Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan kotitöitä

Vierailija
21.10.2023 |

Asun onneksi kerrostalokaksiossa, eikä minulla ole lapsia, mutta vihaan näitäkin vähiä kotitöitä, mitä tässä on. En tiedä, olenko jotenkin neurologisesti poikkeava, mutta ärsyynnyn jopa roskien viemisestä.

Teen kuitenkin töitä (enimmäkseen kotoa), joten en nyt ihan patalaiska ole. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
2/7 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää, mutta siististä kodista tulee hyvä olo. Joka ilta keittiön pitää olla kunnossa ja tasot pyyhitty. Pölyt pois ja imurointi kolmen päivän välein. Tavaroille ja vaatteille oma paikka. Mieli lepää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laittaa ruuan, siinä sen kypsymistä odotellessa voi pyyhkäistä tasot ja tiskipöydän ja laittaa tavarat paikoilleen.

Syönnin jälkeen vain astiat koneeseen ja ruokapöydän pyyhintä.

Vierailija
4/7 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sujuu. Hyvää musiikkia ja tanssahdella voi samalla kun imuroi. Joskus kuvittelen itseni jonkun musiikkivideon tähdeksi. 😁

Yleensä mulla kovaa musiikki myös soi kun paistan ruokaa. Siinäkin tanssahtelen, eikä haittaa vaikka perhe näkee. No okei, laitan vähän verhoja kiinni ettei naapurit näe.

Vierailija
5/7 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mua ole koskaan kotityöt alkaneet kiinnostaa enempää, vaikka olisin toivonut :). Joskus ei kiinnosta yhtään. Siististä kodista tulee kuitenkin hyvä,parempi mieli eikä sotkuisessa kodissa voi elää. Eli imuri käteen jne. Joskus vaikka musiikkia mukaan.

Vierailija
6/7 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Itse olen oppinut, että aamuisin kotityöt luonnistuu ihan ok, mutta iltaisin tuntuvat vaikeilta. Järjestely ja varsinainen siivous (imurointi, putsaaminen jne.) ovat mielestäni vielä ihan kivoja esim. musiikkia kuunnellessa, mutta tiskikoneen tyhjennys, pyykkien viikkaus, ruoanlaitto kyllä suoraan sanoen hyvin vastenmielisiä.

Vierailija
7/7 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitä varten kodinhoitaja