Te joilla on mukava työ ja iloa ja naurua siellä,millä alalla olet?
Alkaa usko loppua työelämään. Terveydenhuollossa töissä, alanvaihto toiveena. Ei tätä enää jaksa.
Onko täällä ketään, jolla on mukava työ? Mukavia työkavereita? Mukava työnantaja? En muista, milloin olisin viimeksi töissä nauranut tai hymyillyt edes.
Kommentit (207)
Kiitos jo vastanneille,saisiko lisää?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sairaanhoitaja kotihoito. Meillä on huippu tiimi ja asiakkaat mukavia. Toki joskus on raskastakin, mutta tiimi auttaa tässäkin. Joka päivä nauran töissä.
Minua aina epäillyttää kun sanotaan että meillä on "huippu tiimi". Onko se sitä kaikkien mielestä, vai pelkästään sinun ja parin muun mielestä? Yksi tällainen "huipputiimi" osoittautui ainakin minulle täysin epäterveeksi yhteisöksi, jossa pomo suosi paria alaista ja nämä alaiset sen suosian suoman röyhkeyden varjolla pomottivat muita. Totta kai heistä se oli "huipputiimi", mutta ei muista. Tarpeetonta kai mainitakaan, että nämä suosikit olivat laiskoja. Henkilökohtaiset lisät menivät näille heille, samoin parhaat lomapaikat.
Tämä toki voi olla paikoin täysin juurikin näin. Meilläkin nyt tässä omassa ongelmafirmassa yksi osakas ylipirteänä hehkuttaa kaikkea teamsissa, mutta samalla firma toisten työntekijöiden osalta rikkoo lakia ja kohtelee törkeästi. Kulissien ylläpitoa.
Laitekuski ja lastenhoitaja 😍🤩
Yläkoulu/lukio.
Loistava yhteisö ja 99% ajasta mukavaa nuorisoa.
95 % työpaikoista ja tehtävistä on ikäviä.
Pahin juoruilu, selkään puukotus, sääntösuomi, holhous ja kyttäys toki on julkinen sektori, virastot.
Teen ICT-töitä rahoitusalan yrityksessä. Meillä on hauskoja työtovereita ja paljon iloa sekä naurua. Työkin on helppoa ja hauskaa, kun sen osaa.
Yliopistolla hallintotyö. Todella mukavaa työtä ja kiva työyhteisö. Määräaikaisuuksia paljon, mikä ei kaikille sovi.
Itselläni on mielekäs työ, mutta esimiehenä melkoinen saivartelija perfektionisti. Hänen mielialanvaihtelut, kiukunpuuskat ja ilkeilyt ovat sitä luokkaa, että olen miettimässä työpaikan vaihtoa.
Tarvitseeko sanoa, että kyseessä on nuorempi nainen, joka on paikkansa saanut suhteilla.
Onneksi työkavereissa löytyy pari kenen kanssa tästä asiasta voidaan keskenämme jutella. Työpaikalla tunnelma
on kuin hautajaisissa.
Nuorisokodin ohjaaja. Duuni on välillä kyllä melkoista eläintarhan kaitsemista, mutta aivan sairaan ihana, hullu, tärähtänyt työporukka kompensoi. Ja on meidän nuoretkin söpöjä ja ihania, niidenkin kanssa päivittäin nauru raikaa. Tehdään kaikkea yhdessä, joskus vaan löhötään sohvalla ja katotaan yhdessä telkkaria, sit kokataan, käydään salilla, uimassa, kirppareilla, ostoksilla, kahvilassa... Nytkin oon töissä, 4 nuorta yhden nuoren huoneessa kuuntelee rauhassa musaa ja höpöttää keskenään. Mä istun sohvalla selailemassa Vauvaa ja samalla pidän silmällä niiden touhuja.
Työ on itseohjautuvaa, pomot ei todellakaan kyttää perään. Ja pomot on yhtä luovia hulluja kuin me duunarit.
Laskuttajana painoalan yrityksessä. Sairaan kiva ja villi meininki. P.S. Vain 2 naista työpaikalla.
Vierailija wrote:
Laskuttajana painoalan yrityksessä. Sairaan kiva ja villi meininki. P.S. Vain 2 naista työpaikalla.
Itse en harrasta tuollaista sovinismia. Tälläkin hetkellä tässä omassa firmassa kaikki osakkaat ja ylemmät työntekijät ovat miehiä ja ehkäpä juuri siksi suomen lait ja määräykset eivät kiinnosta ja yritetään painostamalla saada asiat toimimaan heidän pillinsä mukaan. Ehkä säkin joskus pääset ennakkoluuloistasi.
Valtiolla töissä, työkavereista tällä toimistolla 8 naista ja kaksi miestä. Meillä on mukavaa - ei me aina nauraa rätkätetä, mutta täällä on turvallinen ja lempeä ilmapiiri. Aina saa apua, jos tarvitsee, tai tukea. Nytkin meille tuli uusi nuori nainen töihin, ja hän on ammattitaitoinen ja osaava ja hirveän motivoitunut oppimaan työmme pikkujutut. Mutta tärkeää on muistaa se, että ihan itse joutuu myös panostamaan siihen, että muutkin viihtyvät. Ei aina voi vaatia, että itse saa, muttei vastavuoroisesti itse tee mitään.
Kirja-asiantuntija nettikirjakaupassa. Paras työpaikka ikinä ja töihin on aina mukavaa mennä. Nimike kuulostaa hienolta, mutta todellisuudessa työ on käytettyjen kirjojen kunto arviointia, niiden tietojen kirjaamista tietokantaan, kuvaamista kauppaan, keräilyä, hyllyttämistä ja postitusta. Mukavan vaihtelevat työtehtävät ja ihan mahtava huumorintajuinen porukka. Kolmisen kymmentä töissä ja kaikki tulevat hyvin toimeen keskenään. Normaali 8-16 työaika eikä työt seuraa kotiin. Palkka pienehkö mutta minulle riittävä ja sitä paikkaa loistavat edut. Erittäin tyytyväinen kyllä olen.
Sairaalahuoltaja, mutta HUOM! keikkatyössä. Huoleton homma, kiitolliset potilaat (saavat ruokansa) ja muu henkilökuntakin toivottelee aina tervetulleeksi uudelleen. Menenhän minä, mielelläni.
Vähän toiset meiningit kuin aikanaan toimessa.
Hotellissa vastaanotossa. Meillä sopivasti miehiä sekä naisia. Mukava, toisiaan kunnioittava ilmapiiri ja töihin on ollut aina kiva tulla. Näin ei ole ollut kaikissa tämän alan paikoissa, mut suurimmassa osassa kyllä on tosi hyvä työilmapiiri ollut.
Jos on työpaikka, jossa vain nauretaan ja rupatellaan päivät pitkät, se on aika pian entinen työpaikka. Firmat, joissa lähinnä viihdytään, ei kauaa pystyssä pysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Virkaköpi. Päivän lukujärjestys: aamukaffet 8-9.30, lounas 10.30-13, päiväkaffet 13.30-14.45, 15 liukuvalla työajalla kohti kotia.
Suosittelen!
Tuo on kuin oma työpäivä oli, paitsi tulin töihin ysiksi, sitten toi sama.
Itselläkin meni noin kun sai tehdä etänä töitä. Sitten pakottivat toimistolle ja alkoivat vaatimaan lisää tulosta. Nyt sitten selkähiessä painetaan koko päivä töitä ja aiemmat rennot etätyöpäivät ovat kaunis muisto vain. Ihan Kiina meninkiä nykyään.
Luokanopettaja. En vaihtaisi mihinkään; lapset on parhaita ihmisiä, suoria ja rakastavat huumoria - kuten minäkin.
Taidat vitsailla?