Paras alkoholijuoma?
Kommentit (26)
Olen siirtynyt juomaan alkoholitonta olutta (Crisp) koska se maistuu paremmalta.
Vierailija wrote:
En tarvitse myrkkyä kehooni.Minulla ei ole tarvetta sekottaa päätä.Minulla ei ole alkoholismia.
Tätäkö kysyttiin?
Valkkari, kolmoselle tiedoksi etten ole alkoholisti.
Vierailija wrote:
En tarvitse myrkkyä kehooni.Minulla ei ole tarvetta sekottaa päätä.Minulla ei ole alkoholismia.
Näkyy olevan ihan ilmankin sekaisin.🤪
Ananas lonkeroa meni kesällä eniten, nyt oon kyllä jo kyllästynyt siihen.
Olut.
Long island iced tea maistuu myös joskus.
Tykkään ranskalaisten Calvadoksesta, siitä parhaasta joka pullon avatessa täyttää omenaisella hienolla tuoksullaan koko huoneen. Tokaksi tykkään savunmakuisesta irlantilaisesta whiskystä. Normaalisti juon alkoholitonta olutta yhden pienen pullon päivässä. En ole alkoholin suurnauttija tai alkoholisti mutta kun jotain nauttii, pitää olla viimeisen päälle hyvää. Nuorena vielä whiskyn kanssa polttelin sikarin. N73
En oo ostanu valtion alkoholi juomia vuosiin, tiputtelen aina silloin tällöin pontikkaa, nytkin on pakastimessa 8 litraa valmista viinaa.
Vodka tonic jäämurskalla ja limellä
Viski
Esim Readbreast Single Pot Still, eli mielummin irlantilainen
En osaa valita ykköstä, mutta kyllä se viinien joukosta löytyy. Varmaan pakko valita punaviini. Joku italialainen tammitynnyrinen.