Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot tytöt, mistä löydätte talvitakkinne?

Vierailija
23.10.2023 |

Minulla ei ole talvitakkia, koska olen lihonut ja vaikka laihduttaisinkin, en ehtisi laihtua täksi tulevaksi talveksi, joten tarvitsen talvitakin. 

Olen omenamallia, enkä löydä sopivaa liikkeistä, jossa kaikki takit ovat enemmän tai vähemmän tyköistuvia. Lisäksi ostoa hankaloittaa rahapula, joten kolmenumeroinen luku on auttamatta liian kallis.

Kuljenko talven paitasillani?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonprix

Zizzi

Ellos

Ulla Popken

Kaikki ed. mainitut ovat suomeksi toimivia verkkokauppoja. Zizziin kannattaa liittyä kanta-asiakkaaksi niin mm. palautus on ilmainen postikulujen osalta

Vierailija
62/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä syksynä kaupat ovat täynnä jättikokoisia toppatakkeja. Olen yrittänyt löytää tyköistuvampaa mallia, mutta valikoima näyttää olevan kehopositiivisia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cellbessiltä eilen tilasin, saas nähdä minkälainen on päällä. Palautan ellei ole ja tilaan uuden. 

Vierailija
64/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla ei saa hyvää. Se sanonta pätee myös kun talvitakeista kysymys. 

Vierailija
65/74 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Cellbessiltä eilen tilasin, saas nähdä minkälainen on päällä. Palautan ellei ole ja tilaan uuden.

Oletko ap? Kiva jos löysit mieluisan mallin.

Vierailija
66/74 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksumpi talvitakki on aikanaan ostettu Stockalta, mahtaako sieltä enää löytyä mitään.

Ohuemman villaisen ostin Atelier Goldnerilta. Istuu mulle oikein hyvin ja malli sopii tällaiselle leveälanteiselle. Ainut ongelma on, että heiltä en pitkää takkia löydä, niitä on vain pari ja sopivat malliltaan pitkille ihmisille.

Vierailija
67/74 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iki-ihana Tiltaltti Shop Keuruulla. Katso netista/facebookista, sielta voi tilata!

Vierailija
68/74 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Haloselta ja Sokokselta ainakin  Soyaconcept. Itse ostin juuri tämän mustana:

https://www.halonen.fi/soyaconcept-tikkitakki-fenya-58-246790.html?gcli…

Ei kait tuolla pärjää pakkasella. Nyt näillä ilmoilla kyllä.

Vierailija
69/74 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tänä syksynä kaupat ovat täynnä jättikokoisia toppatakkeja. Olen yrittänyt löytää tyköistuvampaa mallia, mutta valikoima näyttää olevan kehopositiivisia varten.

Te boomeritantat ette ymmärrä.muodin ja tyylin päälle mitään. Olette jämähtäneet teini-ikänne lookiin 1980-luvulta,ja siinä pysytte. Samaa tätityyliä pitää olla kuin aina. Ostakaa vaatteenne Tokmannilta tai Promasata,mistä muutkin boomeritädit ostaa frillatunikat ja pillifarkut🤣

Vierailija
70/74 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzi. Alennusmyynneistä muutamalla kympillä!

Vierailija
71/74 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi itsekin löytää halpa takki, koska laskettu aika on alkuvuodesta eikä vanhat takit sovi. Eli takin käyttöikä jää aika lyhyeksi, minkä vuoksi saatan nyt sortua pikaketjujen halpiksiin. 

Bonprix on huonoa kiinalaatua, mutta niin ne taitaa olla kaikki. Löytyisiköhän nyt sopivaa jättitakkia jopa Sinsaysta tai New Yorkerista? Olen aiemmin kiertänyt ne kaukaa...

Vierailija
72/74 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pitäisi itsekin löytää halpa takki, koska laskettu aika on alkuvuodesta eikä vanhat takit sovi. Eli takin käyttöikä jää aika lyhyeksi, minkä vuoksi saatan nyt sortua pikaketjujen halpiksiin. 

Bonprix on huonoa kiinalaatua, mutta niin ne taitaa olla kaikki. Löytyisiköhän nyt sopivaa jättitakkia jopa Sinsaysta tai New Yorkerista? Olen aiemmin kiertänyt ne kaukaa...

Ja Sinsay on puolalainen. Aika heppoisia olivat monet asusteet, mutta halpoja. Pari käyty tutkimassa tarjontaa. Halvalla voi ostaa tiedä sitten mikä on laatu ja kesto. 

Vierailija
73/74 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen tilannut muutaman vuoden sisään bonprixiltä mekkoja, takkeja ym. Olen ihan tyytyväinen ollut laatuun. Hinnat eivät ole korkeat joten siitä plussaa. Kiinalaista tai kiinassa tehdään kuulema marimekonkin tuotteita. 

Vierailija
74/74 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Te boomeritantat ette ymmärrä.muodin ja tyylin päälle mitään. Olette jämähtäneet teini-ikänne lookiin 1980-luvulta,ja siinä pysytte. Samaa tätityyliä pitää olla kuin aina. Ostakaa vaatteenne Tokmannilta tai Promasata,mistä muutkin boomeritädit ostaa frillatunikat ja pillifarkut🤣

Ai sä tykkäät, että kasikymppiset käyttää pillifarkkuja, joo ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi