset kuin ulkoa hieromalla.
Taidat olla uusi tällä palstalla? Kyllä hän sinua kohta valistaa mm näin: kun ei tunnu niin ei, rakkauden huumassa naisraukat kuvittelevat pisteitä pilluunsa ja miesten mieliksi väittävät että hyvältä tuntuu, ja sitäpaitsi kaikki naiset ovat tällä palstalla miehiä, joa väittävät että pillussa jotain tuntuu. Kun ei tunnu.
Aivan, kun ei tunnu niin ei tunnu, miten joku mies voi tulla muuta väittämään. Nämä pisteet ja muut ovat ihan myös oletuksia, eli ole voitu edes tutkia onko vai ei. SEnsijaan sen klitoriksen hyväily vie taivaaseen, ja sen nyt on vain sovittava miehillekkin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eihän täällä naiset kinaa, vain miehet naisten kanssa, koskapa tietävät naiset tunnot seksissä paremmin kuin naiset itse.
Tottakai naiset saavat saad miten tahtovat. Miehethän täällä haukkuvat na
Sä olet ainoa, joka täällä jaksaa kinata muiden kanssa. Sulle ei kelpaa orkku, joka saadaan kun muna on pillussa eikä klitorikseen koske kukaan. Se ei sulle käy, vaan aina on hinkattava, jotta pystyy nauttimaan.
Muistakaa lapset kinata, etenkin merkityksettömistä asioista. Jos joku tuntee jonkun asian itsessään olevan tietyllä tavalla niin ei siihen ulkopuolisen ”asiantuntevuudella” ole pyytämättä mitään sijaa. Täällä on ihan liikaa rääväsuisia liiottelijoita ja valehtelijoita. Pidetään palsta fiksuna keskustelufoorumina
Onhan se outoa, kun joku palstamies haluaisi niin kovasti estää mun orgasmit.
Onneksi mun mies ei halua uskoa tuota typerää ukkoa, vaan panee ja hyväilee klitoristani aina ja aina vaan. Tänäänkin jo 2 kertaa!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tottakai naiset saavat saad miten tahtovat. Miehethän täällä haukkuvat na
Ai kuka ollut kieltämässä ikinä? Kyllä täällä joku aina aika vahvasti vastustaa, kun joku nainen haluaisi viedä seksiä siihen suuntaan että nämä pisteet tulisivat huomioiduksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aivan, kun ei tunnu niin ei tunnu, miten joku mies voi tulla muuta väittämään. Nämä pisteet ja muut ovat ihan myös oletuksia, eli
Meinaatko siis, että kenelläkään ei tunnu? Kaikki naiset jotka täällä muuta sanovat, ovat mielestäsi valehtelijoita? Oikea naisten puolustaja tässä taas asialla.
Vierailija wrote:
Onhan se outoa, kun joku palstamies haluaisi niin kovasti estää mun orgasmit.
Onneksi mun mies ei halua uskoa tuota typerää ukkoa, vaan panee ja hyväilee klitoristani aina ja aina vaan. Tänäänkin jo 2 kertaa!
Hinkkailkaa vaan vaikka koko päivä. Kumimunat ne oikeasti jaksaa ja jaksaa.
Ap on aina omasta mielestään oikeassa. Se ei ymmärrä, mitä muut kirjottaa eikä koskaan kykene vastaamaan muuta kuin itselleen. Lisäksi ei koskaan muista, että on kertonut jo samat asiat varsin monesti.
Vaikea persoona varustettuna löysällä, hiekan täyttämällä ja pisteettömällä pillulla. Sellaisella, joka löytyy kaikkien naisten jalkojen välistä. Ap:n mukaan siis.
Vierailija wrote:
Ap on aina omasta mielestään oikeassa. Se ei ymmärrä, mitä muut kirjottaa eikä koskaan kykene vastaamaan muuta kuin itselleen. Lisäksi ei koskaan muista, että on kertonut jo samat asiat varsin monesti.
Vaikea persoona varustettuna löysällä, hiekan täyttämällä ja pisteettömällä pillulla. Sellaisella, joka löytyy kaikkien naisten jalkojen välistä. Ap:n mukaan siis.
Eikö ap ole mies, ja ihan eri kuin tämä klitorishullu?
Se on varmaan kun penis osuu emättimen kautta klitoriksen sisäosiin. Mun miehen penis osuu aina sopivasti niihin kohtiin niin saan melkein joka kerta ilman mitään apulaitteita tai lisästimulaatiota.