Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on todistettu: Air fryer oli viime vuoden turhake

Vierailija
21.10.2023 |

Tori täynnä air fryereita ja kaupat myy alella uusia. 

montako kertaa jaksoit tehdä sen pikkuannokaen ranskalaisia niissä?😆

Kommentit (214)

Vierailija
161/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukat on nykyään niin laiskoja että laittavat koriin leivinpaperia ettei jotain kulhoa jaksa pestä..menee idea hukkaan mutta itse asiaan olenkin monelta kysynyt että jos noin kovalle ottaa alaosan kulhon pesu niin kääntämään kone ylösalaisin ja katsokaa mitä sieltä löytyy siis järkkyy pestä jos sinne vastuksen väleihin menee öljyä pinttymää...voiskohan sen vastuksen irrottaa sehän on ruuveilla kiinni helpottaisi huomattavasti pesua likomaanhan sitä ei voi laittaa..

Vierailija
162/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään paljon. Eilen mies laittoi Pirkka riisipiirakoita fryeriin ja nopeasti saatiin uskomattoman hyvät rukiiset coctailpiirakat kahvileiväksi. Lohkoperunat ilman isoa rasvamäärää, broileripihvit, juurekset, röstiperunat, lohipihvit yms. Koko ajan uusia kokeiluja :D. Uuni vaatii lämmittämisaikaa. Se säästyy rasvan ohella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmiset luuli että sillä voi valmistaa koko perheelle kerralla. Eikä sitten voinut kuin pienen määrän ja kesti pitkään. 

Erehdyttävästi sitä siihen tyyliin mainostetaankin

Vierailija
164/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minä käytän sitä kyllä pari kertaa viikossa vähintään ja kokkaan sillä kaikenlaisia ruokia

Vierailija
165/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytetään paljon. Eilen mies laittoi Pirkka riisipiirakoita fryeriin ja nopeasti saatiin uskomattoman hyvät rukiiset coctailpiirakat kahvileiväksi. Lohkoperunat ilman isoa rasvamäärää, broileripihvit, juurekset, röstiperunat, lohipihvit yms. Koko ajan uusia kokeiluja :D. Uuni vaatii lämmittämisaikaa. Se säästyy rasvan ohella.

Jep air fryer lämpenee minuutissa kun taas uunia saa odottaa ainakin se 10 minuuttia

Vierailija
166/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmiset luuli että sillä voi valmistaa koko perheelle kerralla. Eikä sitten voinut kuin pienen määrän ja kesti pitkään. 

Erehdyttävästi sitä siihen tyyliin mainostetaankin

No se vähän riippuu minkä kokoisen air fryerin ostaa. Onnniitä isompiakin

Vierailija
167/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hiustenkuivaaja ko.

Vierailija
168/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin. Oma ongelma jos ei tiedä miten sitä kannattaa käyttää. 

Vierailija
169/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on airfryer ja käytän sitä todella usein. Meitä on perheessä 2 aikuista, joten mitään suuria annoksia ei tarvita. 

En ole tyytynyt mihinkään ranskalaisten tekoon, tosin olen niitäkin tehnyt ja perinteisiä kalapuikko, yms. Mutta olen tehnyt myös kiusauksia, juurespihvejä, lihapihvejä, mTunkkeja, kanaruokia jne. 

Tietenkään sitä ei kannata ostaa, jos ei tarvitse sellaista. Se on sama kuin kahvinkeitin, jos et juo kahvia, miksi ostaisitkaan. Ne joilla on jo laite, esim. lahjaksi saatuna, voivat tutustua kirjoihin, joissa on laitteelle tarkoitettuja reseptejä. 

Vierailija
170/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on airfryer ja käytän sitä todella usein. Meitä on perheessä 2 aikuista, joten mitään suuria annoksia ei tarvita. 

En ole tyytynyt mihinkään ranskalaisten tekoon, tosin olen niitäkin tehnyt ja perinteisiä kalapuikko, yms. Mutta olen tehnyt myös kiusauksia, juurespihvejä, lihapihvejä, mTunkkeja, kanaruokia jne. 

Tietenkään sitä ei kannata ostaa, jos ei tarvitse sellaista. Se on sama kuin kahvinkeitin, jos et juo kahvia, miksi ostaisitkaan. Ne joilla on jo laite, esim. lahjaksi saatuna, voivat tutustua kirjoihin, joissa on laitteelle tarkoitettuja reseptejä. 

heh, munkkeja, ei tunkkeja. :D

Vierailija
171/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa airfryereissa on se ongelma et suomalaisille ei ole opetettu et köyhällä ei ole varaa ostaa pashkaa ja se on se mitä saa kun ostaa airfryeriä halvalla, vaikka lahjaks tai kokeillaan ja sit siitä jää pqshkanmaku suuhun kun vaikka se huntti oli halpa airfryeristä se on paljon roskasta joka hädintuskin täyttää omat laitevaatimuksensa.

