Te jotka syötte sängyssä, miten estätte ruoan tippumisen pussilakanalle /päiväpeitolle?
Syön itse aika usein sängyssä ja ongelmana on että ruokaa silloin tällöin tippuu vuodetekstiilille eivätkä tahrat aina lähde pois pesussa. En kaipaa nyt moraalisaarnoja sängyssä syömisen pahuudesta tai siitä miten tyhmältä kysymys kuulostaa. Mulla on syyni miksi syön usein sängyssä. Mua oikeasti kiinnostaa miten te muut sängyssä syöjät minimoitte ruokatahrojen syntymisen. Laitatteko jonkun liinan allenne tai onko teillä joku "sänkypöytä" jolle katatte ruoan?
Kommentit (24)
Vierailija wrote:
Mikä voi olla syy sängyssä syömiselle? Aivan mielenkiinnosta tuomitsematta kyselen.
En ole aloittaja. Jos sisälämpötila on hyytävä, flunssa uhkaa ja jalat painavat työn jälkeen, syön sängyssä. Joskus suojaan lakanat pyyhkeellä. Toistaiseksi mahdolliset tahrat ovat aina lähteneet pesussa.
Keittiöpyyhe tai mainoslehti alle. Yövuoroviikot ovat minulle todella raskaita, joten hemmottelen itseäni katselemalla tv:tä ja syömällä sängyssä. Muissa vuoroissa sitten sivistyneempi meininki.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mikä voi olla syy sängyssä syömiselle? Aivan mielenkiinnosta tuomitsematta kyselen.
Se riittää, että sängyssä on mukavaa syödä!
Hyvä kirja, teetä ja paahtoleipää peiton alla. Parasta!
Se riittää, että sängyssä on mukavaa syödä!