Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahtelainen "Tuire" oli pelästynyt mökin kameroissa näkyviä ilveksiä niin paljon että ei uskalla mennä enää mökille

Vierailija
20.10.2023 |

Ihminen on vieraantunu luonnosta aika pahasti

Mä en ees kehtaa laittaa sitä valtamedian linkkiä tähän pelotellakseni enemmän ihmisiä, se koko artikkeli oli kirjotettu ihan pitkin mettiä taas... Ilves oli mustamaalattu "suurpedoksi" yms peloteltu

Huolestuttavaa nähdä että SUOMALAISET, metsän kansa on niin vieraantunut luonnosta että kirjaimellisesti pelkää oravaakin omalla takapihallaan. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ole lukenut juttua, mutta ihmettelin kovasti ennen kuin joku kommentoi mökinhaltijalla olevan pienen koiran. Jos sinne mökille on tarkoitus mennä viettämään mukavaa aikaa ulkoilmassa niin kai se koira pistää miettimään voiko sittenkään jatkossa tehdä näin. En itse ainakaan jättäisi koiraa sisälle jos itse olen pihalla. Ovat muutenkin menossa mieluiten aina ulos, vaikka itsekseenkin.

Puhutaanko tässä nyt ilveksistä vai leijonista? 

Vierailija
42/45 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ole lukenut juttua, mutta ihmettelin kovasti ennen kuin joku kommentoi mökinhaltijalla olevan pienen koiran. Jos sinne mökille on tarkoitus mennä viettämään mukavaa aikaa ulkoilmassa niin kai se koira pistää miettimään voiko sittenkään jatkossa tehdä näin. En itse ainakaan jättäisi koiraa sisälle jos itse olen pihalla. Ovat muutenkin menossa mieluiten aina ulos, vaikka itsekseenkin.

Tiedäthän, että suurimman osan kesästä eli lintujen pesimäaikana koirat eivät saa olla vapaana ulkona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihanaa jos minä vielä näkisin ilveksen luonnossa, ottaisin sen kiinni ja pussaisin sitä, nehän ovat yhtä suloisia kuin kissatkin vähän isompia vaan. Meillä maalla oli paljon ilveksiä, enkä koskaan pelännyt, ne pelkäävät ihmisiä.

Vierailija
44/45 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf. Tyyppi ajatellut ettei voi enää mökille mennä?? Ymmärtäisin jotenkuten reaktion jos pihan poikki olisi mennyt karhuja, mutta että ilveksiä... En ole koskaan mieltänyt että niissä olisi jotain pelättävää.

Vierailija
45/45 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi ja liekku menee nurmikolla sateen jälkeen ja mökin omistaja istuu terapiassa 4 vuotta ja joutuu mt-syistä eläkkeelle.