Vierailija
172/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukat on nykyään niin laiskoja että laittavat koriin leivinpaperia ettei jotain kulhoa jaksa pestä..menee idea hukkaan mutta itse asiaan olenkin monelta kysynyt että jos noin kovalle ottaa alaosan kulhon pesu niin kääntämään kone ylösalaisin ja katsokaa mitä sieltä löytyy siis järkkyy pestä jos sinne vastuksen väleihin menee öljyä pinttymää...voiskohan sen vastuksen irrottaa sehän on ruuveilla kiinni helpottaisi huomattavasti pesua likomaanhan sitä ei voi laittaa..

Minulla on ollut noin 1,5 vuotta käytössä, eikää ole mitään rasvaa kerääntynyt. Kun huuhtaisen pestävät kulhot ja palautan ne koneeseen, pyyhkäisen samalla joka kerta suitsait nuo vastukset. Siinä ei mene jos 1-2 sekuntia. 

Vierailija
173/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ollut airfryer jotain kolmisen vuotta. Käytössä edelleen joka ikinen päivä. Meitä on 2 aikuista ja 2 teiniä. Sillä tehdään monenlaisia ruokia ja välipaloja, ei se mikään pelkkä ranskisuuni ole. 

Kaukana turhakkeesta. 

Vierailija
174/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa airfryereissa on se ongelma et suomalaisille ei ole opetettu et köyhällä ei ole varaa ostaa pashkaa ja se on se mitä saa kun ostaa airfryeriä halvalla, vaikka lahjaks tai kokeillaan ja sit siitä jää pqshkanmaku suuhun kun vaikka se huntti oli halpa airfryeristä se on paljon roskasta joka hädintuskin täyttää omat laitevaatimuksensa.

Meille kävi just noin, ostettiin halpa kun mies ei halunnu panostaa ja sit se lopulta meni roskiin ja mies kiros sen pohjalta kaikki airfryerit, kun on aika tyhmä.

Vierailija
175/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yläosa on muuten erilainen eri malleissa toisissa helpompi purtsata toiset hankalampia.

Vierailija
176/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole Airfryerissa koreja kun on uunimalli. Ritilällä kypsyy ja rasvapelti kerää rasvat.

Vierailija
177/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Kertokaas lisää tällaisesta tuotteesta. Jos siis halvalla saisi. Mitä sillä voi tehdä jne? 

Pakasteranskalaisia. 

Tämä vastaus kertoo sen, miksi monelle turhake. Ei vaan osata ruokaa kerrassaan laittaa ja ymmärretä, miten nopeasti ja herkullisesti sen voikaan tehdä.

Vierailija
178/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpärin kokoinen mölyävä laite keittiön tasolla, ei kiitos.

Airfryer on uusi leipäkone. Muotivehje, joka hautautuu komeron perälle.

Vierailija
179/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Meillä käytetään monta kertaa viikossa. On melkein yhtä nopea kuin mikro ja paljon paremman makuista ruokaa tulee. Näppärä näin etätyöläiselle.

Väitä vielä että käytät usein sitä Lihashuoltovasaraa😁

Minä käytän.

Sairastan kroonisesti ja minulla kramppaa rajusti lihakset. Lihashuoltovasara on päivittäin käytössä ja kiitos sen, nykyään pystyn liikkumaan jo joka päivä.

Toiselle turhake, toiselle valo sinne putken päähän.

Sama homma kyllä ap:n mainitsemalla fraierilla. Saan siihen itse ruuat ja tulee nopeasti ja hyvää. Helppo pitää ruokapöydällä, niin suoraan saa ruuan uunista sille pöydälle, minkä äärellä syö. Ja mikä parasta, tunnen itseni paljon terveemmäksi, kun pystyn puuhaamaan jotakin ihan itse!

Vierailija
180/214 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ämpärin kokoinen mölyävä laite keittiön tasolla, ei kiitos.

Airfryer on uusi leipäkone. Muotivehje, joka hautautuu komeron perälle.

Onneksi on iso keittiö ja tilaa. Airi jo neljättä vuotta kovassa käytössä. Ei ole komeroon meillä kerennyt🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi