Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavanomaisen tylsä uudenvuodenaatto tulossa :-(

Vierailija
29.12.2006 |

Hoksasin liian myöhään, että voisihan sitä kutsua jonkun ystäväperheen kylään uutta vuotta vastaanottamaan. Kaikki oli jo ehtineet tehdä omat suunnitelmansa eli nyt sitä sitten taas kökitään oman perheen kesken...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turhia herkkuruokia väkerryksineen vaan jotain yksinkertaista ja nopeaa. Lapsille limua ja aikuisille hieman kuoharia.

Vierailija
2/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nyt ois kerrankin ollut vähän bilemeininki, mutta tuskinpa keskenämme jaksamme kovinkaan bilettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallista mutta juhlavaa iltaa :)

Vierailija
4/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva olla kotona ja möllöttää

Vierailija
5/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan miehen kans yhteinen viinipullo ja koko perheelle Makuunista jättisäkki karkkia. Siinäpä se sitten...

Vierailija
6/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei miehen kanssa tiedetä että mitä tehtäis ja ei haluais hirmu kauas kotoa lähteä....? ;) Tosin tultais ilman lasta...;)

Vierailija
7/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täällä kotona meidän kanssa, että ei olla perseitä vetämässä kuitenkaan ja minä en sattuneesta syystä ;) voi tänä uutena juoda ollenkaan.

Vierailija
8/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään olla perseitä vetämässä mutta muutama otetaan ja halutaan nukkua yö hyvin...! Lapsi menee anoppilaan... Kiltakalliossa asutaan... Entä te? Ollaanko naapureita? T.9

Vierailija
9/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
10/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä mä kysyin, et onko naapuri, kun olivat menossa naisen veljen luokse kylään.

siis tämä alla oleva oli ap vai?

t: 4 ym :)

Vierailija:

Ei mekään olla perseitä vetämässä mutta muutama otetaan ja halutaan nukkua yö hyvin...! Lapsi menee anoppilaan... Kiltakalliossa asutaan... Entä te? Ollaanko naapureita? T.9

Vierailija
11/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) nro 4

Vierailija
12/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies pitää mua aina vaan hullumpana, kun olen täällä kutsumassa ventovieraita ihmisiä meille uudeksivuodeksi ;)

Vierailija
13/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan espoolaisille kutsusta, mutta me asutaan täällä Oulun korkeudella, joten eipä taida onnistua!

ap.

Vierailija
14/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia te kiltakalliossa asuvat olette? :)

Vierailija
15/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on 1v9kk joten ei varmaan kamalasti riehu. tod. näk nukkuu kunnes alkaa se suurin paukuttelu. on sen verran arka tapaus että tuskin liikahtaa äidin sylistä siinävaiheessa. me ollaan oikeen tosi ihania ja mukvia tieteski :)

Vierailija
16/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsi myös poika, joten heistä varmaan olisi toisilleen seuraakin :)

meille ei montaa kilomertiä kilosta, voisin teidän vaikka oikeastikin meille kutsua, mutta ei kauheasti huvittaisi osoitetta tänne laittaa näkyviin, ties kuinka monta vierasta meidän pieniin illanistujaisiin vielä pukkaa! ;)

kuinka vanha olet?

Vierailija:

poika on 1v9kk joten ei varmaan kamalasti riehu. tod. näk nukkuu kunnes alkaa se suurin paukuttelu. on sen verran arka tapaus että tuskin liikahtaa äidin sylistä siinävaiheessa. me ollaan oikeen tosi ihania ja mukvia tieteski :)

Vierailija
17/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ikäisestä sinne kolmeen kymppiin :)

missä kaikki sun kaverit on aattona? Ajattelin, että olisit ehkä nuori äiti ja kaikki sun vapaat kaverit viettämässä rafla-aattoa :) mutta sinähän olet aivan keskiverto ikäisenä saanut lapsia, eivätkö kaverisi ole vielä rauhoittuneet sitten?

no haluatko vielä tulla meille? ;)

t. 4

Vierailija
18/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oikeasti kutsuu ventovieraita kotiinsa palstan kautta??

Vierailija
19/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri piirini ainut lapsellinen muut ne vaan sinkkuna häärää :) ja noi bileet ei ole kovin lapsiystävälliset ja mummolaan en viitsi poikaa viedä kun jos sitä kovastikkin pelottaa...

hassua kyllä vaikka olaan asuttu täällä jo 4 vuotta niin lähes kaikki sosiaaliset kontaktit on siellä " koti" kaupungissa...

katsellaan miltä ilta näyttää, muuta toi meidän poika on tällä hetkellä aikas nuhainen ja korvatulehduskin on päällä joten kyläily ei ole kovin hyvä vaihtoehto

kiitos kuitenkin! mukavaa että on sinunlaisia ihmisä vielä olemassa

Vierailija
20/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ns. perus kaverikorukasta minä myös ainut lapsellinen, suurin osa muista vielä opiskelee, minä sain lapsen heti valmistuttuani. Nämä tulevat vieraat ovat myös rauhallisempia ja kaikki tunnen vähän eri kautta, taidan tutustua ihmisiin aika helposti... ;)

voishan sitä nähdä joskus muutenkin, jos sulla ei täällä päin paljoa tuttuja :)

t.4

Vierailija:

kaveri piirini ainut lapsellinen muut ne vaan sinkkuna häärää :) ja noi bileet ei ole kovin lapsiystävälliset ja mummolaan en viitsi poikaa viedä kun jos sitä kovastikkin pelottaa...

hassua kyllä vaikka olaan asuttu täällä jo 4 vuotta niin lähes kaikki sosiaaliset kontaktit on siellä " koti" kaupungissa...

katsellaan miltä ilta näyttää, muuta toi meidän poika on tällä hetkellä aikas nuhainen ja korvatulehduskin on päällä joten kyläily ei ole kovin hyvä vaihtoehto

kiitos kuitenkin! mukavaa että on sinunlaisia ihmisä vielä olemassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi