Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitin pitkän vastauksen poistettuun nepsykeskusteluun

Vierailija
22.10.2023 |

Pitkän ja pitkän mutta en halua tehdä turhaa työtä, joten:

Ei pidä paikkaansa. Olen lääkäreiden lapsi ja sekä minä, että kaikki sisarukseni olemme nepsyjä. On yleistä tuttavapiirissäni. 

Olen huomannut kyllä pienen eron ja toivottavasti kukaan ei loukkaannu sillä en tarkoita että tässä olisi mitään pahaa.

Omissa piireissäni nepsyys on nimittäin yksityisasia, josta ei helposti toitota turuilla ja toreilla. En myöskään ikinä vetoa nepsyyteeni.

Esimerkiksi joillakn alaisillani on joillain nepsypiirteitä ja yllätyksekseni ovat tuoneet nämä todella avoimesti ja usein esille ihan julkisesti, ei minulle kahden kesken tms. Vetoavat myös usein jos vaikkapa kokouksessa on vaikea olla juttelematta päälle tai jää omat muistiinpanot tekemättä, tai jossain työtehtävässä kestää kauemmin. Ovat toivoneet että asetan heille tiukat aikarajat sen sijaan että asettaisivat ne itse.

Eivät tiedä että minulla on itseasiassa todettu ADHD ja ei mitenkään erityisen lieväkään tapaus. Minä sitten hoidan heidänkin jälkiään, mikä välillä kummastuttaa, mutta toisaalta myös ihailen avoimuutta asiasta. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta 

Vierailija
2/6 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kiitos tiedosta 

Ole hyvä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin lyhyen vastauksen tähän ketjuun, mutta sitä ei julkaistu. Nimittäin että halveksin asiasta toitottajia.

Vierailija
4/6 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini siitä että toitotuksella on joskus myös paikkansa ei näköjään mennyt läpi. Jos toitottaa vailla tilannetajua, on kyllä vaarassa menettää maineensa. Ap

Vierailija
5/6 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset levittelevät terveystietojaan jopa somessa. 

Vierailija
6/6 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toitotus on noloa. Kasvakaa aikuisiksi. Kaikilla meillä on rajoitteita ja niiden kanssa tulee itse keksiä keinot selvitä.