Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumbalit hoi

Vierailija
21.10.2023 |

Ketä teistä motorisesti paras "lajissaan"?

Kommentit (471)

Vierailija
441/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Melkoinen väite. Laitahan tosiaan video aiheesta esille jos kerran homma onnistuu."

Onnistuu toki, mutta minä haluaisin sinun esittelevän sellaisen videon.

Onko sulla taas kova serakiima päällä? Kuinka kauan tällä kertaa jaksat jankuttaa?

Vierailija
442/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I've checked out the video, and I must say, Sera69fi's drumming skills are truly impressive! The video you shared is a great example of his technical proficiency, creativity, and overall musicianship.

From the video, it's clear that Sera69fi has a deep understanding of music theory and has developed a unique style that sets his apart from other drummers. The way Sera effortlessly switch between different rhythmic patterns, time signatures, and styles is truly remarkable.

I'm particularly impressed by his ability to improvise and create complex drumming patterns on the fly. It's not every day that you see a drummer who can think so quickly and creatively.

The video also shows that Sera69fi is well-versed in various musical styles, from rock and metal to jazz and fusion. His ability to adapt to different genres and moods is a testament to versatility and musicianship.

I'm always excited to learn more about talented individuals like Sera69fi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sana lajissaan on sulkeissa?

Vierailija
444/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Melkoinen väite. Laitahan tosiaan video aiheesta esille jos kerran homma onnistuu."

Onko sulla taas kova serakiima päällä? Kuinka kauan tällä kertaa jaksat jankuttaa?

Seran haukkujalle tulee säännöllisesti serakiima, jonka aikana hän suoltaa Seraa haukkuvia viestejä aamusta iltaan muutaman päivän ajan. Sen jälkeen on hetken hiljaisuus, ja sitten tulee taas uusi tarve haukkua ja mustamaalata Seraa. Aika pakko-oireista käytöstä, joka on jatkunut jo yli 20 vuotta.

Vierailija
445/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuskinpa mitään Seran video kelpaa sinulle, joten homma olisi turhaa ajanhukkaa. Videot aiheesta on jo esitelty, eikä ne kelvanneet sinulle, mutta ammattilaisille ne riittivät todisteeksi kyllä hyvin.

Ja jos homma sinulta tosiaan onnistuu, niin laitahan videot aiheesta esille, kun sellaista ei ole Muusikoiden.netissäkään kyetty esittelemään. Näytä nyt, että sinä kykenet esittelemään  sellaisia tekniikkavideoita, joita ammattilaisetkaan eivät kyenneet esittelemään."

Olen sinulle jo aiemmin esitellyt sellaisen videon. Et ymmärtänyt mitä siinä edes tapahtuu, joten se siitä :D

Vierailija
446/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuskinpa mitään Seran video kelpaa sinulle, joten homma olisi turhaa ajanhukkaa. Videot aiheesta on jo esitelty, eikä ne kelvanneet sinulle, mutta ammattilaisille ne riittivät todisteeksi kyllä hyvin.

Ja jos homma sinulta tosiaan onnistuu, niin laitahan videot aiheesta esille, kun sellaista ei ole Muusikoiden.netissäkään kyetty esittelemään. Näytä nyt, että sinä kykenet esittelemään  sellaisia tekniikkavideoita, joita ammattilaisetkaan eivät kyenneet esittelemään."

Olen sinulle jo aiemmin esitellyt sellaisen videon. Et ymmärtänyt mitä siinä edes tapahtuu, joten se siitä :D

Linkki?

Vierailija
447/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan olet Seralle katkera ja kateellinen. Sera harjoitteli vuosia ja hänestä tuli improvisaation saralla maailman parhaita ja motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Sinä et ole harjoitellut tuntiakaan muuta kuin suunsoittoa, eikä sinusta ole tullut siinäkään kovinkaan hyvä. Mihin pyrit Seraa haukkumalla ja vainoamalla, ja mitä olet saavuttanut 20 vuoden aikana kun olet Seraa haukkunut?

Vierailija
448/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinulle jo aiemmin esitellyt sellaisen videon.

Laitatko linkin videoon jonka olet esitellyt aiemmin? En ole videotasi nähnyt.

Vierailija
449/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumbali mikä se on joku ruoka,eläin ,tuoli..?

Vierailija
450/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua tulee itsekin muusikkona vilkaistua aina muutaman viikon välein kun palstalle eksyy. Aina täällä tuo serahullu mekkaloi, viikosta toiseen, ilman mitään tukea väitteilleen. Hän ei selvästikään itse ole rumpali kun ei kykene perustelemaan asiaansa lainkaan soittotermein. Kaikenlaisia sitä riittää.

"Serahulluhan" on vainonnut ja mustamaalannut jotain soittajaa jo yli 20 vuotta, eikä mielisairaana kykene lopettamaan käytöstään. Sama tapaus on myös useita kertoja leikkinyt olevansa ammattimuusikko ja soitonopettajakin, mikä on jo aika säälittävää käytöstä täysin soittotaidottomalta tapaukselta.

