Isot tytöt, mistä löydätte talvitakkinne?
Minulla ei ole talvitakkia, koska olen lihonut ja vaikka laihduttaisinkin, en ehtisi laihtua täksi tulevaksi talveksi, joten tarvitsen talvitakin.
Olen omenamallia, enkä löydä sopivaa liikkeistä, jossa kaikki takit ovat enemmän tai vähemmän tyköistuvia. Lisäksi ostoa hankaloittaa rahapula, joten kolmenumeroinen luku on auttamatta liian kallis.
Kuljenko talven paitasillani?
Kommentit (74)
Olen erittäin rintava ja ostan aina miesten vaatteita.
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille, katsastan nuo nettisivut läpi. :)
ap
Vierailija wrote:
Mulla Prisman miesten kevytuntuvatakki koko xxxl. Maksoi alle sata euroa.
Palkastakiksi aion sovittaa Joutsen toppatakkia. Isojen miesten Dresman myy isoja takkeja. Kukaan ei huomas onko takki miesten mallia.
Tämä miesten osasto on ihan hyvä vinkki. Tavan tallaaja ei erota kumman käden puolella ne napit ja vetoketjut ovat.
Kärkkäiseltä löytyy curves ja plus mallisto.
Minä taas en ymmärrä, miten kurvikas tai ylipainoinen nainen voisi mahtua miesten vaatteisiin. Nainen kun lihoo juuri niistä paikoista, joissa ei miesten vaatteissa ole ylimääräistä tilaa ennenkään ollut.
siksi mun on vähän vaikea uskoa näiden ”vinkkien” olevan tosissaan annettujakaan
Haloselta ja Sokokselta ainakin Soyaconcept. Itse ostin juuri tämän mustana:
https://www.halonen.fi/soyaconcept-tikkitakki-fenya-58-246790.html?gcli…
Vierailija wrote:
Olen erittäin rintava ja ostan aina miesten vaatteita.
Isot tissit...🤢🤮
Vierailija wrote:
Minä taas en ymmärrä, miten kurvikas tai ylipainoinen nainen voisi mahtua miesten vaatteisiin. Nainen kun lihoo juuri niistä paikoista, joissa ei miesten vaatteissa ole ylimääräistä tilaa ennenkään ollut.
siksi mun on vähän vaikea uskoa näiden ”vinkkien” olevan tosissaan annettujakaan
Mulla nimenomaan isot rinnat ja lantio ja usein miesten mallit sopivat päälle, eri asia miten hyvältä näyttää. Miehet vain ovat isompia.
ry 120, ly 126
Kiva kun pidät ketjua ylhäällä 😘😘😘
Minulla on Excuse my Bonbonin villakangastakki, pari pitkää villakangastakkia kirpparilta, tikkitakkeja Noomilta, välikausitakit R-Collectionilta. Harkitsen kunnon talvitakkia tuolta jälkimmäisestä.
t. 85J
En tiedä kuinka isosta tässä nyt puhutaan, mutta olen kokoa 48-50 ja ostin oman melkein polviin ylettyvän toppatakkini pari vuotta sitten Intersportista. Sellainen väljän mallinen, ihanan lämmin. Intersportista olen muutenkin löytänyt itselleni sopivia urheiluvaatteita, kun taas esim. XXL:ssä - toisin kuin nimen perusteella voisi kuvitella 😁 - niitä ei todellakaan ole.
H&M. Niillä on netissä plusosasto.
Hinnat ja laatu on kohtuulliset.
Ite tilasin viime talvena Kärkkäisen verkkokaupasta, siä on isoja kokoja ja vielä työttömänä köyhänä löysin jonkun huipputarjouksen, että ylipäänsä pystyin takin ostamaan,
kannattaa kytätä niitä alennuksia jos rahat tiukalla kuten mulla, siä ne alennukset saattaa olla esim. vain viikon voimassa ja tietysti ne alennus tuotteet myös menevät nopeammin kaupaksi, että löytyy sitten vielä kokoja.
Etsin kauan sillon kaikki mahdolliset verkkokaupat läpi, ja kyllä niitä isoja kokoja löytyi joitain muistakin verkkokaupoista, mutta hintaa oli mulle aivan liikaa, joten tuo kärkkäinen jäi melkein ainoaks vaihtoehdoks.
Jos hinnalla ei mitään väliä, niin onhan noita suuria kokoja nykyään vähän kaikissa kaupoissa.
Vierailija wrote:
https://www.bonprix.fi/tyyli/a-linjainen-pitka-villakangasmainen-takki-…
Bonbrixillä on myös malli ( voi olla useitakin) pitkästä tikkitakista over size mallia. Tilasin ja annoin sukulaiselle kun oli liian suuri mulle. Muuten olisin tykännyt, maksoi n 55e.,,
Intersportista, niillä näkyy senttimitat netissä. Ja luhdalla on plusmitoitettuja malleja myös.
Itse ostin Tokmannilta ison koon takin, maksoi 30€. Prismaa kannattaa myös testata.
Itse löysin just jättikokoisia XXXL jätesäkkejä. Imartelevat kurrrvikkaita muotojani!