Laihduin 28 kiloa ja yllätyin kuinka se vaikutti ihmissuhteisiini
Vieraat ihmiset kohtelevat paljon paremmin. Miehet lähestyvät ja flirttailevat, sisko sekosi, ystävät eivät kestä muutostani. Joku tuputtaa ruokaa jatkuvasti, toinen jankuttaa että olin nätimpi ennen, miesystävä tuli epävarmaksi ja riitelimme kunnes erosimme. Ainoastaan äiti kohtelee minua samoin kuin aina ennenkin.
Kommentit (97)
Minäkin laihduin 30 kg jo vuosia sitten. Hämmästyin miten se vaikutti ihmissuhteisiin sillä minulla ei juurikaan ole enää ihmissuhteita. Naiset ei enää ole lähtenyt treffeille kun lihavana pääsin sentään treffeille.
Miten voi yllättyä?
Miehet hokevat joka paikassa että markkina-arvo kohoaa parhaiten juurikin laihdutuksella.
Mistään ei saa yhtä helppoa tasonousua kuin laihdutuksella.
Vierailija wrote:
Miten voi yllättyä?
Miehet hokevat joka paikassa että markkina-arvo kohoaa parhaiten juurikin laihdutuksella.
On kyllä karua, jos sisko, ystävät ja puoliso eivät kestä muutosta.
-ohis
Vierailija wrote:
Miten voi yllättyä?
Kaikki meistä eivät vietä 100% vapaa-ajastaan mgtow-videoita katsellen.
Olen painanut aikuisiällä 52-83 kg, eli ollut hyvin hoikka ja hyvin lihava.
Painon mukana myös äo muuttuu, jos muiden käytöstä seuraa. Mitä hoikempi, sitä fiksumpi.
Välillä tuntuu kuin elämän pinnallisuus veisi toivon ihmiskuntaan.
Minä olin hemaiseva ja sksikäs ja sitten lihoin yhtäkkiä 35 kg ja tukkakin lähti. Vaikutti niin että kukaan ei enää tuntenut, ei edes perheenjäsenet. Kaupungilla sai kävellä ihan rauhassa kun kukaan mies ei edes huomannut saati huudellut mitään. Ihmiset halveksi sairasta ja kaljua ja ylipainoista ihmistä. Oli yllätys miten julmia ihmiset ovat ylipainoisille. Ja sairaille. Itse olen aina ollut empaattisempi. Avasi silmiä että kuinka moni ihminen itse asiassa on ihan pska luonteeltaan.
Juuri noin se menee ap. Mikään ei paljasta ihmisten todellisia tunteita sinua kohtaan kuin laihduttaminen.
Vierailija wrote:
Avasi silmiä että kuinka moni ihminen itse asiassa on ihan pska luonteeltaan.
toden totta. Moni on pinnallinen pska.
Vierailija wrote:
Painon mukana myös äo muuttuu, jos muiden käytöstä seuraa. Mitä hoikempi, sitä fiksumpi.
83 kiloa ei ole vielä ”hyvin lihava”.
Ihmiset on yllättävän pinnallista. Toiselle ei toivota hyvää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
83 kiloa ei ole vielä ”hyvin lihava”.
On lyhyelle.
Minä olin nuorena hoikka ja nätti, sitten tuli lapsia ja ikää ja nykyään olen normaalipaino+.
Paljon kivempi näin, kun oma ulkomuoto ei ihan minun tekemisistäni ja sanomisistani riippumatta herätä muissa tunteita.
Uskon kyllä sinua ap, että ihmisten käytös muuttuu. Ei monet varmaan edes tajua omia salaisia ajatuksiaan tai asenteitaan.
Tietyt työkaveritkin lopettivat päälle puhumisen ja jopa kysyvät näkemyksiäni nykyään. Kanssani halutaan lounaalle ja se mitä minulla on sanottavana, yhtäkkiä kiinnostaakin näitä entisiä ignooraajia.
ennen olin ilmaa, jonka päälle puhuttiin ja jonka kanssa ei ignooraajilla ollut mitään yhteistä.
Tuskin johtuu vieteistä. Taitaa johtua ihan mulkeroluonteesta.
Vierailija wrote:
Tietyt työkaveritkin lopettivat päälle puhumisen ja jopa kysyvät näkemyksiäni nykyään. Kanssani halutaan lounaalle ja se mitä minulla on sanottavana, yhtäkkiä kiinnostaakin näitä entisiä ignooraajia.
ennen olin ilmaa, jonka päälle puhuttiin ja jonka kanssa ei ignooraajilla ollut mitään yhteistä.
Tuskin johtuu vieteistä. Taitaa johtua ihan mulkeroluonteesta.
Mutta muutoshan on ollut parempaan? Miksi puhut kuin syvästikin loukkaisi tulla kohdelluksi paremmin?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten voi yllättyä?
On kyllä karua, jos sisko, ystävät ja puoliso eivät kestä muutosta.
-ohis
Jaa taas joku pumpulissa kasvanut. No nyt tiedät jotain elämästä.
Kyllä ysärillä oli silti vaikeampaa olla ylipainoinen.
Vierailija wrote:
Minäkin laihduin 30 kg jo vuosia sitten. Hämmästyin miten se vaikutti ihmissuhteisiin sillä minulla ei juurikaan ole enää ihmissuhteita. Naiset ei enää ole lähtenyt treffeille kun lihavana pääsin sentään treffeille.
Mulkku on mulkku oli laiha tai lihava. Yllättyneitä olivat..?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuskin johtuu vieteistä. Taitaa johtua ihan mulkeroluonteesta.Mutta muutoshan on ollut parempaan? Miksi puhut kuin syvästikin loukkaisi tulla kohdelluksi paremmin?
Kyse on työpaikkakiusaamisesta
Et oo enää se porukan pullukka niin muuttaahan se dynamiikkaa.