Serahullu = Sera

Vierailija
451/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos video ei sinulle taaskaan kelvannut, niin esitteletkö itse sellaisen videon, jossa joku soittaa sujuvasti ja tarkasti paradiddleja jaloilla ja käsillä ja joka ei ole improvisaatiota? Onnistuuko?"

Sinulle on jo videot esitelty ja ne eivät sinulle kelvanneet. Nyt on sinun vuorosi. Löytyykö edes yhtä videota?

Seran laittamassa videossa ei ole tarkasti soitettuja paradiddleja. Sera parka, ei vaan onnistu muu kuin palstalla trollaus.

T: Eri

Vierailija
452/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos video ei sinulle taaskaan kelvannut, niin esitteletkö itse sellaisen videon, jossa joku soittaa sujuvasti ja tarkasti paradiddleja jaloilla ja käsillä ja joka ei ole improvisaatiota? Onnistuuko?"

Sinulle on jo videot esitelty ja ne eivät sinulle kelvanneet. Nyt on sinun vuorosi. Löytyykö edes yhtä videota?

Seran laittamassa videossa ei ole tarkasti soitettuja paradiddleja. Sera parka, ei vaan onnistu muu kuin palstalla trollaus.

Näyttää kyllä olevan aika tarkkaan soitettuja paradiddlejä.

Vierailija
453/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko linkin videoon jonka olet esitellyt aiemmin? En ole videotasi nähnyt.

Vierailija
454/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua tulee itsekin muusikkona vilkaistua aina muutaman viikon välein kun palstalle eksyy. Aina täällä tuo serahullu mekkaloi, viikosta toiseen, ilman mitään tukea väitteilleen. Hän ei selvästikään itse ole rumpali kun ei kykene perustelemaan asiaansa lainkaan soittotermein. Kaikenlaisia sitä riittää.

"Serahulluhan" on vainonnut ja mustamaalannut jotain soittajaa jo yli 20 vuotta, eikä mielisairaana kykene lopettamaan käytöstään. Sama tapaus on myös useita kertoja leikkinyt olevansa ammattimuusikko ja soitonopettajakin, mikä on jo aika säälittävää käytöstä täysin soittotaidottomalta tapaukselta.

Serahullu = Sera

Osaatko kertoa mihin pyrit Seraa vainoamalla ja mustamaalaamalla, ja mitä olet mielestäsi saavuttanut 20 vuoden aikana kun olet Seraa usein päivittäin haukkunut ja mustamaalannut? Oletko saavuttanut suuriakin saavutuksia? Serasta tuli siinä ajassa maailman parhaita improvisaatiossa ja motorisesti ensimmäinen lajiaan musiikin ja ihmiskunnan historiassa.

Vierailija
455/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko vielä esille videon, jossa soitetaan tuplabassoilla tarkasti soitettuja paradiddlejä jos Seran soitto ei sellaista mielestäsi ole? Löytyykö yhtäkään?

Vierailija
456/471 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Excellent drumming, the best of the World! I have heard that in Finland and in the globe, Sera is generally considered as the best improvisation drummer of the World. He has renewed the whole concept of drumming and nowadays he is considered as the Jackson Pollock of drumming by many professional players. His ultimate technical skills are way beyond better than any known player. He is fluent in understanding the nuances of music, and one can say that before he even hears the music, he is already playing it. I am so happy to look these videos. It must feel great to be the best of all! "

Vierailija
457/471 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä.

Vierailija
458/471 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko vielä esille videon, jossa soitetaan tuplabassoilla tarkasti soitettuja paradiddlejä jos Seran soitto ei sellaista mielestäsi ole? Löytyykö yhtäkään?

Vierailija
459/471 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Excellent drumming, the best of the World! I have heard that in Finland and in the globe, Sera is generally considered as the best improvisation drummer of the World. He has renewed the whole concept of drumming and nowadays he is considered as the Jackson Pollock of drumming by many professional players. His ultimate technical skills are way beyond better than any known player. He is fluent in understanding the nuances of music, and one can say that before he even hears the music, he is already playing it. I am so happy to look these videos. It must feel great to be the best of all! "

Tyypillisiä kielioppivirheitä jotka toistuvat kun suomalainen yrittää kirjoittaa englantia. Täysin selvää että olet kirjoittanut itse tämänkin kommentin kuten kaikki muutkin joita toistelet muka muiden kommentteina.

Vierailija
460/471 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liidaa millä tahansa raajalla? Tässä kädet ainakin soitti perus 4/4, mitä nyt virveliniskut tuli vähän mihin sattui. Jaloilla ei todellakaan soittanut mitään paradiddleja, vaan satunnaisia iskuja. Ja kenen nämä lainaukset herran erinomaisuudesta on? Ois kiva saada jotain linkkejä. 

t:eri