Miksi naiset käyvät tuolla jungle juice barissa?
Eikö ole älytöntä tuhlata rahaa kalliiseen mehuun?
Kommentit (65)
Vierailija wrote:
Klassinen naisvihan ilmenemismuoto. Mehu on saman hintainen kuin olut baarissa.
Miksi miehet käyvät baareissa juomassa monta (!) ylihintaista olutta? Alkoholin terveyshaittoihin vs. hedelmien terveellisyyteen en edes mene.😂
Ai niin, on lauantai ja te naisvihajankkaajat olette palstalla. Ihan unohdin.
En käy koskaan eikä täällä olevassa mehubaarissa näy kyllä muutenkaan koskaan kin yksittäisiä asiakkaita vaikka on vilkkaassa kauppakeskuksessa.
Hyvän näköisiä tyttöjä piukoissa trikoissa saa kukkaron avautumaan ja kostumaan myös.
On kyllä törkeän kalliita. Tuntuu olevan fitness-mimmien ja muiden terveysintoilijoiden suosiossa, toki niistäkin moni jättänyt ketjun lopullisesti viimeaikaisen julkisuuden ja paljastusten tultua ilmi. Itse ihmettelen, miten joku voi edelleen juoda Coca-Colaa ja esittää samalla ympäristötietoista. Tai ajaa Yangolla ja esittää samalla olevansa rauhan puolella. Tai käyttää Marimekkoa ja esittää samalla wokea. Näitä riittää.
Vierailija wrote:
AP antaa tyhmyyttään näkyvyyttä Jungle Juicelle. Toimii samaan tapaan kuin palstan antikokkarit. Kassavirta ja gallupit kiittävät.
No nyt on freesi twist narsistisessa manipuloinnissa, tyhmä, mutta freesi.
No onhan ne vaan ihan törkeen hyviä. Tosin nyt työehtokohun jälkeen en ole ainakaan vielä käynyt.
Lisäksi nuo ovat melkein ainoita terveellisiä fast food -lounaita ym., muuten kauppakeskuksissa saatavilla hampurilaisia, donitseja jne. Lisäksi tuon saa kätevästi autoon mukaan, kun suhaa työpisteeltä toiselle päivän aikana.
En oo koskaan käynyt. Syitä: negatiivinen julkisuus, ovat yleensä tosi meluisissa paikoissa ja mulla on mielikuva sellaisista sokeripommimehuista joista tulee vaan äklö olo. Hedelmissäkin voi olla yllättävän paljon sokeria nimittäin.
N31
Voisin hyvin ostaa mutta ei ole ollut paikoissa joissa olen käynyt. Tosin noi maistuisi mulle vaan kesällä kun on kuuma.
Vierailija wrote:
Klassinen naisvihan ilmenemismuoto. Mehu on saman hintainen kuin olut baarissa.
Miksi miehet käyvät baareissa juomassa monta (!) ylihintaista olutta? Alkoholin terveyshaittoihin vs. hedelmien terveellisyyteen en edes mene.😂
Jonkun äijän pitäis panna sua perseeseen, ja kovaa, ni oisit edes hetken onnellinen.
Vierailija wrote:
No onhan ne vaan ihan törkeen hyviä. Tosin nyt työehtokohun jälkeen en ole ainakaan vielä käynyt.
Lisäksi nuo ovat melkein ainoita terveellisiä fast food -lounaita ym., muuten kauppakeskuksissa saatavilla hampurilaisia, donitseja jne. Lisäksi tuon saa kätevästi autoon mukaan, kun suhaa työpisteeltä toiselle päivän aikana.
Salaatteja, terveellisiä täytettyjä leipiä, vihanneksia (mm. naposteluporkkanoita ja kurkkuja) on saatavissa joka kauppakeskuksesta, vai missä tyrvään ABCilla sä käyt "ostarilla"?
Hedelmäsokeri nestemäisessä muodossa ei todellakaan ole terveellisin ateria.
En käy siellä, mutta smoothiet on minulle ihana ruoka töissä. Jos syön , en jaksa tehdä fyysistä työtä. Tulee paha olo. Smoothiet tuo energiaa, mutta eivät saa vatsaa sillai täyteen, ettei pystyisi työtä tekemään en juo niitä joka päivä, vaan vain silloin kun työ on fyysisesti sellaista, että vatsalaukku ottaa vastaan.
Oon ihan samaa mieltä! Kyl tollaset smoothiet on ihan pskaa.... Mä meen ostaa viidellä kympillä kaljaa!
Ajatuskin jostain tuollaisesta mehusta saa sormet tuntumaan tahmaisilta.
Vierailija wrote:
En käy koskaan eikä täällä olevassa mehubaarissa näy kyllä muutenkaan koskaan kin yksittäisiä asiakkaita vaikka on vilkkaassa kauppakeskuksessa.
Sama juttu Hesessä ja Kärkkäisellä, ei yhtään asiakasta enää, kyllä boikotit purevat. Not.
Siksi että se on hyvä paikka käydä esittäytymässä keski-ikäisille miehille, jotka tyydyttävät itseään tarjoilualueen laidoilla.
Itse tykkään niistä smuutteista ja otan usein välipalaksi sellaisen shoppailun lomassa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija wrote:
Siksi että se on hyvä paikka käydä esittäytymässä keski-ikäisille miehille, jotka tyydyttävät itseään tarjoilualueen laidoilla.
Kiitos tiedosta. Ihmettelinkin miksi baarin ikkunoissa oli niin paljon kuivuneita siemennesteroiskeita.
Jep, tulihan ne miesten kaljatuopit sieltä tuon paskan novellin lopussa. 🤦🏻