Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8331)

Vierailija
5841/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässäkään ei ole lähteitä, eikä sellaisia löydy myöskään englanniksi hakemalla. Toisin sanoen koko juttu voi olla joko toimittajan oma mielipide tai toisesta kielestä käännetty toimittajan mielipide. Veikkaan jälkimmäistä."

Eikö se ole aivan sama vaikkein ollut lähdettä laitettu, koska vaikutat niin tyhmältä, ettet sinä koskaan tule saamaan todella voimakkaita orgasmeja?

Jos jutussa olisi lähteenä tieteellinen tutkimus tai edes uutisointi sellaisesta, voisin uskoakin. Uskon moneen muuhunkin todistettuun asiaan vaikkei siitä olisi omaa kokemusta. Iho-orgasmi näyttäisi jo terminä olevan harhaanjohtava, koska ilmiössä on kyse ulkopuolisista ärsykkeistä mihin reagoidaan iholla, eikä iholle tehtävistä asioista mihin keho reagoi saamalla orgasmin. Suuteleminen tai erogeenisten alueiden stimulointi ja niistä saatava mielihyvä on ihan eri asia.

Vierailija
5842/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkeen pitäisi olla tieteellinen tutkimus? En minäkään ottanut todesta, että mies voi saada useita orgasmeja peräkkäin, mutta pakko se oli sitten uskoa, kun sen itse koki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5843/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkeen pitäisi olla tieteellinen tutkimus? En minäkään ottanut todesta, että mies voi saada useita orgasmeja peräkkäin, mutta pakko se oli sitten uskoa, kun sen itse koki.

Niin. Miksi haluta mitään todenettua tietoa mistään, kun mutulla ja huhupuheillakin pärjää. Miehen peräkkäiset orgasmit ovat fakta, uskon vaikken ole itse kokenutkaan.

Vierailija
5844/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5846/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi haluta mitään todenettua tietoa mistään, kun mutulla ja huhupuheillakin pärjää."

Mikäs sen parempaa todentamista, kuin omakohtainen kokemus.

Vierailija
5847/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen perättäiset orgasmitkin voi ymmärtää ainakin kahdella tavalla.

Vierailija
5848/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän kuulostaa ihan loogiselta ja tuon ny tajuaa jokainen joka kiihottuu herkästi.

"Myös suutelu voi saada aikaan orgasmin. Iho-orgasmeissa ei tarvita genitaalialueen kosketusta. Iho-orgasmin saaminen yleensä edellyttää pitkään jatkuvaa hyväilyä tai suutelua ja siihen vaikuttaa ihmisen oma herkkyys."

Vierailija
5849/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun ei tee kakaroita ollenkaan niin,ei tule moisia ongelmia.

Vierailija
5850/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän kuulostaa ihan loogiselta ja tuon ny tajuaa jokainen joka kiihottuu herkästi.

"Myös suutelu voi saada aikaan orgasmin. Iho-orgasmeissa ei tarvita genitaalialueen kosketusta. Iho-orgasmin saaminen yleensä edellyttää pitkään jatkuvaa hyväilyä tai suutelua ja siihen vaikuttaa ihmisen oma herkkyys."

Jos iho-orgasmilla tarkoitetaan esimerkiksi nännien stimulointia, se onkin täysin loogista, koska rinnat ovat erogeeninen alue. Myös miehillä näin sivumennen sanoen. Ja on täysin yksilökohtaista, minkä kehon alueen hyväilystä saa mielihyvää, mutta sellaista käsitettä kuin iho-orgasmi tarkoittaen ihon hyväilemistä ei ole. Se on vain orgasmi.

Vierailija
5851/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittikö tämän ketjun Ap enää sen jälkeen, kun kertoi muuttaneensa vuokralle teinien kanssa?

Vierailija
5852/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittikö tämän ketjun Ap enää sen jälkeen, kun kertoi muuttaneensa vuokralle teinien kanssa?

Ei mielestäni. Jos muistan oikein, sanoi silloin lopettavansa päivittämisen.

Vierailija
5853/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos iho-orgasmilla tarkoitetaan esimerkiksi nännien stimulointia, se onkin täysin loogista, koska rinnat ovat erogeeninen alue. Myös miehillä näin sivumennen sanoen. Ja on täysin yksilökohtaista, minkä kehon alueen hyväilystä saa mielihyvää, mutta sellaista käsitettä kuin iho-orgasmi tarkoittaen ihon hyväilemistä ei ole. Se on vain orgasmi.

En usko, että miehillä nännit ovat erogeenisiä alueita. Kukahan hölmö senkin on keksinyt.

Vierailija
5854/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mielestäni. Jos muistan oikein, sanoi silloin lopettavansa päivittämisen.

Ai, muostin taas, että sanoi vielä päivittävänsä. Ehkä muistan väärin.

Vierailija
5855/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit toiset puhuu aivo-orgasmeista kun kuuntelevat jotain kuiskintaa tai muita kummallisia ääniä. Siihen liittyy se kirjainsarja, jota en muista. Ei taida sekään olla sama asia.

Vierailija
5856/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit toiset puhuu aivo-orgasmeista kun kuuntelevat jotain kuiskintaa tai muita kummallisia ääniä. Siihen liittyy se kirjainsarja, jota en muista. Ei taida sekään olla sama asia.

ASMR. Voi harmi jos ap ei enää palaa, olisi ollut kiva tietää kuinka asiat ovat lähteneet rullaamaan.

Vierailija
5857/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ASMR. Voi harmi jos ap ei enää palaa, olisi ollut kiva tietää kuinka asiat ovat lähteneet rullaamaan.

Sitä luulen aika monen odottavan, kun käyvät täällä kurkkimassa. Siks tää ketju pysyy pinnalla.

Vierailija
5858/8331 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli iltapäivällä jotain rasistilesboja kylvämässä naisvihaa.

Vierailija
5859/8331 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on täällä mielenkiintoiset jutut, pakko sanoa. Kuulumisiani on näköjään kyselty.

Olen ostamassa exän osuuden talosta, kunhan saadaan ero hoidettua loppuun ja hän löytää uuden asunnon. Kommunikaatio sujuu vähän paremmin kuin alkuvuodesta. Ymmärtää jo, että olen ollut koko ajan tosissani. Teinit tekevät kotitöitä, mutta usein siitä pitää muistuttaa. Hekin ovat tyytyväisiä että pääsevät takaisin kotiin. Muuten elämä sujuu mukavasti.

Ap

Vierailija
5860/8331 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on täällä mielenkiintoiset jutut, pakko sanoa. Kuulumisiani on näköjään kyselty.

Olen ostamassa exän osuuden talosta, kunhan saadaan ero hoidettua loppuun ja hän löytää uuden asunnon. Kommunikaatio sujuu vähän paremmin kuin alkuvuodesta. Ymmärtää jo, että olen ollut koko ajan tosissani. Teinit tekevät kotitöitä, mutta usein siitä pitää muistuttaa. Hekin ovat tyytyväisiä että pääsevät takaisin kotiin. Muuten elämä sujuu mukavasti.

Ap

Kiva kun tulit kertomaan tilanteestanne. Meitä on täällä paljon jotka olemme seuranneet kiinnostuneena, on tämä niin yleinen ongelma. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi