Isot tytöt, mistä löydätte talvitakkinne?
Minulla ei ole talvitakkia, koska olen lihonut ja vaikka laihduttaisinkin, en ehtisi laihtua täksi tulevaksi talveksi, joten tarvitsen talvitakin.
Olen omenamallia, enkä löydä sopivaa liikkeistä, jossa kaikki takit ovat enemmän tai vähemmän tyköistuvia. Lisäksi ostoa hankaloittaa rahapula, joten kolmenumeroinen luku on auttamatta liian kallis.
Kuljenko talven paitasillani?
Kommentit (74)
Tänä syksynä kaupat ovat täynnä jättikokoisia toppatakkeja. Olen yrittänyt löytää tyköistuvampaa mallia, mutta valikoima näyttää olevan kehopositiivisia varten.
Cellbessiltä eilen tilasin, saas nähdä minkälainen on päällä. Palautan ellei ole ja tilaan uuden.
Halvalla ei saa hyvää. Se sanonta pätee myös kun talvitakeista kysymys.
Vierailija wrote:
Cellbessiltä eilen tilasin, saas nähdä minkälainen on päällä. Palautan ellei ole ja tilaan uuden.
Oletko ap? Kiva jos löysit mieluisan mallin.
Paksumpi talvitakki on aikanaan ostettu Stockalta, mahtaako sieltä enää löytyä mitään.
Ohuemman villaisen ostin Atelier Goldnerilta. Istuu mulle oikein hyvin ja malli sopii tällaiselle leveälanteiselle. Ainut ongelma on, että heiltä en pitkää takkia löydä, niitä on vain pari ja sopivat malliltaan pitkille ihmisille.
Iki-ihana Tiltaltti Shop Keuruulla. Katso netista/facebookista, sielta voi tilata!
Vierailija wrote:
Haloselta ja Sokokselta ainakin Soyaconcept. Itse ostin juuri tämän mustana:
https://www.halonen.fi/soyaconcept-tikkitakki-fenya-58-246790.html?gcli…
Ei kait tuolla pärjää pakkasella. Nyt näillä ilmoilla kyllä.
Vierailija wrote:
Tänä syksynä kaupat ovat täynnä jättikokoisia toppatakkeja. Olen yrittänyt löytää tyköistuvampaa mallia, mutta valikoima näyttää olevan kehopositiivisia varten.
Te boomeritantat ette ymmärrä.muodin ja tyylin päälle mitään. Olette jämähtäneet teini-ikänne lookiin 1980-luvulta,ja siinä pysytte. Samaa tätityyliä pitää olla kuin aina. Ostakaa vaatteenne Tokmannilta tai Promasata,mistä muutkin boomeritädit ostaa frillatunikat ja pillifarkut🤣
Zizzi. Alennusmyynneistä muutamalla kympillä!
Pitäisi itsekin löytää halpa takki, koska laskettu aika on alkuvuodesta eikä vanhat takit sovi. Eli takin käyttöikä jää aika lyhyeksi, minkä vuoksi saatan nyt sortua pikaketjujen halpiksiin.
Bonprix on huonoa kiinalaatua, mutta niin ne taitaa olla kaikki. Löytyisiköhän nyt sopivaa jättitakkia jopa Sinsaysta tai New Yorkerista? Olen aiemmin kiertänyt ne kaukaa...
Vierailija wrote:
Pitäisi itsekin löytää halpa takki, koska laskettu aika on alkuvuodesta eikä vanhat takit sovi. Eli takin käyttöikä jää aika lyhyeksi, minkä vuoksi saatan nyt sortua pikaketjujen halpiksiin.
Bonprix on huonoa kiinalaatua, mutta niin ne taitaa olla kaikki. Löytyisiköhän nyt sopivaa jättitakkia jopa Sinsaysta tai New Yorkerista? Olen aiemmin kiertänyt ne kaukaa...
Ja Sinsay on puolalainen. Aika heppoisia olivat monet asusteet, mutta halpoja. Pari käyty tutkimassa tarjontaa. Halvalla voi ostaa tiedä sitten mikä on laatu ja kesto.
Vierailija wrote:
Olen tilannut muutaman vuoden sisään bonprixiltä mekkoja, takkeja ym. Olen ihan tyytyväinen ollut laatuun. Hinnat eivät ole korkeat joten siitä plussaa. Kiinalaista tai kiinassa tehdään kuulema marimekonkin tuotteita.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Te boomeritantat ette ymmärrä.muodin ja tyylin päälle mitään. Olette jämähtäneet teini-ikänne lookiin 1980-luvulta,ja siinä pysytte. Samaa tätityyliä pitää olla kuin aina. Ostakaa vaatteenne Tokmannilta tai Promasata,mistä muutkin boomeritädit ostaa frillatunikat ja pillifarkut🤣
Ai sä tykkäät, että kasikymppiset käyttää pillifarkkuja, joo ei.
Bonprix
Zizzi
Ellos
Ulla Popken
Kaikki ed. mainitut ovat suomeksi toimivia verkkokauppoja. Zizziin kannattaa liittyä kanta-asiakkaaksi niin mm. palautus on ilmainen postikulujen osalta