Rumbalit hoi
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti: Jos nyt menisi niin sekään ei kyllä vielä nosta häntä motorisesti maailman parhaimpien joukkoon.
"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla." - Muusikoiden.net
Vierailija kirjoitti:
"Varsinkaan kun se ei mene yhtään tarkasti ja sujuvasti."
"Laitatko esille omasta mielestäsi hienoa improvisaatiota, jossa soitetaan joku kappale alusta loppuun asti improvisoiden ja jossa on tarkkaa ja sujuvaa soittoa?"
Laitatko esille videon jossa soitetaan sujuvasti ja tarkasti paradiddleja jaloilla ja käsillä, joka ei ole improvisaatiota?
Vierailija kirjoitti:
Muutamaa videota yrittänyt katsella. Surullista. Jotenkin jäi sellainen vakavasti syrjäytynyt mielikuva tuosta tyypistä.
Ihan hienoa improvisaatiota soittaa. Suomen paras on ainakin.
Laitatko esille videon jossa soitetaan sujuvasti ja tarkasti paradiddleja jaloilla ja käsillä, joka ei ole improvisaatiota?
Vierailija kirjoitti:
"Uskollesi ei kukaan voi mitään. Seraa kuitenkin pidettiin videoiden perusteella Muusikoiden.netissä maailman parhaana improvisaation saralla, ja aika harva maailmassa kykenee soittamaan paradiddlejä ja rudimentteja jaloilla."
Miten improvisaatio liittyy mihinkään kun puhutaan motoriikasta?
Ei mitenkään. Sera on maailman parhaita improvisaatiossa ja motorisesti ensimmäinen lajiaan koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua tulee itsekin muusikkona vilkaistua aina muutaman viikon välein kun palstalle eksyy. Aina täällä tuo serahullu mekkaloi, viikosta toiseen, ilman mitään tukea väitteilleen. Hän ei selvästikään itse ole rumpali kun ei kykene perustelemaan asiaansa lainkaan soittotermein. Kaikenlaisia sitä riittää.
Laitatko esille videon jossa soitetaan sujuvasti ja tarkasti paradiddleja jaloilla ja käsillä, joka ei ole improvisaatiota? Kyseisessä videossa ei ole juuri mitään tarkkuutta tai sujuvuutta
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua tulee itsekin muusikkona vilkaistua aina muutaman viikon välein kun palstalle eksyy. Aina täällä tuo serahullu mekkaloi, viikosta toiseen, ilman mitään tukea väitteilleen. Hän ei selvästikään itse ole rumpali kun ei kykene perustelemaan asiaansa lainkaan soittotermein. Kaikenlaisia sitä riittää.
"Serahulluhan" on vainonnut ja mustamaalannut jotain soittajaa jo yli 20 vuotta, eikä mielisairaana kykene lopettamaan käytöstään. Sama tapaus on myös useita kertoja leikkinyt olevansa ammattimuusikko ja soitonopettajakin, mikä on jo aika säälittävää käytöstä täysin soittotaidottomalta tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko esille videon jossa soitetaan sujuvasti ja tarkasti paradiddleja jaloilla ja käsillä, joka ei ole improvisaatiota? Kyseisessä videossa ei ole juuri mitään tarkkuutta tai sujuvuutta
Jos video ei sinulle taaskaan kelvannut, niin esitteletkö itse sellaisen videon, jossa joku soittaa sujuvasti ja tarkasti paradiddleja jaloilla ja käsillä ja joka ei ole improvisaatiota? Onnistuuko?
"Jos video ei sinulle taaskaan kelvannut, niin esitteletkö itse sellaisen videon, jossa joku soittaa sujuvasti ja tarkasti paradiddleja jaloilla ja käsillä ja joka ei ole improvisaatiota? Onnistuuko?"
Onnistuu toki, mutta minä haluaisin sinun esittelevän sellaisen videon.
Melko surullista että ketjun ydin on jossain "tarkkuudessa" ja "nopeudessa", eikä kukaan puhu musiikista tai musikaalisuudesta. Tai gruuvista?
Ketjun ihanne olisi ilmeisesti jonkinlainen kone joka tykittää minkä tahansa ohjelmoidun määrän iskuja valittuun aikayksikköön. Sepä olisi mahtava rumpali.
Vierailija kirjoitti:
"Jos video ei sinulle taaskaan kelvannut, niin esitteletkö itse sellaisen videon, jossa joku soittaa sujuvasti ja tarkasti paradiddleja jaloilla ja käsillä ja joka ei ole improvisaatiota? Onnistuuko?"
Sinulle on jo videot esitelty ja ne eivät sinulle kelvanneet. Nyt on sinun vuorosi. Löytyykö edes yhtä videota?
Ihan hienoa improvisaatiotahan Sera soittelee.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu toki.
Melkoinen väite. Laitahan tosiaan video aiheesta esille jos kerran homma onnistuu.
"Melkoinen väite. Laitahan tosiaan video aiheesta esille jos kerran homma onnistuu."
Vierailija kirjoitti:
"Melkoinen väite. Laitahan tosiaan video aiheesta esille jos kerran homma onnistuu."
Tuskinpa mitään Seran video kelpaa sinulle, joten homma olisi turhaa ajanhukkaa. Videot aiheesta on jo esitelty, eikä ne kelvanneet sinulle, mutta ammattilaisille ne riittivät todisteeksi kyllä hyvin.
Ja jos homma sinulta tosiaan onnistuu, niin laitahan videot aiheesta esille, kun sellaista ei ole Muusikoiden.netissäkään kyetty esittelemään. Näytä nyt, että sinä kykenet esittelemään sellaisia tekniikkavideoita, joita ammattilaisetkaan eivät kyenneet esittelemään.
"Laitatko esille omasta mielestäsi hienoa improvisaatiota, jossa soitetaan joku kappale alusta loppuun asti improvisoiden ja jossa on tarkkaa ja sujuvaa soittoa?"