Miksi naiset käyvät tuolla jungle juice barissa?
Eikö ole älytöntä tuhlata rahaa kalliiseen mehuun?
Kommentit (65)
miehet käy ihailemassa myyjien peppuja.
Minä en ole koskaan käynyt, mutta tekisi mieli kokeilla. Olen vaan niin ujo ja pelkään että nolaan itseni valitessani mehua kun en tiedä niistä mitään.
Vierailija wrote:
Ihme lynkkaamista taas. Vaikka smoothiet ei olisi omaan makuun, mitä se teitä häiritsee jos jotkut tykkää? En minäkään juo kaljaa enkä silti ole täällä päivittelemässä miksi miehet käy kaljakuppiloissa. Vai perustajako se tässä ottaa kupoliin?
Yksinkertainen vastaus, heidän smoothiet ovat hyvä ja terveellinen välipala verrattuna moneen muuhun mukaan napattavaan tuotteeseen. Eikä ne ole mitään mehuja.
Teinityttöpaskaa. Smuutiet on sataan kertaan asiantuntijoiden toimesta rinnastettu limsan juomiseen.
Vierailija wrote:
Kun nyt joka tapauksessa siellä käytte, kurkatkaa samalla mitä myyjätytöillä on jalassa.
Annan teille 100 e jos pystytte valokuvalla todistamaan ettei ole legginsit
Mikä pointti? Legginsit on varsinkin seisomatyössä kaikista parhaimmat jalassa.
Mehu on hyvää ja virkistävää. Samalla voi istua ja jutella kaverin kanssa. Arjen ylellisyyttä, jossa saa sekä keholle että mielelle virkistystä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:Ihme lynkkaamista taas. Vaikka smoothiet ei olisi omaan makuun, mitä se teitä häiritsee jos jotkut tykkää? En minäkään juo kaljaa enkä silti ole täällä päivittelemässä miksi miehet käy kaljakuppiloissa. Vai perustajako se tässä ottaa kupoliin?
Yksinkertainen vastaus, heidän smoothiet ovat hyvä ja terveellinen välipala verrattuna moneen muuhun mukaan napattavaan tuotteeseen. Eikä ne ole mitään mehuja.
Teinityttöpaskaa. Smuutiet on sataan kertaan asiantuntijoiden toimesta rinnastettu limsan juomiseen.
Sun ketoharhat eivät ole asiantuntijoita.
Ruoan pureksiminen on viime aikoina havaittu ihmisen terveydelle ja normaalille aineenvaihdunnalle välttämättömäksi toiminnaksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kun nyt joka tapauksessa siellä käytte, kurkatkaa samalla mitä myyjätytöillä on jalassa.
EtVITTUoo tosissas🤣😆
Teinitytöt niissä käy tuhlaamassa viikkorahansa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Seisomatyö = perseen ja kamelinvarpaan esittely.
Jaa-a, varmaan tykkäävät niistä smoothieista. Veikkaan, että voi olla myös sellainen helppo tapa pitää vitamiinien saannista huolta, kun saa ison satsin hedelmiä/marjoja/vihreitä kulautettua kurkusta alas. Eli ehkä ihan selfcare-tyylinen satsaus monilla. Jos on kiire ja kaipaa jotain pientä, niin helposti sortuu johonkin epäterveelliseen - banskun syönti tai kaupan köpöisemmät einessmoothiet eivät välttämättä samalla tavalla kutkuta. En nyt ylipäätänsä tiedä, miksi jälleen ruoditaan naisten rahankäyttöä, kun Helsingin baareissa miehet ovat valmiita maksamaan saman verran kaljatuopeista… Tee seuraava avaus siitä.
PS. Itse en ole Jungle Juice Barin asiakas, eikä lafkan julkisuuskuva ole mikään mairitteleva. Sama pätee kuitenkin moneen muuhunkin juttuun, eivätkä omat preferenssini/valintani ole mikään ainoa oikea tapa käyttää rahaa. Joten siksi en ihan ymmärrä, mikä tässä varsinaisesti pohdituttaa.
Vierailija wrote:
Olen fitnessbeibe, tukkani on ponnarilla ja jalassa ihonväriset lululemonin legginsit. Käyn aina JJB:ssa ottamassa vihersmuutien Chiansiemenil kun meen gymiin tekee lantionostoja.
:D :D Näin just eilen tämän oloisen tyttiksen. Hiplaili pitkillä tekokynsillään puhelintaan ja törmäsi minuun kauppakeskuksessa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ai, miksei sitten ne ostarin sähkömyyjät yms. ole leggingseissä?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihme lynkkaamista taas. Vaikka smoothiet ei olisi omaan makuun, mitä se teitä häiritsee jos jotkut tykkää? En minäkään juo kaljaa enkä silti ole täällä päivittelemässä miksi miehet käy kaljakuppiloissa. Vai perustajako se tässä ottaa kupoliin?
No ota sä vaan jatkossakin se bigmac. Mä uskon siihen miltä mun oma kroppa tuntuu ja näyttää. 😍
Ne käyttää puolalaisia marjoja kuumentamatta. Terveellistä?
Eivät he tuhlaa sinun rahojasi, ap.
Näin eilen miehen Jungle Juice Barissa.
Älkää kertoko kenellekään.
Klassinen naisvihan ilmenemismuoto. Mehu on saman hintainen kuin olut baarissa.
Miksi miehet käyvät baareissa juomassa monta (!) ylihintaista olutta? Alkoholin terveyshaittoihin vs. hedelmien terveellisyyteen en edes mene.😂
Sen epähygieenisyyden vuoksi en viitsi ostaa. Kotona pystyy pesemään hedelmät, kuumentamaan marjat ja välttämään listeriariskit.
Olen fitnessbeibe, tukkani on ponnarilla ja jalassa ihonväriset lululemonin legginsit. Käyn aina JJB:ssa ottamassa vihersmuutien Chiansiemenil kun meen gymiin tekee lantionostoja.