Te joilla on mukava työ ja iloa ja naurua siellä,millä alalla olet?
Alkaa usko loppua työelämään. Terveydenhuollossa töissä, alanvaihto toiveena. Ei tätä enää jaksa.
Onko täällä ketään, jolla on mukava työ? Mukavia työkavereita? Mukava työnantaja? En muista, milloin olisin viimeksi töissä nauranut tai hymyillyt edes.
Kommentit (207)
Erikoiskauppa, pieni kivijalkaliike, ihana työnantaja, maailman parhaat asiakkaat joiden eteen tahtoo tehdä kaikkensa :)
23: Kiitos avokätisyydestänne, vero-orjat! T. Virkaköpi PS: Kuten Sanna sanoi painokkaasti, senttiäkään ei voi verotusta keventää...
Juuri näin, paitsi että tulin töihin klo 10.00. Normipäivä täälläkin. Terv. toinen virka-köpi
ICT-tuki toistaiseksi, järjestelmäasiantuntija oli edellinen nimike. Ei pal kiinnosta noi tittelit, kunhan saisi jatkaa ihmisten jeesaamista heidän omissa töissään, olisin tyytyväinen.
Unelmani on päästä lääkintälaiteasentajaksi tai vastaavaksi mestariksi.
Huhtikuussa olen luultavasti taas työtön.
Ravintola-ala.
Parhaat työkaverit paikasta riippumatta. Työnantaja tosin yleensä ei niin kiva.
Toki palkka ja muut työolot ihan surkeat.
Pakko nauraa tai tulis vaan itku.
Olen pienessä tehtaassa töissä, kirkonkylällä. Meitä on noin parikymmentä työntekijää, ja yhteishenki on mainio. On ilo tulla töihin. Heistä kaksi on minun parhaat ystäväni.
Työmatkaa on muutamia kilometrejä. Asun maaseudun rauhassa. Ostin -60 luvulla rakennetun pikku talon 10v sitten. Muutimme siihen kun poikani oli 2 vuotias. Hän on ainut lapseni.
Täällä on niin mukava asua, parasta on mukavat ihmiset. Aina on apua tarjolla jos vain pyytää ja myös päinvastoin. Tykkään auttaa kyläläisiä kaikessa. Mm.tänään leivoin sämpylöitä, ja vein niitä kilometrin päässä asuville iäkkäälle pariskunnalle.
Lakimies. Tosin tiedän yhtä hyvää työpaikkaa kohti viisi sellaista paikkaa, joissa alanvaihto kävisi varmasti mielessä. Erityisesti olen kuullut omilta sihteereiltämme, jotka ovat olleet pitkään alalla, että monilla lakialan työpaikoilla muuta henkilöstöä kuin juristeja kohdellaan ala-arvoisesti, kuin olisivat henkilökohtaisia assistentteja, eli sellaiseksi jos lähtee niin kannattaa pitää kiinni omista oikeuksistaan. Jotkut kokevat, että on ok pyytää assistentteja varamaan henkilökohtaisia hotellilomia tai soittelemaan takseja jotta juristi saa jauhaa senkin ajan kahvihuoneessa joutavia kollegan kanssa.
Pankissa on ollut paras työyhteisö ja mukava työ. Ei kyllä päde joka pankkiin, kokemusta on.
Vierailija wrote:
Tietäisitpä, sit on se Koiranen.
Se oli sen aisapari VTV:ssä. Sai kenkää samoilla spekseillä.
Opetan kieltä aikuisille. Asiakkaiden kanssa on aina mukavaa, ja tuntipalkka on sellainen, ettei tarvitse hiki hatussa painaa.
Olen sosionomi, päivätoiminnan ohjaaja ❤️ opetan vammaisille askartelua yms ❤️
Patologi
Porukka on rento, aikataulut kiireettömiä eikä asiakkaat ainakaan valita.
Sh ja meillä nauretaan ja on hauskaa. Vaihtamalla paranee.
Vierailija wrote:
Virkaköpi. Päivän lukujärjestys: aamukaffet 8-9.30, lounas 10.30-13, päiväkaffet 13.30-14.45, 15 liukuvalla työajalla kohti kotia.
Suosittelen!
Kylläpä KELA:n asiakas tarinan keksi. Täyttä sontaa.
Vaikka mode pitääkin tätä ammattia asiattomana sisältönä, niin yritän uudelleen eli palkanlaskija
Vierailija wrote:
Sairaanhoitaja kotihoito. Meillä on huippu tiimi ja asiakkaat mukavia. Toki joskus on raskastakin, mutta tiimi auttaa tässäkin. Joka päivä nauran töissä.
Minua aina epäillyttää kun sanotaan että meillä on "huippu tiimi". Onko se sitä kaikkien mielestä, vai pelkästään sinun ja parin muun mielestä? Yksi tällainen "huipputiimi" osoittautui ainakin minulle täysin epäterveeksi yhteisöksi, jossa pomo suosi paria alaista ja nämä alaiset sen suosian suoman röyhkeyden varjolla pomottivat muita. Totta kai heistä se oli "huipputiimi", mutta ei muista. Tarpeetonta kai mainitakaan, että nämä suosikit olivat laiskoja. Henkilökohtaiset lisät menivät näille heille, samoin parhaat lomapaikat.
Tuo on kuin oma työpäivä oli, paitsi tulin töihin ysiksi, sitten toi sama.