Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö puukenkiä?

Vierailija
21.10.2023 |

Löysin lähes käyttämättömät kaapista ja jäin miettimään, olenko kenenkään nähnyt käyttävän varmaan kymmeneen vuoteen. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri on jalassa, ei ihan oikeat mutta puukengän näköiset. 

Vierailija
22/30 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rahtari enkä omista edes C-korttia, niin mitä hittoa tekisin puuceekengilläkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä hameen kanssa kotona, kaupungilla ja terasseilla käytän. Punaiset ja mustat puukkarit.

Vierailija
24/30 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käytän. Mökillä ei muista oikeastaan olekkaan. Noin 15 vuotta vanhat mustat mökillä, sisällä ja ulkona. Jos jonnekin, vaikka kauppaan tms. muualle mennään, niin sitten paremmat ruskeat puukengät jalkaan.

Vierailija
25/30 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kesällä hameen kanssa kotona, kaupungilla ja terasseilla käytän. Punaiset ja mustat puukkarit.

Voisin käyttää, jos omistaisin. Vuosia sitten oli, mutta uusia en ole löytänyt. Mistä olette löytäneet? Itse en ole nähnyt missään myytävän pitkiin aikoihin.

Vierailija
26/30 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kolmet samanlaiset Esprit’n puukengät, yhdet ovat töissä. Sellaiset joissa on reikä kärjessä, se malli sopii kapealle jalalleni parhaiten, muut ovat olleet liian leveitä. Vain ko. kengät jalassa pystyn tekemään suursiivouksen saamatta kramppeja. Lapsena käytin puukenkiä ulkonakin. Joudun ottamaan mukaan matkoillekin.

Ostin ne kolmet varmaan joskus 15 vuotta sitten. Muistaakseni postimyynnistä, yhdet kai oli Stokkalta. Oikeastaan yhdet olen myynyt eteenpäin eli nyt on kahdet ja niistä en luovu.

Vierailija
27/30 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palipalit kuulostaa tutulta mutta oliko se jotain vauvakieltä vai oikea nimitys?

Vierailija
28/30 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käytän. Valkoiset puukengät käytösssä.

Vierailija
29/30 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puukenkiin viha-rakkaussuhde. Tykkäisin käyttää, mutta aina kun käytän yhtään pidempään vaikka kaupungilla, niin kiroa, että tuli laitettua ne, kun lipsuvat jalasta.

Vierailija
30/30 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käyttäisin, jos olisi. Aikanaan oli, mutta nykyään niitä ei taida olla enää myynnissä.

Kenkäkaupoissa myydään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi